43. synttärit

172 8 13
                                    

Aava

En tiedä muistaako kukaan mutta täytän tänään hurjat 25 vuotta. Jees, oon elänyt 25 vuotta ja vielä pitäisi kestää...

"Aava mulla on yllätys sulle" Tommi sanoo minulle katsoen minua suloisilla silmillään. Olen ihan poikki ja aivoni ei toimi, vedettiin kumminkin 4 rundia eilen joten ei yllätyksiä nyt.

"Eii yllätyksiä" naurahdan. Vihaan yllätyksiä, ne saa vatsani sekaisin. Mitäköhän Tommi on nyt keksinyt minulle? En kyllä ole menossa mihinkään isoihin juhliin..

"Me mennään tännään semmoseen kauppaan mistä sä voisit tykätä" tuo sanoo. Eikai se ole mikään aikuisten lelukauppa? Okei toivottavasti ei.

Väläytän pienen hymyn tuolle ja käännän sitten selän poikaan päin. Pitäisi varmaan käydä suihkussa taas.

"Meen käymään suihkussa." Sanon tuolle joka nyökkää vastaukseksi. Otan kaapista pyyhkeen ja lähden kävelemään kohti alakertaa. Olen nukkunut ihan järkyttävän hien kanssa joten suihku tekee hyvää.

Lasken kuumaa vettä suihkusta ja menen sen alle. Alan pesemään itseäni kunnes tunnen aivan järkyttävän krampin mahassani. valun seinää pitkin lattialle samalla kivun vallatessa kehoni. Noniin, tässä sitä istutaan alasti suihkun alla pelkäämässä kuolemaa. En edes tiedä miksi pelkään sitä kun tavoitteena on muutenkin kuolla.

Hengitykseni tuntuu raskaalta ja vatsani on kovin kipeä. Toivon tuon olevan vain jotain närästystä. Suihku on edelleen päällä mutta en kykene nousemaan ylös ja laittamaan sitä kiinni joten huudahdan Tommille. Huutaminenki sattuu vatsaan, mitä ihmettä?

Kylpyhuoneen ovi avautuu ja tommi tulee vauhdilla luokseni.

Tommi

Selaan puhelinta sängyllä haukotellen makeasti. Huhhuh, viimeöinen oli parasta. Ei olla koskaan vedetty Aavan kans neljää rundia seksiä, joten nyt oli kyllä aikamoinen urheilu suoritus.

"Tommi!" Kuulen itkuisen huudahduksen alakerrasta. Nousen ripeästi sängyltä ja lähden kohti alakertaa. Avaan kylppärin oven jota Aava ei ollut laittanut lukkoon.

"Aava? Onks kaikki hyvin?" Kysyn tuolta jolloin tuo vastaa että vatsansa on kipeä. Suljen suihkun ja otan Aavan pyyhkeen naulakosta. Käärin tytön pyyhkeeseen ja nostan tuon syliini.

~

Silitän Aavaa hiuksista kun tuo yrittää saada unta. Vatsakipu oli kuulemma hellittänyt jo joten hän pystyi kävelemään.

"Anteeks ku en kerinny aikaisemmin sanoa mutta paljon onnea" Sanon prinsessalleni joka kääntää katseensa katosta minuun. Korotan hymyäni niin että se tarttuu tuolle.

"Kiitos" tyttö sanoo ja painan huuleni tuon vastaaville.

"Lähetäänkö tunnin päästä käymään siellä kaupassa?" Kysyn tuolta joka nyökkää vastaukseksi ja siirtyy taas tuijottamaan kattoa. Säälin Aavaa, mistä se kipu olisi voinut tulla.  Ei hän raskaana ainakaan ollut, Käytettiin kumminkin extra ehkäisyä ettei varmasti tapahdu vahinkoa.

Ainiin, koko bändillä on nyt lomaa bändi hommista Koska kaikki on niin uupuneita ja meidän manageri herra Santeri päätti sairastua flunssaan ja sairastuttaa siinä mukana myös Roopen ja Jannen. Sentään kaikki muut ovat terveitä tietääkseni.

"Mie laitan vaatteet päälle että päässään kohta lähtemään niin laita sieki jooko lämpimämpää vaatetta kun siellä on aika sateinen keli" Sanon tuolle joka nostaa päätään sen verran että pääsen ylös sängyltä.

"Okei" tuo vastaa ja nousee itsekin ylös. Alan kaivamaan vaatekaapistamme omia vaatteita. Kyllä, olen melkein muuttanut tänne. Pitää vielä irti sanoa vuokra sopimus omasta kämpästä.

Löydän vaatekaapista hupparin mitä en ole käyttänyt pitkään aikaan. Ojennan tämän hupparin tytölle.

"Saat tän, en käytä tätä enää" Sanon Aavalle ja tuo huutaa melkein onnesta. Mikä siinä on että kaikki naiset on miestensä vaateiden perään? Tyttö juoksee ja halaa minua takaa.

"Laitan tän nyt päälle" tuo sanoo suu vasten selkääni että en melkein saa mitään selvää mitä tuo sössöttää tuossa.

"Noni, Lähetäänkö?" Kysyn tuolta joka nyökkää vastaukseksi. Kävelemme portaat alas eteiseen ja laitamme kengät jalkaan.

Laitan Aavan silmien eteen huivin niin että hän ei näe mihin ollaan menossa, kyseessä on siis häämekko kauppa.

~

"Mie otan nyt tämän huivin pois sinun silmiltä" varoitan tyttöä joka nyökkää vastaukseksi.

"Tommi? Mitä tää on" Aava kysyy hymyillen ja varoen. "Ostetaanko me mulle häämekko?" Tuo jatkaa ja hymyilen tuolle.

Avaan kyseisen liikkeen oven ja annan tytön mennä ensin. Meitä vastassa on pirteä mekkosuunnittelija joka pitää tätä liikettä pystyssä.

"Tää on sit sun syntymäpäivä lahja" Sanon tuolle joka halaa minua tiukasti.

________

Joo tässä teille tämmönen vähän kämänen paska luku mutta No jaaaaa

Mitäs ootte saanut lahjaksi:)?

My Sun Where stories live. Discover now