Aava
Olin tuijottanut puhelimeni näyttöä 5min ja itkenyt tapahtuneelle.
"Missä vitussa se Joonas nyt viipyy" Puhun itsekseni.
"Hei mie tulin!" Kuulen huudon ovelta päin ja juoksen sohvaltani tuon luokse ja halaan tätä minua pidempää hattarapäätä.
"Woow ei sulla nyt nuin kova ikävä ollu" Joonas irrottautuu halista ja suuntaa suoraan keittiöön kenties lappaamaan tavarat kauppakassista ulos.Itkin ennenkuin Joonas tuli takaisin, enkä haluaisi näyttää sitä hänelle.
"Hei onks kaikki ok?" Tuo kysyy kun näkee minut sohvalla nyyhkyttämässä.
"Tuu tänne" tuo sanoo ja istuu sohvalle. Joonas levittää kätensä sen merkiksi että voisin mennä hänen halaukseen.
"Haluatko kertoa mikä sulla on?" Tuo kysyy varoen ja alkaa silittämään käsivarttani.
"Ada veti välit jonku takia. Kysyin kuulumisia niin hän vastasi siihen että "Ei kuulu sulle" ja sit jälkeen esti jokapaikassa. Siinä meni mun ainoo tyttöpuolinen frendi." Sanon tuolle ja tunnen kuinka kyyneleeni valuvat Joonaksen paidalle.
"Vittu kuinka lapsellinen. Sanoko se edes syytä?" Tuo ihmetteli.
"Ei sanonu syytä. Ja mietin sitä, että miksi yhtäkkiä se vetää välit minun kans koska en ole mielestäni tehnyt mitään väärää. Ollaan kumminkin tunnettu jo 19 vuotta." Sanon ja purskahdan itkuun.
Joonas ottaa minut kovempaan halaukseen ja oltiin siinä jonku aikaa kunnes tuo sanoo: "Tommi kävi täällä aikaisemmin, silloinkun nukuit. Siitä se riehuminen johtu." Säikähdin tuon sanomisia ja irrottauduin halauksesta. "Anteeks mitä?! Mitä se sano?!" Kysyn hysteerisenä. "Hei rauhotu, ei mitään vakavampaa. Kai.." tuo sanoo.
"Mitenniin kai?!" Kysyn hysteerisestiTässä välissä minulle tulee viesti.
-Tuu meille.
Ja arvatkaa keneltä se oli? NO TOMMILTA. "En vitussa tule" Mietin ääneen ja laitan puhelimen näytön kiinni Huokaisten. "Minne et mene" tuo kysyy. Otan puhelimeni ja näytän viestin. "Hei Aava, sun kannattaa mennä. Haluan että sovit Tommin kans" tuo sanoo minulle.
Joonas
"Hei Aava, sun kannattaa mennä. Haluan että sovit Tomnin kans" en edes tiedä miksi Haluan heidän sopivan, ku itse tykkään Aavasta..
Ois kuitenkin väärin viedä parhaan kaverin muijja, vaikka se tuntuukin siltä että Tommi ei välitä Aavasta vittuakaan. "Voin viedä sut sinne" tarjoudun Aavalle. "En halua mennä."
Aava sanoo. Oltiin 5min hiljaisuudessa kunnes tuolle tulee ilmoitus kännykkänsä. en tiedä mitä, mutta se mitää selvittää jos se olisi vaikka viesti Tommilta. "Saitko Tommilta viestin taas?" Kysyn. "Jooh.." tuo vastaa.
"No mitäs se?" Kysyn katsoen tuota silmiin. "Jos en mee sinne niin se aikoo kuulemma väkisten tunkea meille." Tuo sanoo laittaen päänsä olalleni.
"No aijoks mennä vai päästäks sen tänne?" Kysyn tuolta. "En tiiä mitä teen" Aava alkaa itkemään uudestaan, käy sääliksi. Miksi Tommin piti tehdä näin. "Tiäks mitä. Mä meen sinne YKSIN." Aava sanoo päättäväisenä pyyhkien kyyneliään. "Ootko varma?" Varmistan tuolta. "Olen olen, meen vaihtaa vaatteet nyt." Tuo melkein juoksee yläkertaan.______
Sori vähän lyhyt luku mutta ei jaksa kirjoittaa. Ja anteeksi siitä että tämä kirja on piettänyt hieman taukoa, en ole jaksanut kirjoittaa ja ei ole ollut motia. Toivottavasti ymmärrätte.
MENKÄÄ SEURAAMAAN MINUN UUTTA TIKTOK KÄYTTÄJÄÄ KOSKA MUN VANHAA KÄYTTÄJÄÄ OLLAAN BÄNNÄTTY SEN VERRAN ETTÄ EN VOI TEHDÄ SILLÄ ENÄÄN MITÄÄN!!!
uusi: tomminpaska vanha: bchommaajasilleeÄlkää silti unfollatko tuota minun vanhaa Koska saatan pystyä tekeen sillä vielä jotain.
YOU ARE READING
My Sun
FanfictionAava 24v rakastuu tätä pidempään rumpaliin. "tuntuu kuin olisin löytänyt aarteen" Tarina sisältää, rakkautta, synkkyyttä ja kiroilua.