Ahoj.
Omlouvám se. Vím, že teď moc nestíhám publikovat, ale mám toho vážně hodně ve škole, do toho taneční a zkoušky v hudebce a čas zkrátka chybí.
Nicméně: tady je nová kapitola! Jedná se o poslední kapitolu z Harryho pohledu, vše další už se bude odehrávat v přítomnosti.
Harry, minulost
Drahý Harry,
Jsou to týdny, co jsem Tě viděl nebo slyšel. Neodpověděl jsi na žádný z mých e-mailů nebo dopisů. Bojím se o Tebe. Proč se mnou nechceš mluvit? Nelíbil se ti náš výlet? Chtěl jsem Ti ještě jednou poděkovat za milý doprovod do Kyjeva. Řekl jsem všem Tvým učitelům, jaký jsi dobrý chlapec a jaký jsi na mě udělal dojem.
Máš tolik potenciálu, Harry, ale oba víme, že jen ten potenciál nestačí. Tvůj talent je surový a nerafinovaný. Pokud jde o techniku, jsi daleko od místa, kam se musíš dostat. Normálně to nedělám, ale chtěl bych Tě pozvat, abys se mnou přes léto žil v Paříži, abych Tě mohl osobně mentorovat. Je to neortodoxní, ale myslím, že by ti má individuální pozornost a mé konexe v Paříži prospěly. Nemyslím si, že velká a hlučná učebna je tím správným studijním prostředím pro tak citlivého chlapce, jako jsi Ty. Vím, co potřebuješ, Harry. Rozumím Ti.
Pokud budeš poslušný a budeš dobře pracovat, mohu Ti dát kariéru Tvých snů. Mohu Ti zajistit místo v jakékoliv společnosti na světě.
Doufám, že mou nabídku zvážíš. Nerad bych viděl, jak jde veškerý ten potenciál vniveč!
Dychtivě čekám na Tvou odpověď.
S pozdravem
Alex
P.S. Odpusť mi, můj miláčku. Nikdy jsem Tě nechtěl zranit. Věci budou tentokrát jiné. Slibuji x
Obálka měla na přední straně zlatou pečeť.
Madame Lesauvage přešla přes studio a zastrčila si do drdolu pramen vlasů. „Tak?"
Byli jsme ve studiu sami. Beuchamp ji požádal, aby mi do rukou předala dopis a ujistila se, že jsem si ho přečetl. Smazal jsem všechny jeho e-maily a dopisy jsem nepřečtené vyhodil.
„Chce mě letos v létě mentorovat v Paříži."
„Ach, Harry, to je úžasné!" dala si ruku před ústa a hrdě mi položila paži na rameno. „Chceš mu zavolat, nebo odepsat?"
„Madame, mohu se na něco zeptat?" Chvíli jsem přemýšlel.
Přikývla.
„Která společnost je nejlepší na světě?"
„Balet v Pařížské opeře je nejstarší, ale Bolshoi je zdaleka nejlepší – slovo ‚Bolshoi' je ruské slovo pro ‚velkolepý' – a má nejbohatší historii. Právě tam Tchaikovski uvedl premiéru Labutího jezera."
Zkřížila své hubené paže, lokty jí z pod košile vyčnívaly jako dva šípy.
„Měl bys tuto nabídku brát velmi vážně, Harry. V posledních několika měsících ses hodně zlepšil, ale trénink s někým, jako je Alex, může být rozdílem mezi tančením pro společnost jako Bolshoi a malou regionální společnost v Leedsu."
„Chce mě na celé léto."
Vyhrnula mi vlasy z očí a zvedla mi bradu. „Vím, drahý. Chceš jet domů za svou rodinou a přáteli, že? Ale to jsou oběti, které pro tuto profesi musíme přinést. Odjela jsem od svých rodičů v sedmi letech, abych se učila v École de Danse de l'Opera v Paříži."
ČTEŠ
Flightless Bird (český překlad)
FanfictionLouis je sólista v Královském baletu. Když do společnosti přijde jeho soupeř, náladový taneční zázrak Harry, znovu se otevřou staré rány a nastartují staré vášně. Během produkce Labutího jezera je konečně odhaleno tajemství, které odsoudilo jejich l...