Siis ensiksi haluan kiittää teitä siitä palautteesta mitä oon saanut, mulla on aina kivempi kirjoittaa näitä kun tiedän että te tykkäätte näistä. Ja tää on jo 20 luku!
Tommi
Katsottiin hetken aikaa Aavan kanssa telkkaria. Aava oli uppoutunut syliini eikä hän suostunut päästämään irti. Tuo on tosi söpöä mutta kusen kohta housuun.
"Aava, pääsisinkö mie vessaan" Kysyn tuolta ja saan katsekontaktin tuohon. "No ok tämän kerran" tuo vastaa ja painaa pienen pusun nenän päähäni ja nousee sen jälkeen pois päältääni.
Kun tulen vessasta niin näen Aavan nukkumassa sohvalla. Päätän ottaa Aavan syliini ja Kantaa ylös makuuhuoneeseen. Kauanko oikein olin vessassa? Kävin vain kusella ja harjasin hampaat. Aavan hammasharjalla.
Peitteli Aavan sänkyynsä ja päätin mennä tämän viereen. Otan tämän halaukseen nukkumaan ja ei mennyt kauaa kun Aava alkoi jo tuhisemaan nukkuessa. Söpöä.
--
Herään siihen kun Aava astelee sängyltä kohti alakertaa. Päätän mennä perässä.
"Huomenta" Aava sanoo ja tulee luokseni. Tuo suutelee minua ja kysyy: "menetkö tänään studiolle"
"Menen" hymähdän tuolle ja menen juomaan vettä. "Voinko tulla mukaan Tommi pliis" Aava tulee perässä ja kirjaimellisesti katsoo minua koiranpentu ilmeellään.
"No okei tän kerran" Sanon laittaen kupin takaisin pöydälle. "Varo sitten Joonasta." Sanon ja lähden makuuhuonetta päin laittamaan vaatteet.
"Miks mun pitäs varoa Joonasta?" Aava tulee perässä. "Se käyttäytyy oudosti, musta tuntuu että sillä on jotakin aikomuksia suhun liittyen. Toisinsanoen mua pelottaa jos oot Joonaksen kanssa samassa tilassa"
"Tommi, Joonas on edelleen mun hyvä kaveri eikä meidän välillä tuu tapahtumaan mitään." Aava sanoo halaten minua takaapäin. Rakastan tuota naista ylikaiken mutta en halua sanoa sitä sille vielä.
--
Olemme matkalla studiolle ja Aava on ollut jotenkin läheisyyden kaipuinen kokopäivän. Kello näyttää 14.00 ku pääsemme studiolle ja Olli onkin iloisena vastassa studion ovilla.
Olli ei edes tervehdi minua vaan juoksee ohitseni Aavan luokse. Naurahdan hieman ja jätän Aavan ja Ollin kahdestaan.
Aava
Olli juoksee luokseni ja ottaa minut tiukkaan halaukseen. Tommi naurahtaa ja menee sisälle.
"Aava anteeksi että en oo soitellut sulle" Olli sanoo ja tiputtaa muutaman kyyneleen. "Olli ei haittaa, Tommi on pitäny musta tosi hyvää huolta ja mulla on nyt kaikki tosi hyvin." Sanon itkevälle Ollille joka irrottautuu halista.
"Jaa jaa onkos teillä jotain juttua" Olli kysyy kiusottelevalla äänensävyllä.
"No me alettiin seurustella eilen" Sanon Olli joka halaa minua uudestaan."Tulkaapa sisälle sieltä te jäädytte sinne" Niko sanoo ovelta ja astelee sitten takaisin sisälle. "Tuu mennään" Sanon Ollille joka irrottautuu halista ja lähtee sitten sisälle. "Mee sää vaan mie tuun kohta" Sanon tuolle.
Halusin hengittää vähän sitä ilmaa mitä hengitin viimeksi 2vk sitten. Olen onnellinen että en kuollut. Adasta me tehtiin rikosilmoitus Tommin kanssa eilen joten sekin on nyt pois alta. Ei tarvitse stressata mitään ja olen iloinen siitä. Edelleen minua mietityttää että kuka minulle puhui sairaalassa jostakin auringosta, vai kuulinko väärin?
"Aava?" Kuulen äänen ovelta päin, se oli Joonas. Hän tulee lähemmäs ja ottaa minut halaukseen. "Mulla on ollu kauhee ikävä, onks sul kaikki ok? Eikai Tommi oo tehnyt sulle mitään?" Tuo kyselee minun huokaisten kyllästyneenä. "Joo mulla on kaikki okei, Tommi on pitänyt musta huolta. Me seurustellaan." Sanon tuolle irrottaudun halista ja lähden kävelemään sisälle. "Te seurustelette? Voi vittu" kuulen Joonaksen kuiskivan itsekseen, ehkä on hyvä piettää etäisyyttä joonaksesta sittenkin.
______
SIIS MULLA ON IHAN VITUN HYVÄ IDEA TÄN TARINAN LOPPUUN SIT KU EN KIRJOTA TÄTÄ ENÄÄ😩😩😩😩
Ei hätää lukuja tulee vielä aika monta :)
YOU ARE READING
My Sun
FanfictionAava 24v rakastuu tätä pidempään rumpaliin. "tuntuu kuin olisin löytänyt aarteen" Tarina sisältää, rakkautta, synkkyyttä ja kiroilua.