Dějství I: Kapitola 3

982 78 10
                                    

Louis, přítomnost

Večeře pro sponzory se bude konat v Crush room, jedné z nejkrásnějších místností v opeře. Křišťálové lustry a sametově červené a zlaté hlediště se nesly v bohatém vybavení. Zdi zdobily olejomalby, které jsou zde od 17. století a posílily tak historický význam místnosti. Nemohl jsem si pomoct, ale když jsem byl v Crush room, byl jsem trochu vyšší a trochu pyšnější, připomnělo mi to mé místo v historii Královského baletu.

Zayn se vrhl ke mně, kravatu v ruce. „Omlouvám se, že jdu pozdě. Zpoždění na silnici." Řekl zadýchaně.

„V pohodě." Chytil jsem mu límec na košili a vzal mu kravatu z ruky. Přehodil jsem mu ji kolem krku a zavázal ji.

Večeře byla pro tanečníky, aby se seznámili s ženskými sponzory – něco jako tanec Sadie Hawkins pro smetánku. Ale většina z nás se cítila jako gigolo, když jsme se opíjeli alkoholem a podléhali drzým pokusům žen.

Byla to černá kravata a všichni měli stejné. Všichni muži ve společnosti dostali obleky od Gieves a Hawkes, nejstaršího krejčího v Londýně. Byla to tradice. Někteří nerozuměli potřebě uniformy, když jsme nevystupovali, ale já ano. Posílilo to naše kamarádství a dalo nám to pocit, že jsme součástí něčeho většího, než jsme my.

Dovnitř vešel ředitel orchestru baletu Niall Horan, kulaté černé brýle ladily s jeho černým oblekem.

„Horane!" Zayn a já jsme mu zamávali.

„Vypadáte skvěle, chlapi," řekl s úsměvem.

Jako většina hudebních ředitelů byl Niall dirigentem. Než mu byla nabídnuta práce v Londýně, hostoval v lipském baletu. On a já jsme se stali rychle přáteli, což bylo překvapivé, protože většina hudebních ředitelů jsou blázni, kteří si myslí, že hudba je důležitější než tanečníci. Niall byl jiný. Jeho matka byla baletka a od základní školy byl baletním pianistou, takže měl k tanečníkům velkou úctu. Byl také fotbalovým fanatikem a spolu jsme měli lístky na Man U.

Dívali jsme se přes ramena, jak se bohatými dubovými dveřmi dovnitř začaly trousit bohaté ženy.

Niall se zazubil. „Vypadají, že mají žízeň."

„Pokud za nimi půjdeme, půjdeš s námi." Řekl jsem.

„Nejsou tu kvůli mně," zasmál se „Jdou po sexy baletních klucích."

Přejel jsem rukou přes Niallův účes. „Líbí se jim tyhle blond vlasy stejně, jako moje stehna."

„Jo," souhlasil Zayn a ustaraně koukal na ženy. „Buď trochu tým, Horane."

Zayn byl mezi ženskými sponzorkami oblíbený. Jeho Mercutio v produkci Romeo a Julie je nadchl. Mohlo to mít něco společného s rozhodnutím choreografa nechat ho tančit sólo bez trička.

„Nevadí Gigi, že jsi tu jak pasák?" zeptal se Niall Zayna.

„Děláš si srandu? Vystrčila mě ze dveří a řekla, abych koukal zatřást zadkem."

To znělo jako Gigi.

Byl jsem nervózní z toho, že jsem měl celou noc tančit a poznávat nové lidi, ale ne tak jako z toho, že potkám Harryho. Kde vlastně je? Zůstal jsem vzhůru do tří ráno, když jsem sledoval jeho vystoupení z Bolshoi. Myslel jsem, že když budu dost koukat, najdu chyby v jeho technice. Ale jestli dělal chyby, byl jsem k nim slepý. Harry byl tak emotivní tanečník, že bylo těžké soustředit se na cokoliv jiného než na to, co cítil. Když jsem sledoval jeho sólo v Giselle, neudržel jsem se a začal jsem plakat! Skutečné zasrané slzy! Zabouchl jsem notebook a zuřil jsem na sebe, že jsem se nechal podvést Harryho levným trikem.

Flightless Bird (český překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat