Ahoj.
Nová část! Vzhledem k tomu, že je dnes volno, jsem si udělala čas a tak je to tady.
(Jasně, měla jsem se učit. Zítra píšu velký test z mé nenáviděné biologie, tak mi držte palce).
Jak se vám zatím příběh líbí? Kdo je váš oblíbenec? Koho nenávidíte? (I když tady si troufám tipovat, že to vím).
Hezké počtení!
Varování: sexuální obsah
Louis, přítomnost
„Stále spíš na pravé straně postele?" zeptal jsem se a snažil se skrýt toulec vzrušení ve svém hlase.
„Stále preferuješ levici?"
Usmál jsem se. „To ano."
Přetáhl jsem si přes hlavu tričko, zatímco Harry si opatrně rozepnul košili. Pověsil ji na zadní část mé židle spolu se zlatou stuhou. Oba jsme si stáhli kalhoty. Měli jsme na sobě podobné černé boxerky, ale moje byly sportovní, bavlněné, s modrým pruhem, zatímco jeho, stejně jako košile a kravata, byly hedvábné. Téhož dne jsem viděl jeho tělo ve studiu, ale teď byl v mé ložnici jiným tvorem. Temnota místnosti způsobila, že jeho končetiny se zdály měkčí, jeho maso vláčné jako jemné hedvábí, které nosil.
Sundal přehoz a odhalil čerstvě povlečenou peřinu.
„Čekal jsi, že se tohle stane?" zeptal se.
„Chtěl jsem to."
Vlezl do postele a já chvíli obdivoval jeho tělo, než jsem vlezl za ním. Jeho tělo bylo zázrak. Nejoslavovanější tělo na celém světě. Vypadalo menší a křehčí, když nebylo v pohybu, jako drahocenná krása klidného kolibříka.
Oba jsme si lehli pod peřinu.
Harry měl pravdu. Už jsme nebyli chlapci. Nebyl mezi námi žádný ostych – jen chtíč a touha, která už se nedala ignorovat. Přinejmenším z mé strany. Chtěl jsem se ho dotknout. Když jsem se natáhl, abych ho pohladil po tváři, věnoval mi špičatý pohled, hruď mu těžce stoupala a klesala. Absolutně jsem netušil, na co myslí. Zůstal jen na přespání, nebo chtěl něco víc?
Když byl mladší, vždy jsem dokázal odhadnout, na co myslí. Když byl šťastný nebo pobavený, lepil se mu na tvář drzý úsměv, rty naopak našpulil, když byl v potížích. Nyní byl nečitelný. Jediné, co jsem s jistotou věděl bylo, že je tady, polonahý, v mé posteli.
Nehanebně jsem flirtoval. Nemohl jsem si pomoci. Ležíc na boku jsem se usmíval, opřený o loket, mával jsem řasami – vždycky se mu líbily moje dlouhé řasy. Nechal jsem své konečky prstů pást se na jeho tetování a hádal jejich významy. Měl jich hodně, takže to byla perfektní hra. Poté, co jsem si prohlédl tetování na jeho pažích a jemných rukou jsem prsty vystopoval motýla na jeho bránici.
„Metamorfóza," řekl.
„Myslíš si, že ses změnil?"
„Copak ne?"
„Vždy jsi pro mě byl motýl."
Harry se pokusil nad tímto komplimentem neusmát, ale viděl jsem jeho dolíčky.
Přisunul se blíž ke mně a já cítil, že jsem tvrdý. Cítil to také. Nepohnul se. Přitulil jsem se k jeho boku a on se ke mně otočil, s dechem na mých rtech. Myslel jsem, že mě chce políbit, ale řekl: „Mohu ti říct tajemství?"
ČTEŠ
Flightless Bird (český překlad)
FanfictionLouis je sólista v Královském baletu. Když do společnosti přijde jeho soupeř, náladový taneční zázrak Harry, znovu se otevřou staré rány a nastartují staré vášně. Během produkce Labutího jezera je konečně odhaleno tajemství, které odsoudilo jejich l...