Dějství III: Kapitola 22

1.1K 64 11
                                    

Tak je tu nová kapitola!

Tohle jsou ty šťastné chvíle, kterých pomalu ubývá, a i když jsem z přepisování a zveřejňování  sexuálních scén nervózní, jsou důležité pro děj. Vždycky u jejich přepisování poslouchám Čajkovského.

Příjemné čtení.


Varování: sexuální obsah


Louis, přítomnost

Druhý den ráno jsem se v posteli posadil a zkoumal svůj odraz v zrcadle naproti. Moje vlasy vypadaly jako hromada peří a Harryho zlatá stuha byla na mašli uvázaná kolem mého krku. Drzoun. Musel to udělat ještě minulou noc, protože vedle mě stále tvrdě spal.

Otevřel oči a zachichotal se.

„Vypadám jako ty?" zeptal jsem se.

„Vypadáš jako můj mazlíček."

Stáhl mě zpět pod deku a hodil přese mě těžkou nohu. „Vrať se spát," nařídil.

Předpokládal jsem, že on tu asi má vážně kontrolu. Vždycky jsem plnil Harryho rozkazy ve studiu, ale v ložnici byla jeho panovačnost ještě roztomilejší.

Nemohl jsem uvěřit, že je tady, v mé posteli. Byl jsem jako dítě na Štědrý den. Chtěl jsem spát, ale byl jsem příliš vzrušený. Nemohl jsem znovu usnout. Snažil jsem se. Zavřel jsem oči a zanechal jemné polibky na jeho klíční kosti. Z jeho rtů uniklo lehké zívání a mé srdce prasklo zalíbením.

Políbil jsem jeho nehybné rty v naději, že se vzbudí a taky mě políbí.

Odstrčil můj obličej rukou. „Louisi, víš, jak je vzácné, že spím?"

Políbil jsem mu dlaň. „Promiň, nechám tě spát."

To byla lež. Vsunul jsem nohu mezi jeho a kroutil se proti němu, předstírajíc, že se snažím pohodlně uložit. Cítil jsem jeho délku na stehně. Byla hustá a teplá. Stále jsem se kroutil. Měl zavřené oči. Myslel jsem, že znovu usnul, když se jeho oči najednou otevřely a on mě chytil za pas. „Dobře, otoč se, chci tě znovu."

„Ne."

„Ne?"

„Lehni si."

Harry vypadal nejistě, ale i tak si lehl.

Stáhl jsem z něj deku. Byl tvrdý. Postavil jsem se mezi jeho nohy.

Harryho svaly se sevřely. „Co to děláš?"

„Jsem tvým mazlíčkem."

Stále jsem se mu díval do očí, když jsem se naklonil a olízl ho od kořene ke špičce. Škubl hlavou dozadu a zasténal. „Pane bože!"

Znovu jsem ho olízl, tentokrát mnohem pomaleji, přetrvávajíc jazykem na jeho citlivém místě. Harryho hlava padla do polštáře.

Na jeho čele a hrudi jsem spatřil první kapky potu. Jestli jsem ho dostal už po pár olíznutí, přemýšlel jsem, jaké bude, až ho vezmu do pusy. Ještě jsem na to nebyl připraven. Pokračoval jsem v olizování, měnil jsem tlak a rychlost. Začínal být netrpělivý a snažil se mi vrazit mezi rty. Nevzdal jsem se. Mohl bych to dělat celý den a on by mě nedokázal zastavit. Přešel jsem z lízání na líbání, změna ho přiměla kňučet. Když jsem se dostal k jeho špičce a pomalu ji políbil, vykřikl.

„Chceš moje polibky?"

„Ano," vzlykal.

Tehdy jsem kolem něj pomalu omotal rty a vzal ho celého do pusy. Harry byl naprosto balistický. Bylo to příliš dokonalé. Naplnil mou pusu a já pohyboval rty, jeho celé tělo se při každém pohybu chvělo.

Flightless Bird (český překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat