Louis, přítomnost
Harrymu bylo těžké vyhovět.
Byli jsme sami ve studiu a já snášel jedno z jeho krutějších sezení. Harry seděl s jednou nohou zkříženou přes druhou a jedl čokoládové lanýže, které mu přinesl jeden z tanečníků. Denně byl zasypáván pamlsky a dárky. Všichni ve společnosti se snažili získat jeho přízeň.
Byl jsem v jedinečné pozici. Jako jeho milenec už jsem jeho přízeň měl. Když mě zatlačil příliš daleko, zatlačil jsem ho zpět.
„Udělej to znovu," nařídil. „Skřípeš si lopatky."
Otřel jsem si pot z čela. „Ne, neskřípu!"
„Ano, skřípeš."
Znovu jsem provedl variaci.
„Tvoje paže by měly být po passé v páté pozici," řekl a ukousl kus z lanýže. „Ach, a opravdu natáhni zadní nohu."
Udělal jsem to znovu a natáhl nohu.
„Ne tolik! Soustřeď se, Louisi."
Frustrovaně jsem dupl na vinylovou podlahu. „Nevím, co tím myslíš!"
„Protože nedáváš pozor!"
„Nevysvětluješ to pořádně!" křičel jsem. „Můžeš sem přijít a ukázat mi to?"
„Ach, dobře," zabručel a oprášil si drobky z kalhot.
Vstal a zatančil choreografii. Zrcadlil jsem ho. Když jsem začal upadat do svých předchozích chyb, Harry mě chytil za boky a opravil.
„Tady, to je ono..." řekl.
Hodil jsem mu ruce kolem krku a políbil ho.
„Louisi, prosím, jsme v práci!"
„Potřebuji pauzu," zakňučel jsem a uvolnil mu kravatu.
„Už jsme to řešili stokrát. Nemůžeme si dovolit, aby náš osobní vztah zasahoval do našeho pracovního vztahu."
„Proč?"
„Protože je to neprofesionální," řekl podrážděně.
Neustále jsme se kvůli tomu hádali. Když jsme byli ve studiu, nemohl jsem jen tak vypnout své city k němu.
Sáhl jsem po lanýži a obkreslil jeho spodní ret krémovou čokoládou.
Harry zeslábl a otevřel ústa. Nakrmil jsem ho lanýžem a on zavřel oči, když se mu čokoláda rozpouštěla na jazyku.
„Dobře," povzdechl si. „možná jen krátkou pauzu."
Leželi jsme na podlaze studia, nohy jsme měli propletené a mezi polibky jsme se krmili lanýži. Vždy snědl lanýž celý, kdežto já jsem ujídal po malých kouscích. Omylem jsem ho kousl a on se rozesmál. „Au!"
Políbil jsem jeho ukazováček. „Promiň." Pak jsem sklouzl dolů k jeho kloubku. Olízl jsem mu z něj čokoládu.
Jeho oči sledovaly moje ústa.
„Sladké," řekl jsem.
„Mám něco mnohem sladšího, co si můžeš dát do úst." Šťouchl do mě.
„Ano? Vlastně se musím vrátit do práce. Jsem dokonalý profesionál, jak jistě víš."
„Louisi!"
Vrhl jsem se na něj se zavrčením. Chytil mě za stehna, která mě bolela po tom všem, co mě nutil na zkoušce provádět. Zuby jsem mu rozepnul košili a pomalu i pásek, abych ho ochutnal, když najednou na zem vedle nás narazila Liamova hůl.
ČTEŠ
Flightless Bird (český překlad)
FanficLouis je sólista v Královském baletu. Když do společnosti přijde jeho soupeř, náladový taneční zázrak Harry, znovu se otevřou staré rány a nastartují staré vášně. Během produkce Labutího jezera je konečně odhaleno tajemství, které odsoudilo jejich l...