Nová kapitola!
Musím vám říct, že včera se mi splnil jeden můj sen - konečně jsem byla ve Státní opeře na Labutím jezeru! Bylo to dokonalý, jestli můžete, taky někdy jděte. Na živo je to úplně jiné než ze záznamů na yt. Patrik Holeček tančil prince, Rotbarta John Powers a Odettu a Odilii Alina Nanu. Všichni byli absolutně úžasní.
Varování: Sexuální obsah
Louis, přítomnost
Když jsem otevřel oči, venku byla ještě tma. Harry byl vzhůru a oblečený.
„Vstaň a zazáři."
Celé tělo mě ze spánku v sedě bolelo. „Kolik je hodin?" zasténal jsem.
Harry ukázal na budík na svém nočním stolku. „Jsou čtyři. Pojď. Je čas jít do práce."
Nebyl jsem ranní ptáče. Ale i kdyby, čtyři ráno pro mě ráno zkrátka nebylo.
Zalezl jsem pod deku. „Jsi šílený."
Strhl ji ze mě. „Vstávej. Máme zpoždění."
„Podle koho? Sov? Netopýrů? Je ještě noc!"
„Máš pět minut. Dám si šálek kávy."
„Dobře, jasně." Jakmile odešel z místnosti, znovu jsem usnul.
Další věc, kterou jsem ucítil, bylo plesknutí po zadku. „Au! Sakra!"
„Vstávat!"
Byl jsem mrtvý. Nemohl bych vstát, ani kdybych chtěl. Postavil jsem kolem sebe malou pevnost z Harryho polštářů.
Změnil taktiku. Cítil jsem jeho rty na zátylku. „Ooooh."
Jeho polibky s lehkostí peří se táhly po mé páteři a nořily se do mých zad. Otočil mě a pohladil mého ptáka skrze bavlněné boxerky.
„Co musím udělat, abych tě probudil?"
Teď už jsem byl úplně vzhůru.
Otevřel jsem oči a podíval se na něj. Vlasy měl úhledně sepnuté dozadu, na sobě květovanou košili a černé kalhoty, které zvýrazňovaly jeho stehna. Proboha, jak v tuhle hodinu mohl vypadat tak dobře? Já vypadal jako rozzlobená vačice.
Odvážně jsem vyklouzl ze spodního prádla.
Harry pozvedl obočí.
Trochu jsem se styděl kvůli možnosti, že jsem situaci špatně vyhodnotil, ale i kdyby, věděl jsem, že Harry by se nezlobil.
Nevyhodnotil jsem ji špatně.
Zvedl mě do dlaně, svými štíhlými prsty mě omotal. Jeho ruka se velmi pomalu pohybovala po mé délce. Svým dotekem mě zkoumal, jako by se pokoušel pochopit, co každý můj centimetr znamená, pochopit všechny křivky, porozumět mi.
Spokojeně jsem vzdychl a roztáhl nohy.
„Máš rád moje ruce?" řekl.
„Tvoje ústa mám radši."
Harryho rysy ztvrdly.
Došlo mi, že jsme to ještě nedělali. Já Harrymu ano, ale on mně nikdy. Nikdy jsem v něm nebyl.
Normálně bych nebyl tak náročný, ale nutil mě vstávat ve čtyři hodiny ráno!
Přejel jsem palcem po jeho rtu. „Vezmi mě do pusy."
ČTEŠ
Flightless Bird (český překlad)
FanfictionLouis je sólista v Královském baletu. Když do společnosti přijde jeho soupeř, náladový taneční zázrak Harry, znovu se otevřou staré rány a nastartují staré vášně. Během produkce Labutího jezera je konečně odhaleno tajemství, které odsoudilo jejich l...