Joonas
"Joonas rauhotu." Aleksi rauhottelee.
"miten tässä vois rauhottua, kun tommi yrittää raiskata Aavan ja mä vittu välitän Aavasta sen verran, että mua kiinnostaa just nyt ajaa sinne mökille!" Sanon hysteerisesti heiluttaen käsiä sanojen mukana. "No lähe sitte, Hei hei" Joel sanoo ja naurahtaa. "Tää ei vittu ole hauskaa!? Ja en ajatellut lähteä yksin Koska en jaksa ajaa, niin jonku on lähdettävä mukaan." Sanon päättäväisesti. "Niin ja arvatkaa miksi epäilen tätä? Varmaan siksi koska Tommi ensin petti Aavaa ja sen jälkeen se pyysi Aavan hänen tykö." Jatkan. "Siis en tienny että Aavalla ja Tommilla on jotain juttuu? Eihänne edes tunne toisia melkein yhtään." Niko sanoo hämmentyneenä. "No ihansama tunsi tai ei kuka tullee minun kans?!" Kyseenalaistan pojilta. "No ok mie voin lähteä." Olli sanoo. Tottakai Olli lähtee, Aavahan on sen paraskaveri. Olisin varmaan poksauttanut Ollin pallit jos hän olisi kieltäytynyt.Olemme matkalla Tommin mökille. Olen yrittänyt saada yhteyttä Aavaan melkein kokomatkan, mutta mitään ei kuulu. Tommi on varmaan tunkenut itsensä kokonaan Aavan sisälle.
--
Perillä! Etupenkiltä huutaa Joel joka lähti tosiaan mukaan. Olli oli etupenkillä ja Aleksi istui kanssani takapenkillä. Niko ei lähtenyt mukaan Koska hän joutui lähtemään perheensä luokse.Juoksen suoraan Tommin mökin ovelle ja koputan raivona siihen. Tommi avasi minulle oven mutta minua ei kiinnostanut se koko ihminen nyt. Juoksin suoraan Aavan luokse.
Siirrytään nyt Aavan näkökulmaan.
Aava
"Joonas mitä vittua sie teet täällä?" Kysyn tuolta hengästyneenä paskiaiselta. "Tommi ei raiskannutkaan sua?" Tuo toteaa hämmästyneenä piettäen käsiään poskillani. "Joonas mitä sie selität?" Tommi sanoo kävellen Joonaksen taakse ja Olli juoksee sisälle. Minä vain katson Joonasta hämmentyneenä että mistä on kyse. Toisaalta ymmärrän miksi Joonas luulee tuommoista.
"Sie... kuinka sie saatoit tehä Aavalle näin?! Kuinka vitussa sie saatoit?!" Joonas kääntyy ja ärähtää Tommille. alan itkemään pelosta. Olli tulee luokseni ja halaa minua tiukasti. "Ai mitä vittua mie nyt tehin?!" Tommi huutaa Joonakselle. "Sie petit.... sie petit Aavaa, sie et tiiäkkään kuinka paljon se satutti Aavaa. Se itki sitä mulle ties kuinka kauan!" En jaksa kuunnella tuota huutoa enään. Yritän nousta sohvalta mutta voimani ei riittänyt siihen sillä itkin niin paljon. "Pojat nyt loppu" Olli murahtaa pojille jonka jälkeen tulee hieman hiljaista.
"Mikä ongelma teillä on?! Ensinäkin vittu Joonas, Tommi ei oo tehnyt mulle mitään ja toiseksi, tää kaikki on pelkkää väärinkäsitystä!" Huusin itkukurkussa nuille ja Olli otti minut takaisin halaukseen. "Mutta Aava, eksie ymmärrä? Mie pidän susta huolta Koska mie tyk-" Joonaksen lause jää kesken Koska hän oli vissiinkin lipsauttamassa jotain, mitä hän ei olisi halunnut sanoa Tommin kuullen.
"Niin..? Mitä?" Tommi kyseenalaistaa joonakselta. "Ei mittään... tulkaa autoon." Joonas sanoo nolostuneena ja tommi huutaa perään: "Joonas sie et mene pois! me jutellaan tää asia loppuun asti kun kerran aloititki sen." Huomaan kuinka Joonas kääntyy takaisin hieman peloissaan. Joel ja Aleksi juoksee sisälle "ettekö te vittu ymmärrä mitä kello on?!" Joel huutaa ja katsoo kaikkia vuorotellen. "Mikä on tilanne?" Aleksi kysyy rauhallisena ja kävelee Joelin takaa meidän luokse Olohuoneeseen. "No tässä jutellaan sitten vissiin asiat miten ne on" Olli sanoo pojille. "No ok jutelkaa asianne niin minä menen autoon." Joel sanoo ja kävelee ulos mökistä. "Mieki taidan mennä, kertokaa meille sitten kun asiat ollaan selvitetty." Aleksi sanoo ja kävelee ulko-ovea päin Joelin perään. "Olli sieki voisit mennä." Tommi sanoo istuen sohvalle. "Aava pärjääksie?" Olli kysyy minulta. "Pärjään, mene vain" Sanon pyyhkien kyyneleitä poskiltaki."No mitä nyt sitten" Kysyn nuilta kahdelta imbesilliltä. tekisi mieli räjähtää.
"Joonas, tykkääksie Aavasta" Tommi kysyy Joonakselta Joonaksen istuessa sohvaa vastapäiselle nojatuolille.
"No joo etkö huomaa hä?!" Tuo vastaa Tommille hysteerisesti takaisin. "Ei mä en jaksa tätä enään" Sanon nuille ja suorastaan juoksen, otan takkini ja häivyn mökistä.
--
"Pojat!" Huusin ja kummatkin ryntäsi mökistä ulos."Missä auto on?" Mietin ääneen.
_______
Heiii😀😀
YOU ARE READING
My Sun
FanfictionAava 24v rakastuu tätä pidempään rumpaliin. "tuntuu kuin olisin löytänyt aarteen" Tarina sisältää, rakkautta, synkkyyttä ja kiroilua.