42. "miten ois"

173 9 10
                                    

Tommi●smuttia...

Aavan -veri- tapahtumasta on kulunut nyt kaksi päivää. Käsi on kuulemma toipunut todella hyvin. Tytöllä on huomenna synttärit ja Hän täyttää 25v joten haluan hankkia sille jonku lahjan. Ja se lahja mitä olen miettinyt hänelle niin on häät. Olen järkännyt ne häät ensiviikon perjantaille ja ne on perus kirkkohäät Koska aava on joskus minulle selitellyt, kuinka ihanaa olisi mennä kirkossa häihin. aijon kertoa niistä huomenna Aavalle.

Haluaisin myös yölle pientä aktiviteettiä kun viime kerrasta on ainakin viikko. Alan jo pikkuhiljaa kärsimään pienestä puutteesta.
En tiedä haluaako Aava harrastaa seksiä kanssani sillä hän on ollut aika huonolla mielellä ja en tiedä pystyisikö aavan käsi tekemään mitään ihmeitä keholleni.

Nyt on kuitenkin aamu ja aijon keskittyä siihen.

"Huomenta" Aava sanoo ja sitten pussaa poskeani. Aava laskee päänsä takaisin rinnalleni ja alkaa piirtämään ympyrää vatsani päälle.

"Pitäiskö meän mennä syömään?" Kysyn tytöltä joka lopettaa ympyrän piirtämisen. Tuo kääntyy vatsalleen ja sitten siirtää katseensa minuun.

"Voin mä jotain syödä." Aava sanoo ja sen jälkeen hän laittaa huulemme vastakkain. Suudelma kuitenkin päättyy lyhyeen kun tyttö nousee ylös sängyltä ja kävelee vaatekaapille.
Nousen myös sängyltä ja kävelen tytön taakse. Kierrän käteni tuon ympärille ja pussaan tämän kaulaa hellästi.

"Miten ois" Sanon Aavalle joka ei sano mitään. Liu'utan kättäni tuon paidan alla hieman ylemmäs jolloin tuo pysäyttää käden.

"Myöhemmin" tyttö sanoo ja lähtee huoneesta huppari kädessä virnistäen.
Pahus, olin lähellä.

~

Olemme katsoneet televisiota jonku aikaa. Aava halusi tästä rennon päivän mutta minä taas ajattelen jotain rentoa rajumpaa. Ok Ok mä lopetan. Ehkä.

"Mentäiskö tonne makkarin puolelle?" Kysyn Aavalta ja käännän katseen tuohon. Huomaan hänen purevan alahuultaan. Yhtäkkiä Aava saa jonku slaagin ja juoksee mahdollisemman kovaa yläkertaan. Vainiin että tämmöstä peliä.

Kävelen rauhallisesti portaat ylös ja menen makuuhuoneeseen, uskoen, että Aava on siellä. Ja oikeassa olin.
Aava seisoo edessäni huppari ja kollarit päällä. Olis edes alasti ollu, hän on niin upea.

Kävelen tuon luokse ja päädyn suutelemaan tuota huulille. Hän ottaa suudelmat intohimoisesti vastaan. Kävelemme sängyn luo ja kaadan Aavan siihen. Otan paitani pois ja siirryn tuon päälle.

"Sä tuut nukkuun ens yön hyvin" kuiskaan tuon korvaan ja tunnen kuinka tytön keho tärähtelee välillä -hyvällä tavalla-.

"Vainii" tuo tuijottaa minua suoraan sieluun. Hänellä on niin kauniit vihreät silmät että voisin tuijotella nuita monta tuntia putkeen.

Alan imemään tuon kaulaan punaisia muistomerkkejä. Jäljellä on enään herkkä kohta ja yhdistän huuleni siihen. Aava alkaa huokailla nautinnosta jonka johdosta hän laittaa vasemman jalkansa koukkuun. Housuni alkavat jo vähän kiristämään miehuuteni takia. En ehkä kerro sen enempää yksityiskohtia... kyl te tiiätte.

Aava ottaa yöpöydän laatikosta kortsun. Avaan kollari housujeni narun ja annan Aavan tehdä loput. Tuo asettaa kondomin miehuuteni päälle ja sen jälkeen tuo ottaa omat housunsa pois.

~

Ollaan hommailtu pienen aikaa ja vedän edelleen edestakaista liikettä Aavan -sisällä-.

"Tommih, e-ei ennään" Aava sanoo jolloin siirryn tuon viereen makaamaan. Otan kortsun pois ja heitän sen sängyn viereiseen roskakoriin.

"Pitäskö käydä suihkussa?" Kysyn Aavalta samalla kun yritämme tasoittaa hengitystämme. Aava vastaa myöntävästi ja nousemme sängystä. Käskin Aavan mennä jo suihkuun. Lupasin hakea pyyhkeet meille.

Suihkussa sitten toinen kierros.

_______

Nyt laittakaa viimeiset kysymykset siihen q&a hommaan!

Vastaan niihin myöhemmin sitten.

My Sun Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang