16. Joonaksen likainen mieli

248 11 12
                                    

Olli

Pojat soittivat minulle 6 aamulla. Heräsin jonku takia puolituntia aikaisemmin mitä olisi pitänyt. Minua vitutti. päätin soittaa Joonakselle vitutuksen vallassa silloin. Nyt olen itkien ajamassa heselle hakemaan pojille ruokaa. Raukat olivat ihan nälissään, toisaalta ymmärrän sen. Oli paska ajatus jättää Aava, Joonas ja Tommi mökille. Se ei tosin minun idea ollut vaan Joelin.

--

"Kiitos" Sanon tuolle kiltille myyjälle.
Kävin hakemassa lidlistä pojille redbullia sillä he tarvitsevat energiaa.

Joonas

Oon koko aamun miettinyt mitä tommi sanoi minulle hänestä ja Aavasta. Haluan Aavan ja sehän on ihan päiväselvää että hän kuuluu minulle eikä Tommille? Yritän saada Aavan omiin käsiini, Tommi ei sitä tarvitse.

"Tääl ollaan" Olli huutaa samalla näyttäen ruokakassit. "Noni vihdoin, hyvä että en delannu ku oli kauhee nälkä." Tommi sanoo. Minua ei edes kiinnostanut syödä, mietin muita asioita nimenomaan Aavan kanssa.

"Huhuu Joonaas" Olli heiluttelee käsiään silmieni edessä. "Aa joo" säpsähdän vähän.

--

Olimme syöneet 1h sitten. Olli on ehdottanut monta kertaa että menisimme Tommin kanssa haukkaamaan happea, mutta me kieltäydyttiin Koska minun rakas on täällä sairaalassa, enkä halua lähteä pois. Tommi on täällä muuten vaan, varmaan yrittää viedä Aavaa minulta.

"Tommi sä varmaan voisit mennä haukkaan happee" Sanon Tommille kääntäen katseeni lattiasta häneen. "En mä voi, me saadaan tietää mikä Aavalla on noin tunnin päästä" Tommi kieltäytyy ja Olli huokaisee. "Menkää kumpikin käymään tuossa sairaalan ovien edessä ees, te tarviitte sitä ulkoilmaa nyt oikeasti." Olli pospottaa jotain. "Tommi tuu" Sanon tommille nousten ylös tuolilta.

Menimme Tommin kanssa kävelemään kohti ulko-ovia. Olli jäi sisälle puhelimelle eikä tullut mukaan vaikka hän itse ehdotti että jos mentäisiin pihalle.

Ollaan seisottu Tommin kans hetken tässä pihalla. "Ootkos jo nussinu Aavaa" Kysyn kääntyen tuota kohti. "Onhan se saanu aika kovaa kyytiä multa ja näytti siltä että se olisi nauttinut." Tommi sanoo ja menee kävelemään ovea kohti. Olimme siis kävellyt muutaman metrin pois päin ovelta. Jäin vielä hetkeksi aikaa ulos miettimään Tommin sanoja (taas) oliko ne tosiaan kerinnyt jo panna? Lupaan että Aava saa minulta parempaa kyytiä.

Pienten mietiskelyjen jälkeen päätän mennä myös sisälle. Kävellessäni käytävää pitkin siinä etäisyydellä että näen jo pojat istumassa penkeillä kysyn: "paljonko kello on?" Jolloin saan vastauksen väsyneeltä Ollilta: "puoli 2 päivällä" Eli enään puoli tuntia niin näemme Aavan. En malta odottaa että Aava parantuu sillä minulla on paljon suunnitelmia.. 

--

Puolituntia oli kulunut ja kello näytti tasan 2 päivällä eikä lääkäriä näy vieläkään.

"Missä helvetissä se nyt viipyy" Tommi kysyy näpräten käsiään, häntä varmaan ahdisti kun hänen kädetkin näyttivät siltä että ne olisivat hiestä märät.

Semmoset 10min odotettiin yliaikaa kunnes vihdoin lääkäri tulee hakemaan meidät ja näemme vihdoin Aavan.

______

Ok sori tästä tuli ihan sika lyhyt lmao🤰kello on 3.35💀💀💅

My Sun Where stories live. Discover now