Vítejte ve druhém dějství.
Harry, minulost
Na cestu do Paříže jsem si sbalil malou tašku: cestovní pas, toaletní potřeby, ponožky, spodní prádlo, lehkou bundu, dva páry kalhot, džíny, dvě košile, dvě trička, svetr a oblek na balet.
Na prohlídku jsem měl celé tři dny. Zayn mi půjčil svou DSLR kameru a naučil mě, jak ji používat. „Pomůžu ti upravit obrázky, až se vrátíš. Pokud vyfotíš nějaké dobré, můžeme je vytisknou a vylepit v našem pokoji."
Zaynovi náčrtky visely po zdech koleje spolu s Louisovými obrázky tanečníků a fotbalistů. Doufal jsem, že vyfotím nějaké dobré snímky, abych taky mohl něčím přispět.
Eleanor mi půjčila kapesního průvodce s poznámkami ke všem klubům a barům, které byly nelegální.
Gigi mi půjčila jeden ze svých hedvábných šátků, které prý nosí všichni muži v Paříži.
Louis tvrdil, že se na mě nezlobí, i když v den cesty toho moc neřekl.
„Tady," řekl a hodil mi do dlaně pár zlatých manžetových knoflíčků. „Můj dědeček mi je dal, když mě vzali do RBS. Měl by sis je vzít do opery."
Pevně jsem je sevřel. „Budeš mi chybět."
„Ne, nebudu. Budeš se bavit."
„To neznamená, že mi nebudeš chybět."
„Poznáš různé důležité lidi. Až se vrátíš, nebudeš stejný."
„Ano, budu!" nedovedl jsem si představit, že by mě třídenní výlet tolik změnil, a i kdyby ano, nezměnil by to, co cítím k Louisovi.
„Když vzal Beuchamp Hanse Fausta do Paříže, jeho fotka byla na stránkách společnosti a přestal mluvit se všemi svými přáteli ze školy."
Podíval jsem se dolů na své ošoupané tenisky a khaki kalhoty, které jsem měl na sobě. „Uh, nemyslím si, že budu vytvářet stránky společnosti. S tím si nemusíš dělat starosti."
Objal jsem Louise na rozloučenou. Přitiskl čelo k mému rameni a bezvládně mi visel v náručích.
Venku jsem se setkal s Beuchampem, který na mě čekal se školním řidičem
Louis nás sledoval z okna.
Zamával jsem.
V letadle jsem byl jen jednou, při rodinné cestě do Španělska. Nikdy jsem necestoval sám nebo bez své matky. Cítil jsem se velmi dospělý, když jsem stál v řadě na Heatrow s pasem v ruce. Byl jsem zodpovědný za své vlastní dokumenty, zavazadla a všechno.
Beuchamp byl hlavně sám za sebe. Když jsme seděli u brány a čekali na letadlo, koupil mi sendvič a časopis o počítačích. Vážně někdo čte časopisy o počítačích? Ale Beuchamp se narodil, než se vynalezly, takže jsem předpokládal, že mu to dává smysl. Bylo od něj hezké koupit mi něco, o čem si myslel, že se mi bude líbit.
Let byl krátký, ale v Paříži už bylo pozdě, tak jsme večer zamířili rovnou do Beuchampova bytu.
Všechny budovy v Paříži vypadaly, jako by patřily na pohlednici. Dokonce i ošklivé budovy byly hezké. Chtěl jsem hned začít fotit, ale byla příliš velká tma.
Nos jsem měl v Eleanořině průvodci, když jsem se snažil přijít na to, co bych chtěl vidět další den, když mi Beuchamp zvedl hlavu a ukázal ven. Tam byl obrovský billboard pro Labutí jezero, ohromující obraz jeho manželky jako bílé labutě. Louisova slova Nebudeš stejný, až se vrátíš, začala nabývat nového významu. Chtěl jsem zůstat u tohoto slavného tanečníka. Zrudl jsem pýchou.
ČTEŠ
Flightless Bird (český překlad)
FanfictionLouis je sólista v Královském baletu. Když do společnosti přijde jeho soupeř, náladový taneční zázrak Harry, znovu se otevřou staré rány a nastartují staré vášně. Během produkce Labutího jezera je konečně odhaleno tajemství, které odsoudilo jejich l...