9. Ada...

365 14 17
                                    

Aava

Voi helvetti tuota Joonasta nyt oikeasti. Miks sen piti tunkea meille just nyt, kun en vaan jaksais.

"Mitäs prinsessa on hommaillu täällä" Joonas kysyy flirttaillen ja istuen sohvalleni.
"No en mittään sulle kuuluvaa, lähe pois ja eti vaikka se Tommi tai jotain"
Sanon tuolle kärttyisesti kunnes tuo vetää minut sohvalle.

Mitä vittua

"No kerros nyt sun päivästä" Joonas utelee.
"Ei mitään ihmeellistä okei?!" Sanon tuolle hieman hysteerisesti sillä meidän naamojen välissä oli 2cm tilaa.
Siirryn kauemmaksi tuosta ja kävelen keittiöön.

Siis mitä just oikeasti tapahtu? Tää on samalla huvittavaa mutta samalla ihan vitun outoa.
"Onko kaikki hyvin?" Joonas kysyy huomatessa naamani täynnä kyyneleitä.
"Tuus tänne" tuo jatkaa ja ottaa kädestäni kiinni ja vetää halaukseen.

"Mennään sohvalle istuun niin jos vaikka haluaisit kertoa mikä sulla on hätänä." Tuo sanoo ja lähtee taluttamaan minua kohti olohuonetta.
"Mikä sulla on" tuo kysyy minulta samalla kun olen istumassa hänen viereensä sohvalle.
"Tommi..." Sanon itku kurkussa.
"Mitä tommista?" Tuo kyseenalaistaa.
Otan puhelimeni esiin ja näytän viestit.
"Mitä ihmettä emmie vaan tienny että sillä on nainen. Oliks sul Tommin kans juttua ko olet nuin allapäin?" Tuo kysyy.
"Oli meillä kai.." sanon laittaen pääni tuon olkapäälle.
Taisin myös samalla nukahtaa siihen.

Joonas

Aava tais nukahtaa mun olkapäälle joten päätin ottaa Aavan syliini että hän saisi paremmin nukuttua.
Siinä hän oli nukkunut jo vähän aikaa ja No pakko myöntää että tykkään Aavasta vähäsen...

Yhtäkkiä kuulen kun ovi avautuu.
"Joonas mitä helvettiä Miks Aava on sinun sylissä?!" Tommi kysyy minulta melkein huutaen. Jep Tommi se siellä.
"No mitä ite annoit Aavan ymmärtää että se oli sulle vaan yhen yön juttu?" Kysyn tuolta rutistaen Aavasta kovemmin.
"Niinku ensin sä panet Aavaa ja sen jälkeen sulla onki joku toinen" jatkan.
"No se... se oli mun äiti eks ymmärrä" Tommi sanoo sanattomana ja tässä vaiheessa mulla kilahti päässä.
" sie saatanan kusi rotta mie näin ne viestit, et nähny äitiis vaan jotain tyttöystävääs? Onks sul semmonenki?Sie et vittu ymmärrä että tuo asia satutti Aavaa ihan vitusti ja nyt se on itkenyt 2h sun takia jos ei enemmänki!" Huusin. Nostin Aavan pois sylistäni ja kävelin vihaisena Tommin tykö ja kirjaimellisesti työnsin tuon talosta ulos.

"Oikeasti mitä vittua täällä tapahtuu?" Aava kysyy kärttyisenä ja vasta heränneenä.

"Ei mitään. Haluuks jotain kaupasta voin käyä ostaan? Tarviit vähän hemmotteluu tän Tommi keissin jälkeen." Vaihdan puheenaihetta ja tarjoudun tuolle.

"Tuo mulle jäätelöä" tuo sanoo katsoen minua koiranpentu ilmeellä. Sulan.

"No mä lähen käymään. Tuun kohta"
Sanon ja lähden ovesta ulos.

Aava

Joonas lähti käymään kaupassa mulle Koska olin niin allapäin. Ihanaa että edes joku jaksaa huolehtia musta.

'Mitäköhän Adalle kuuluu? En oo piettänyt sen kanssa yhteyttä 3 päivään.' Mietin ja otan puhelimeni käteen sillä aijon kysyä kuulumisia snäpissä:

Aava- moi! Ei ollakaan juteltu hetkeen

Ada- Joo ei ole oikeen kerinnyt.

Aava- No mites sul menee:)?

Ada- ei kuulu sulle.

*snappisi ja chattisi odottavat, kunnes Ada🖤 lisää sinut takaisin*

"Oikeasti mitä vittua tää on? Mitä oon tehny?" Puhun itselleni.
Tunnen kuinka kyyneleet valtaavat naamani ja näköni sumenee kyyneleitten johdosta.

Menetinkö mä sitten mun ainoan parhaan tyttöpuolisen frendin? Ei voi olla totta.

_____

Mitähän sitte tapahtuu ;)?

My Sun Where stories live. Discover now