3. ei mitää lemmenleikkejä

419 17 22
                                    

Joo Olin sitte vissiin Nikon nukkumapaikan jättänyt sanomatta viime osassa mut miettikää vaikka että se meni nukkuu Tommin kans.

Tommi

Heräsin siihen kuinka Aava, Olli, Aleksi ja Joonas juttelivat semi kovaan ääneen keittiössä. Kävelin portaita alas ja suuntaan sinne mistä ääni kuuluu eli keittiöön.
"Jaahas sieltä tullee meän tommi" kuuluu Joonaksen suusta. "Nukkuuko Niko vielä?" Tuo jatkaa. "No en tiä käy kattoo" vastaan.

"Noni Tulkaa syömään pojat! Sinä kans tommi" Aava huutaa. En tiiä mut Aavan ääni on I H A N A.

Menimme kaikki istumaan pöytään ja No Niko, Joel ja Ada nukkui edelleen. Huomasin kuinka Aavan suloset silmät osoittaa välillä minua kohti. No joo joo pakko se on ny myöntää että kyllä mieki sitä vähä tuijottelin.....

___

Oltiin loikoilemassa sohvalla koko porukka myös Ada, Joel ja Niko. Katottiin tv jotai netfliks sarjaa niitten pikkupaskojen kans... Ok aava ei oo pikkupaska...

Haluaisin kovasti jutella aavalle enemmän ja öömmhh No ei vielä peti hommia tommi lopeta jo... miks ajattelen tällästä? Noh jaa

"Lähettäiskö pojat studiokämpille nyt?" kyseinen kysymys kuuluu tältä pitkä tukkaiselta naiselta näyttävältä madolta nimeltä Niko.

"Ei oikee millään jaksais lähtee" Sanon Koska halusin vain olla Aavan kans hän on niin kiva.. "No käykö Aava sulle että jäädään vielä?" Niko kysyy tältä.

"tänne voi jäädä niin pitkäksi aikaa kun haluaa!" Aava vastaa hymyillen katsoen vuorotellen minua ja Nikoa.
"Mun pitää lähtee mulla on siskon rippijuhlat" Ada sanoo pakaten laukkuaan.
"Eli sä jätät mun poikien kaa keskenää" Aava vastaa nauraen. On hänen nauru kyllä tarttuva.
"No joo, toivottavasti ei tapahdu mittään jännää sielä makuuhuoneessa tuon lalli-tompan kans sillä se on aika karhu" Ada sanoo katsoen vuorotellen minua ja Aavaa. Näen kuinka Aava punastuu ja No taidan minäkin oikeastaan punastua tässä hiljalleen. Voi vittu.

"No hei mut mää lähen! Ja muista ettei tapahdu mitään jänniä lemmenleikkejä" kuulen kun tuo ärsyttävä paskiainen nimeltä Ada sanoo Aavalle niin että tämän puna ilmestyy taas poskillensa.

___

Aava

Kello oli jo 15.00 ja Niko, Aleksi ja Olli oli lähtenyt kämpillensä Koska heitä väsytti. Olin Tommin, Joelin ja Joonaksen kanssa jutellut noin 30min kaikesta turhasta mutta se oli hauskaa, varsinkin Tommin jutut, ne oli hauskoja.

"Pitäskö meän jäähä toiseksi yöks?" Joel kysyi. "No sopiiko se Aavalle?" Kuulen Tommin suusta.

"Jääkää vain yöksi! Kyllä se mulle käy" Sanon heille hymyillen.

____

Joo tämmönen paskan kirjotin taas lmao. Haluatteko lisää?
Mee seuraan tiktokissa: tomminpaska

My Sun Donde viven las historias. Descúbrelo ahora