Aava
Joonas episodista on kulunut jo 1kk. Tommi kävi tapahtuneen jälkeen ärähtämässä Joonakselle, onneksi väkivalloitta. Tommi sai selvitettyä Joonaksen kanssa asiat muuta minua ei oikein ole kiinnostanut puhua hänelle, ymmärrätte varmaan Miksi.
Tommi on käynyt normaalisti treeneissä ja tullut treenien jälkeen aina meille, heillä on uusi albumi kohta valmis.
Tommi ja minä olemme miettineet että hän vaihtaisi osoitettaan minun osoitteeseen jo tarkoittaa sitä, että hän muuttaisi luokseni.
--
"Mä tulin!" Tommi huutaa laittaen ulko-oven kiinni. Syöksyn halaamaan tätä minua melkein 20cm pidempää miehenalkua. Hän oli vihdoin päässyt treeneistä kotiin. "Mä tehin ruokaa" Sanon tuolle ja hän näytti helpottuneelta.
Tommi riisui kenkänsä ja asteli sitte jalka toisensa eteen keittiöön. Tuo halaa minua takaapäin seuratessa sitten silmillään kun hämmennän pastaa.
"Mietittiin poikien kanssa että lähettäis Ranskaan lomalle" tommi sanoo istahtaen pöydän ääreen. Istun tuota vastapäätä ja katson tuota huolestuneena ilmeellä
"Etkai sie jätä minua yksin tänne?" Kysyn tommilta ja silmäni alkavat pikkuhiljaa kostua. Tiedän se on vain loma, mutta en osaa olla enään yksin. "Eheieiei Aava kuuntele, me halutaan sut mukaan" Tommi sanoo ja ottaa käsistäni kiinni hellästi toiselta puolen pöytää.
"Oikeasti?!" Yllätyn ja nousen tuolista ja kävelen toiselle puolelle pöytää Tommin luokse halaamaan tätä. "Ollaan lentolippu hankittu jo sulle" Tommi sanoo ja nousee tuolista. Tämä suutelee minua ja vastaan suudelman. "Syödään nyt ensin" naurahdan ja menen kaatamaan ylinmääräisen veden pastan seasta pois. "Joojoo" Tommi kitisee ja tulee ottamaan ruokaa.
--
Syötiin ja nyt makaamme ruokakoomassa sohvalla. On se elämä rankkaa.
"Milloin me muuten mennään sinne Ranskaan?" Kysyn tommilta joka koittaa väkisten piettää silmiänsä auki. Kuinka rankkaa sielä treeneissä on?
"Ens kuussa eli viikon päästä" tuo sanoo vaihtaen kanavaa telkkarista. Nyökkäsin vastaukseksi.
"Mennäänkö nukkumaan?" Kysyn Tommilta sillä se näyttää siltä että hän tarvitsee kunnon yöunet. "Mennään vaan" tuo sanoo ja nousee vaivalloisesti sohvalta ylös, ihme että hän ei kaatunut.
Katsomme vielä tiktokkia puhelimeltani Tommin kanssa ennenkuin laitamme nukkumaan.
"Onks sul snäppi?" Tommi naurahtaa ja ottaa puhelimeni. Tommi avasi snäpin ja meni selaamaan minun snp etusivua. "Kuka vittu on Millikiituri0.2" Tommi naurahtaa ja näyttää minulle sitten sen profiilin. "Taitaa olla mun vanha luokkalainen lukiosta, en oo jutellut sille hetkeen." Sanon ja tommi purskahtaa kunnolla nauruun, taitaa olla Tommin nukkumaan meno aika."Millikiituri, ei hhelvetti" tuo nauraa ja pyörii sängyssä naurun johdosta.
"No niin nukkumaan siitä" Sanon ja suljen puhelimen näytön. "Eieiei, katotaan vielä pliis" tuo sanoo ja aukaisee näytön mutta ei pääse puhelimelle sisään salasanan takia.
"Mikä tää salasana on?" Tommi kysyy minulta ja selitän tälle numero salasanani.Tommi selaa kavereitani uudestaan läpi. "Miks tän nimi on Rullakebab?" Tuo nauraa ja antaa sitten puhelimen minulle. "En minä tiedä" naurahdan itsekin ja laitan puhelimen yöpöydälle.
"Jutellaanko vielä jostain?" Tommi kysyy minulta ja käännän katseen katosta tuohon. Eikö tuota tosiaan kiinnosta nukkua? "Mistä?" Kysyn tuolta hymyillen.
"Haluatko sä joskus lapsia?"
Sydämeni pysähtyi kuullessani tuon.
"Katotaan sitä sitten, nyt nukkumaan" Sanon ja tökkäisen tuota kylkeen josta hän vähän säpsähtää. Tuo ottaa minut lusikkaan ja nukahdamme sitten siihen.
_____
HEI
nyt sanotta tälle kirjalle mielipiteen. Pitäisikö minun muuttaa tässä jotain?
Haluatteko jakaa tätä tarinaa Tiktokissa/instagrammissa kun haluaisin tälle lisää lukioita :)?Sano jos oot shoutannu ja kerro ihmeessä sun tiktok/insta niin shouttaan sen seuraavan tarinan loppuun😘
KAMU SEDANG MEMBACA
My Sun
Fiksi PenggemarAava 24v rakastuu tätä pidempään rumpaliin. "tuntuu kuin olisin löytänyt aarteen" Tarina sisältää, rakkautta, synkkyyttä ja kiroilua.