29. säätö

189 10 12
                                    

Loma päivä: 1

Tommi

"Pojat ehdotti, että oltais menty syömään jonnekki porukalla"  Sanon kuivatessa itseäni.

"No ok, mul on vähän huono-olo niin en Taija tulla" Aava sanoo ja aukaisee kylppärin oven. Aava menee makuuhuoneeseen kenties laittamaan vaatteitaan päälle. "Aava onks kaikki hyvin?" Kysyn tuolta ja kävelen pyyhe lantiollani makuuhuoneeseen missä Aava on. "Puhutaan illemmalla.." tuo sanoo hieman allapäin. Mikäköhän hänellä on? Alkoi kieltämättä vähän pelottaa. "No mennäänkö yhdessä tekeen jotain kivaa jos se vaikka helpottaisi sun oahaa-oloa?" Kysyn tuolta joka kääntää katseensa varpaistaan minuun kohti.

"Tommi, oon epäröinyt vähän tätä meidän juttua.." tuo sanoo ja tunnen kuinka silmäni alkavat kirvellä kosteudesta. "Oonko mä tehnyt jotain väärin..?" Kysyn tuolta siirtyen sitten hieman kauemmaksi tuosta.

"Et oo tehnyt mitään väärää. Tommi, etkö sie oo miettinyt yhtään sitä, että me ollaan tunnettu vain yhden kuukauden ja kolme viikkoa? Mun mielestä ollaan edetty liian nopeasti.." tuo sanoo minulle. kieltämättä kyllä, olemme edenneet liian nopeaa. Menetimme neitsyytemme toisillemme jo silloin kun oltiin tunnettu vain jokusen kolme päivää. Sitten alettiin seurustelemaan sen Aavan lääkäri keissin jälkeen, siinä vaiheessa oltiin tunnettu Yhden viikon ja neljä päivää.

"Aava, meillä voi olla säätöä niin kauan ku haluat, mun mielestä me ollaan kyllä edetty liian nopeaa, että olisi varmaan hyvä pitää taukoa jos se on sulle ok" Sanon tuolle ja tuo halaa minua. Tulen ikävöimään tätä.

"Eli siis erotaanko me nyt vai?" Tuo varmistaa ja kääntää katseensa minuun. "Kyllä se taitaa kuule Aava olla niin." Sanon tuolle joka näyttää ymmärtäväiseltä. "Pitäis varmaan tehdä huone järjestys uudelleen" Sanon tuolle naurahtaen sitten nousten sängyltä.

~

Aava

Olemme tosiaan vaihtaneet huoneita koko porukan kesken. Niko nukkuu Tommin kanssa, Joel nukkuu Aleksin kanssa ja Olli, minä ja Joonas nukumme sitten kolmestaan isoimmassa huoneessa. Ikäväkyllä joudumme kaikki kolme nukkumaan samassa sängyssä... miksi nämä hotellihuoneet ovat järkätty näin että edes isoimmassa huoneessa ei ole erillisiä sänkyjä? Noh eikai siinä, Olli päätti että nukun noiden keskellä. Jes, tätähän mää halusin.

Pojat ei lähtenytkään syömään Koska he ei halunnut jättää mua yksin. Haluan nyt kuitenkin olla yksin joten päätän että laitan kuulokkeet korvilleni ja lähden kävelemään kohti kuuluisaa nähtävyyttä nimeltä eiffel-torni, se on ihan hotellimme vieressä.

"Minnes neiti on menossa?" Joonas kysyy minulta nojaten seinää vasten. "Meen vaan kävelylle, haluan tuulettaa ajatuksia" Sanon tuolle hymyillen joka sitten kysyy että voiko hänkin tulla mun kans kävelylle. Vastaan kuitenkin myöntävästi joka taisi olla pieni virhe sillä halusin oikeasti olla yksin. En kuitenkaan perunnut vastaustani Koska en halua että tuo epäilee mitään.

Kävelemme Joonaksen kanssa eiffel tornille päin. Emme ole oikeastaan jutelleet muusta kuin vain minun ja Tommin hetkellisestä erosta. "Elisiis, jos mä oikein ymmärsin niin Tommia ei saa haitata jos oot jonku toisen pojan kans vähän läheisempiä?" Tuo kysyy ja pysähtyy. Olemme just päässeet tämän nähtävyyden eteen. "Niin, ja toisinpäin. Mua ei saa haitata jos Tommi tapailee muita naisia."  Sanon tuolle ja tuo näyttää innostuvan.

Joonas kävelee ihan eteeni ja ottaa minut suudelmaan. Vastaan tämän suudelman vaikka tiedän että se tulisi olemaan virhe, miten saatan tehdä näin Tommille? Olen täysin idiootti.

Ja vielä semmonen kirsikka kakun päälle mainittakoon se että Tommi näki koko jutun.

_____

Sösäsäsäsösösöqösldlnendoflwndbgnfksoslkdekbefnofoswöödlednskwokdneozdlwkdnwdlelenkekwkek

Haluatteko haluamisen haluaminen?

Okei tässä: koira🦍

MENKÄÄ LUKEE MUN UUTTA TARINAA LÖYDÄTTE SEN VARMAAN MUN PROFIILISTA KZKZKZK

My Sun Onde histórias criam vida. Descubra agora