19. tuntuu täydelliseltä

245 10 26
                                    


Aava

Nousen Tommin päälle ja alan suutelemaan tuota. Tuon kädet seikkailevat paitani sisällä aika innokkaasti josta saan paljon kylmiä väreitä.

Ja joo kyllä, suostuin hoitamaan Tommin suuren ongelman. En jaksanut  enään kuunnella sitä kitinää. Yhdessä vaiheessa hän sanoi näin: "leikkaan mun kikkelin irti jos et hoida tätä mun ongelmaa."

--

Tommi siirtyi minun päältä vierelleni hengästyneenä. Käännyin katsomaan tommia että näen hänen upeat kasvonsa. "Mitä?" Tuo kysyy hymyillen kun huomaa että tuijotan häntä. "Sun hymy pukee sua" Sanon tuolle silittäen peukalolla Tuon sileää poskea. Tuo hymähtää ja kääntää katseensa takaisin kattoon. Huomaan hymynsä vieläkin.

"Kuule Aava"

"No?"

"Onko tällä meän jutulla nimeä?" Tuo kysyy kääntyen takaisin minua kohti.
"En mie tiiä, päätä sie." Sanon tuolle tasaten vielä hengitystäni.

"Mun mielestä tätä vois sanoa jo seurusteluksi" Tommi sanoo vielä leveämmällä hymyllä. Tuo lause sai perhosparven riehumaan vatsassani.

Innostun asiasta ja kirjaimellisesti hyppään tämän päälle ja suutelen tätä.

Annoin pitkän suudelman Tommille ja sen jälkeen nousin hänen päältään ja asetuin Tommin viereen niin, että pääni on hänen rintakehällään.

--

"Herätyys" Tommi herättelee minua. "Huomenta" sanon tuolle unisena jonka jälkeen tämä painaa pehmeät huulensa huulilleni.

"Toin sulle vähän aamupalaa" Tommi sanoo ja ojentaa tarjottimen minulle.
Tarjottimella oli kaksi voikkaria sekä vasta keitettyä kahvia.

Kiitän tuota ja nousen istumaan. Alan syömään leipiä samalla kun tommi menee tiskaamaan alakertaan. Ihme äitikin tuosta tullut.

Syötyäni lähden viemään tarjotinta alakertaan. "Kiitos, olit tehny hyviä leipiä ja kahvikin maistu paremmalle ko mun itse keittämä" kiitän tuota ja painan pienen pusun tämän poskelle.
Tommi ottaa minut tiukempaan halaukseen ja kuiskaa korvaani: "mennäänkö suihkuun?" Ja tottakai annoin myöntävän vastauksen ja lähdimme kohti kylppäriä päin.

Voitte varmaan arvatakin mitä siellä suihkussa tapahtu...

--

"Onko Joonaksesta kuulunut pitkään aikaan?" Kysyn tommilta joka näprää puhelintaan sängylläni, kun taas minä viikkaan puhtaita vaatteitani kaappiin.
"Ei oo kuulunu kyllä vähään aikaan mitään, uskon että se on treenannut poikien kanssa studiolla ja jatkanut iltaansa pornon katselulla" Tommi sanoo. Hymähdän pienesti ja suljen sitten kaapinoven.

"Mie menen muuten huomenna treeneihin, kun uskot että pärjäät yksin nyt ilman mua sen muutaman tunnin päivässä." Tommi sanoo ja sulkee puhelimensa näytön. Istun tuon syliin ja halaan tuota.

"Mentäiskö vielä kattoon telkkaria alakertaan ennenku laitetaan nukkumaan?" Kysyn Tommilta joka hipelöi hiuksiani tyytyväisen näköisenä. "Mennään vain" Tommi sanoo ja lähtee kantamaan minua alakertaan.

Tehin meille samalla iltapalaa keittiössä kun Tommi yritti etsiä katsottavaa meille.

Kaikki tuntuu tällä hetkellä niin täydelliseltä.
_____

Tehin vähän lyhyemmän nyt koska en jaksa kirjoittaa lmao.

Onko teillä toiveita Tommin ja Aavan suhteen?🤭

My Sun Donde viven las historias. Descúbrelo ahora