27. anteeksi anto

193 12 7
                                    

Loma päivä: 1

Joonas

Pääsimme vähän aikaa sitten hotellille. Olen ollut hieman vittuuntunut käytöksestäni, en halua olla tällainen kusipää. Kävimme kaikki yhdessä noutamassa avaimet hotellin aulasta. Aava on vältellyt minua enemmän mitä luulin. Mun pitää tehdä asialle jotain..

"Joel.." Sano tuon nimen ja menen kyynel poskellani tuon tykö. Tämä halaa minua ja alkaa silittämään selkääni hitain vedoin.

"Mikä on" Joel Joel kysyy minulta erkaantuen sitten halista. Tuo taluttaa minut huoneemme sohvalle ja istumme siihen samaan aikaan. "Sä varmaan tiedät et oon ahdistellut Aavaa.." sanon tuolle ja tiputan muutaman kyyneleen lisää. Olen kohta itkemis pisteessä.

"Niinh..?" Tuo ihmettelee. "En halua enään olla se sama kusipää kuin silloin vähän yli 1kk sitten.." Sanon Joelille joka näyttää ymmärtävän asian.
"Sun kannattais käydä puhuu sil. Olli ja Tommi lähtee käymään kaupoilla tässä kohtapuoliin nii voisit käyä sit juttelee sil Aaval" Joel yrittää kannustaa minua puhumaan Aavalle, mitä jos Aava ei halua puhua mulle? Okei... mun on pakko yrittää..

"Mä voin yrittää.." sanon Joelille ja alan katumaan hieman päätöstäni mutta nyt ei auta.. mä meen ja teen sen. oon jo aikuinen, mun pitää uskaltaa keskustella ihmisten kanssa.

Avaan meidän huoneen oven ja menen käytävälle. Kävelen käytävää pitkin Aavan ja Tommin huonetta kohti.. Seison oven edessä 5min kunnes kuulen ääntä huoneiston sisältä. Oletan sen olevan Tommi joten juoksen jonnekkin nurkan taakse "vakoilemaan". Hetken päästä kuulen jonku tulevan takaani. "Joonas? Onks kaikki hyvin?" Tutun kuuloinen mies kysyy minulta ja koskettaa olkapäätäni. Säikähdän kunnolla ja käännyn tuota miestä päin. Ollihan se siellä... "Joo kaikki on hyvin, olin menossa vaan vessaan niin yritin tutkailla missä se on" päästän pienen valkoisen valheen tuolle jota hän ei uskonut. "Bro mitä vittuu? Teil on vessa teän huoneessa?" Olli sanoo nauraen. Katson taakseni ja Tommi oli kadonnut.
"Mut hei, jatka sitä sun "vessan" etsimistä niin mä meen tästä Tommin kaa kaupoille" Tuo sanoo kävellen sitten ohitseni Tommin perään.

Kävelen Aavan ja Tommin huoneen eteen jälleen... koputan tuohon ja tuntuu että sydän löisi niin kovaa että kohta ei lyö enään. Hetken päästä ovi avautuu ja tiedättekin varmaan kuka siellä on vastassa.

"Mulla on asiaa.." sanon tuolle joka päästää minut sisälle. Olin ihan varma että hän vain paiskoo oven nenäni eteen..? Kävelen kuitenkin hieman hämilläni sisälle.

"Sano asias nopeaa" tuo sanoo ärhäkästi jonka ymmärrän. Kaikki on syytäni.

"Aava anna anteeksi.. mun ei ollut tarkoitus olla kusipää. Kaduin sitä samantien kun lähdin teiltä pois. Oikeasti anna anteeksi" anelen tuolta anteeksi antoa itku kurkussa samalla istuen tuon sängyn reunalle.

Aava levittää kätensä sen merkiksi että voisin halata tuota. Onko tämä sen merkki että voisimme olla taas kavereita samanlain kuin ennenkin?

Nousen sängyltä ja kävelen tuon eteen. Halaan tuota tiukasti. en haluaisi päästää irti, mutta joskus se on vaan pakko kun en voi vaan viedä parhaan kaverini naista. Tykkään edelleen Aavasta mutta en aijo olla hänelle niin kusipää kuin ennen.

"Annan sulle anteeksi. Haluan olla sun kans parhaita kavereita niinku ennen. Se oli parasta aikaa ku kiusattiin toisiamme ja laukottiin pitkin mun kämppää juustot käsissä." Tuo sanoo ja naurahtelee vähän väliä. Aava pelasti mun päivän..

Päätän hieman kiusotella joten kävelen vessaan. Avaan vessan hanan ja työnnän käteni juoksevan veden alle. Lähden vessasta kädet märkänä. (pliis älkää ajatelko kaksmielisesti XD) kävelen Aavan eteen ja roiskautan vettä Aavan päälle josta tuo muka loukkaantuu. Aava lähtee keittiöön ja täyttää lasin vedellä. "Sie saatanan konna mie kaajan nämä sinun päälle" Aava sanoo. Juoksen ovelle, avaan sen ja jatkan juoksemista siitä sitten käytävälle Aava perässäni. Juoksemme pitkin hotellia ja Aava loiskautti vähän väliä vettä lattialle. Aava saa minut kiinni vaikka luulin eksyttäneeni hänet jonnekkin tuonne. Pysähdyn ja yritän tasata hengitystäni kunnes tunnen veden valuvan hiuksiani pitkin lattialle. Voi Jeesus.....

"Mähän sanoin" Aava alkaa nauramaan ja kaatuu lattialle kikattamaan ku mikäkin pikkulapsi. Huomaan Aavan takana vartijan jolla on luutu kädessä.

"Totahh öömmm Aava Kato taakses" sanon ja yritän olla nauramatta.. Aava tekee työtä käskettyä ja katsoo taaksensa, tämä pelästyy vihaista vartijaa. Vartija ojentaa luudun Aavalle ja Aava nousee ylös lattialta.

Jaa a.. se taitaa olla siivouksen aika.

____

Spdkkwbdleodk Ok täs teille toinen osa tälle päivää lol

PAHOITTELEN MAHDOLLISISTA KIRJOITUSVIRHEISTÄ!!

My Sun Where stories live. Discover now