44. aleksi

152 8 7
                                    

Tommi

"Tää on ehkä parhain näistä kaikista" Aava sanoo pitäen päällään hyvin yksinkertaista ja sievää häämekkoa. On tuo tyttö kyllä nätti, ihansama mitä hän pukisi päälleen niin hän näyttää prinsessalta.

"Joo, se on kyllä todella kaunis" mekko suunnittelija sanoo Aavalle. Tuo mekko on täydellinen. Se on perus valkoinen -ei niin paljastava- mekko.

~

"Muru ooks tyytyväinen?" Kysyn tytöltä joka istuu sohvalla sylissäni naama minuun päin.

"Olen" tuo väläyttää pienen hymyn minulle ja suutelee sitten huulilleni.
"Milloin häät?" Tyttö kysyy minulta erkaantuen suudelmasta. Lasken käteni tuon vyötärölle ja suutelen muutaman kerran hänen pehmeää kaulaansa.

"Tasan viikon päästä perjantaina, muuta et saa tietää enenpää, se on yllätys." Sanon tuolle joka hämmentyy.

"O-okei" tyttö sanoo änkyttäen. Aavan käytös muuttui nopeasti kuullessaan milloin häät pidetään, enkai etene liian nopeaa?

"Hei Aava, onks kaikki hyvin? Enkai mie etene liian nopeaa?" Silitän tyttöä hellästi poskesta. Hän näyttää järkyttyneeltä.

Aava

Suoraan sanottuna järkytyin. Häät pidetään jo viikonpäästä, en kerkiä suunnitella loppuani yhtään. Jäin aivan lukkoon Tommin syliin tuijottamaan tuota.

"Hei Aava, puhu mulle" Tommi sanoo silittäen edelleen poskeani. Silmiäni alkaa kirvellä pikkuhiljaa, tarvitsen omaa aikaa, eihän tästä tule mitään että alan itkemään Tommin sylissä, en kestä enään sitä että olen ihan vitunmoinen valepukki.

"E-ei mä t-tota mä tar-tarvitsen omaa a-aikaa" Sanon tuo ja nousen ylös tuon sylistä. Poika vetää minut takaisin mutta yritän riuhtoa itseni pois. Miksi tuolla pitää olla niin isot ja voimakkaat kädet??

"E-eiku oikeasti, Tommi pää-päästä mut pois" Sanon tuolle itku kurkussa jolloin tuo päästää irti minusta. Kävelen ovelle laitan kengät jalkaan ja lähden ulos.

~

Tässä kävelen pitkin Helsingin pimeitä ja märkiä katuja. Hieman Joo pelottaa mutta kaikki unohtuu kun Juon muutaman drinkin. Kävelen ensimmäisen baarin sisälle joka tulee vastaan. Astun baariin ja huomaan että tämä on meän vakkari baari.

Kävelen syvemmälle baariin sisälle ja moikkaan baarimikkoa joka laittaa asiakkaille kiireellisesti juomia.

Tunnen pienen naputuksen selässäni, säpsähdän hieman ja käännyn sitten ympäri. Ja edessäni seisoo nyt Aleksi.

"Ale mitä vittua?"Kysyn pojalta joka virnuilee minulle. Jo hengityksestään haistaa että hän on hieman kännissä.
Noh, en välitä tuosta sen enenpää joten tilaan itselleni neljä shottia.

"Joo se ois neljätoista" baarimikko sanoo. "Mä maksan" Aleksi sanoo ja ojentaa pankkikorttinsa baarimikolle samalla nojaten tiskiä vasten. Miksi tuo katsoo minua nuin?

"Olisimmie voinu kyllä ittekki maksaa" Sano pojalle joka alkaa silittämään hiuksiani. "Aleksi lopeta, oot kännissä" torjun poikaa joka laskee kätensä pois.

Baarimikko ojentaa pienen shotti tarjottimen missä on neljä tilaamaani shottia. Otan tarjottimen tuolta ja menen samaan pöytään missä Aleksi istuu.

"ooksie yksin?" Kysyn pojalta joka nyökkää vastaukseksi. Otan tarjottimelta kaksi shottia ja vedän ne peräkkäin.

"Oioioioi Aava ota ihan rauhallisesti" Aleksi sanoo minulle. Miksi tässä pitäs rauhallisesti ottaa? Onhan hänkin ihan kännissä. En välitä Aleksin mielipiteistä vaan kulautan loputkin shotit kurkusta alas.

"Käyn tilaan lisää" Aleksi sanoo minulle. Jes, haluan vetää kunnon kännit, se lieventää stressiä. Minua stressaa häät, eikä minua kiinnostaa vittuakaan vaikka päätyisin tekemään kännipäissäni jotain tyhmää Aleksin kanssa. Toki sänkyyn en halua Aleksin kanssa Koska tiedän edelleen että ole Tommin kanssa.

"Tääl" Aleksi sanoo ja tulee kaljojen kanssa luokseni.

~

"Vittu sä oot hyvän näkönen" Aleksi sanoo minulle ihan kännissä. Eihän Aleksikaan nyt pahannäköinen ole.

"Lähetäänkö käymää meil? Asun täs lähel" poika ehdottaa ja myönnyn tämän ehdotukseen.

_______

👀👀

My Sun Where stories live. Discover now