Tommi
Oltiin katsottu 3 jaksoa kunnes Aava sanoi: "kello on jo 14.00 eikä olla syöty mitään"
"No mitä sä haluut syödä voin tilata tai jotain." Sanon tuolle nälkää näkevälle prinsessalle.
"No jos mennään käymään vaan kaupas ostaa ruokatarvikkeita että voin tehä niistä ruokaa?" Tuo kysyy ja niinpä minä nyökkäsin vastaukseksi ja
Lähettiin pukemaan lämpimämpiä vaatteita.Kaupassa
"Mitä ruokaa sä haluut?" Aava kysyy.
"No en tiiä päätä sinä" Sanon tuolle samalla kun kävelen kaljahyllyille.
"Haluutsä jotain siiderii tai bissee? Voin kyl maksaa" tarjoan tuolle.
"Ei tee mieli" Aava sanoo hieman allapäin ja menee leipähyllyille.Aava
Minua ei oikein huvittanut juoda mitään, jonku takia mulla oli tosi pahaolo ollu kokopäivän (en ole raskaana)
Kävelin leipähyllyille ja nappasin ruisleipäpussin sillä minulla ei ollut kotona leipää.
En jaksanut tehdä ruokaa joten päätimme ostaa vaan bisseä ja sen helvetin leipäpussin.
Halusin juoda sittenkin Koska haluan näyttää Tommille että minulla on kaikki hyvin.
En ole masentunut tai mitään sellasta, yksi asia vain painaa mieltäni.Olimme ajamassa meille päin, katsoin ikkunasta kaunista syksy säätä.
Havahdun siihen kun tommi laittaa kätensä reiteni päälle.
"Sori ei ollu tarkotus" Tommi pyytää anteeksi nolostuneena.
Nostan tuon käden takaisin reidelleni Koska se tuntui turvalliselta.
Huomaan kuitenkin tuon virneen hänen kasvoillaan ja minuakin alkoi hymyillyttään._____
Heräsin aamulla siihen kun kuulin oven paukahtavan kiinni.
Lähtiköhän Tommi jo nyt? Ei edes kehdannut ilmoittaa lähtevänsä.
Minua alkoi hieman ärsyttämään se että hän lähti sanomatta joten päätin laittaa tälle viestiä.Aava- kui sie lähit sanomatta mittään?
Tommi- tyttöystävä ootti.
Anteeksi mitä vittua mä just luin....
Taisin olla tuolle kusipäälle se yhden yön juttu.
Viskasin puhelimeni jonnekkin en tiedä minne mutta eipä sen kummemmin kiinnostanutkaan.
Menin peiton alle ja tunnen kuinka kyyneleet alkavat valua pitkin pälliäni mutta annan asian olla.Hain kännykkäni ja avasin ig.
Menin Tommin ig profiiliin ja aloin selaamaan kuvia läpi, kunnes huomasin....
Siis kuka vittu tuo lyötävän näkönen nainen on? Onkohan tuo se Tommin "tyttöystävä"???Mitä tommi oikein ajatteli?
'Mun tekis mieli ampua tuo paskakasa nainen tuosta noin ja sen jälkeen laittaa lihamyllyyn ja sen jälkeen laittaa mankeliin ja sen jälkeen tunkea tuo idiootti Tommin takapuoleen.
Ja saman voisin tehdä Tommille mutta lopuksi tungen sen roskakoriin.'
Mietin pää punaisena.Olen maannut tässä sängyllä semmoset 2 tuntia ja itkenyt Tommin käytöstä, tämän kaiken jälkeen jaksan vihdoin nousta sängyltäni ja laahustaa vessaan päin, kunnes kuulen jonku koputtavan oveeni.
Menen vitutuksen kanssa avaamaan oven ja näen Joonaksen siellä."Mitä asiaa" Kysyn tuolta haikealla äänensävyllä.
"Eiku mietin vaan että onko sitä Tommia näkyny"
"Se lähti sen rakkaansa luokse" Sanon samalla paiskoen ovea kiinni kunnes tämä pysäyttää oven.
"Mikä helvetti sua vaivaa?" Kysyn tuolta.
"Jaa alkoko menkat" tuo vittuilee ja tulee sisään.
"Voitko lähteä?"
"En" tuo sanoo ja nauraa.Oikeasti mitä vittua nyt sitten tapahtuu?
_______
Noni kertokaa teän mp täst kirjasta
ESTÁS LEYENDO
My Sun
FanficAava 24v rakastuu tätä pidempään rumpaliin. "tuntuu kuin olisin löytänyt aarteen" Tarina sisältää, rakkautta, synkkyyttä ja kiroilua.