Aava
Katsomme Tommin kanssa asunnossani telkkaria. Siitä on kulunut jo viikko kun pääsin sairaalasta. Tommi on ollut ylihuolehtivainen minua kohtaan ja hän ei ole suostunut nukkumaan ilman minua Koska hän pelkää että minulle käy jotain.
Sinä päivänä kun pääsin sairaalasta pois, niin sanoin Tommille että en halua puhua ainakaan viikkoon siitä mitä kävi ja hän lupasi olla kyselemättä.
"Voidaanko nyt keskustella?" Tommi sanoo kääntyen minua kohti. Hieman kyllä pelottaa puhua tästä mutta minun on pakko avautua Tommille jos haluan hänen kanssaan tulevaisuuden.
"No okei" Sanon tuolle näpertäen kynsinauhojani stressaantuneena.
"Mikä syövyttävän lääkkeen sie olet syönyt? Ja milloin ja missä?" Tommi kysyy vakavana. "No söin semmosen viikko ennenkuin jouduin sairaalaan." Sanon tuolle painaen pääni tämän rintakehälle. "Se oli se viikko kun valitit sun pahaa oloa mulle, johtuko se sun pahaolo siitä lääkkeestä?" Tommi kysyy. "Joo." Vastaan ja silmäni sumenee kyyneleiden ansiosta. "Missä sie söit sen." Tommi kysyy minulta silittäen selkääni hitain vedoin.
"Mie söin sen kotona sinä yönä kun sie ja muut pojat olitte täällä.
"Keltä sie sait sen?"
Tuota kysymystä en olisi halunnut kuulla, en halunnut paljastaa keneltä sain sen.
"En voi kertoa." Sanoin, ja tommi ottaa hieman etäisyyttä ja yrittää saada katse kontaktia kanssani mutta minä vain tuijotan sormiani. "Aava puhu mulle." Tuo sanoo ja laittaa kätensä leukani alle ja nostaa hieman että tämä näkisi kasvoni. "Se- mie- niih...." En saa Sanoja suustani ulos Koska minua pelottaa ihan helvetisti "sano omalla ajalla okei?mie tiiän Aava että sinua pelottaa, eikä sulla ole syytä siihen, koska mie en ole kertomassa kellekkään tästä." Tommi rauhoittelee minua ja senjälkeen nostaa minut syliinsä niin, että istun naama tuota kohti.
Tommi painaa muutaman pusun huulilleni jonka jälkeen tämä kysyy minulta: "keltä sie sait sen lääkkeen?"
"Sain sen Adalta." Sanon purskahtaen itkuun. Peli on tässä vaiheessa menetetty. "Adalta? Miksi?" Tuo antaa lisä kysymyksiä.
"Kun valitin kuivasta kurkustani Adalle sinä iltana makuuhuoneessani, niin hän ojensi mulle sen lääkkeen. Ada sanoi että se lääke auttaa mun kurkun kuivuuteen joten uskaltauduin uskomaan häneen. Otin lääkkeen ongelmitta ja luulin sen auttavan." Selitän tuolle.
Minulla oli siis pahaolo ollut koko viikon mutta en valittanut siitä. Valitin hieman silloin kun Tommi halusi harrastaa seksiä kanssani toisen kerran.
"Rakas mie oon pahoillani." Tuo pahoittelee ja asettaa minut paremmin syliinsä. "Onneksi nyt kaikki on hyvin"
Tuo jatkaa halaten minua tiukasti.Tommi siirtää hiuksiani ja painaa muutaman pusun kaulalleni, tuo löytää herkän kohdan kaulaltani jonka ansiosta päästän pienen huokauksen. Tiedän mitä hän aikoo juuri tällähetkellä...
Laitan käteni Tommin niska villoille ja alan suudella tuota vaikka nyt en jaksaisi petipuuhia. Hän vastaa suudelmat hyvin innokkaasti.
Kun tuon kädet pääsee paitani alle, niin päätän vähän kiusata tuota. "Ääh sori, mulla on nälkä" Sanon virnuillen ja nousen tuon päältä.
"Aava et sä voi tehä mulle näin, mulla seisoo!" Tommi huutaa ja nousee sohvalta ihan hikisenä. Kuinka paljon hän hikoilee? Ei keritty tehdä melkein mitään ja hän on jo nuin hiessä.
Tuo tulee luokseni kun olen voitelemassa leipääni. "Pliis voidaanko jatkaa" Tommi anelee halaten minua takaapäin ja laittaen päänsä olkapäälleni.
"Hhmmmm, ehkä huomenna" Sanon tommille mussuttaen leipääni.
"Oikeasti Aava mulla seisoo." Tommi kitisee minulle niinku mikäkin pikkulapsi. "Kivaku kerroit. Kerro välissä jotain uuttakin." Ärsytän tuota.
Tommi taitaa olla puutteessa.
____
Joo💀
Saatte tähän perään heti toisen luvun♥️!
YOU ARE READING
My Sun
FanfictionAava 24v rakastuu tätä pidempään rumpaliin. "tuntuu kuin olisin löytänyt aarteen" Tarina sisältää, rakkautta, synkkyyttä ja kiroilua.