Bonusová kapitola: I

787 62 4
                                    

Louis, minulost


Když jsem ho poprvé uviděl, chtěl jsem Harryho políbit. Bohužel jsem nebyl jediný.

Harry byl tím vzácným chlapcem, který byl šíleně krásný, ale nevěděl o tom. Dívky i chlapci na něj během vyučování nepokrytě zírali a on se jednoduše usmíval. Předpokládal, že všichni mají ty nejčistší úmysly jako on. Netušil, že všichni myslí jen na tu jednu věc, včetně mě.

V šatně se Harry po vyčerpávající hodině s madame Lesavauge svlékl do svého tanečního pásu. Jeho kůže byla orosená a růžová. Jeho zpocené kadeře mu padly do očí, když se naklonil.

Sledoval jsem ho já a také někdo další.

Na druhé straně šatny byl Rafael Casilla. Rafael i já jsme oba začali v RBS, když nám bylo jedenáct, ale nikdy jsme se nespřátelili. Elegantní Španěl měl exkluzivní kliku složenou převážně z expatů a dalších rozčarovaných bohatých dětí. Eleanor byla jednou z nich. Krátce spolu chodili. Rafael dával přednost dívkám, ale občas se věnoval i chlapcům, pokud byli dost hezcí.

Stál jsem před Harrym a bránil Rafaelovi ve výhledu.

Později odpoledne jsem byl na nádvoří opřený o chladný kamenný exteriér budovy, kouřil jsem, když ke mně přistoupil Rafael. Podzimní vítr sebral spadané listí kolem něj a listí se točilo, odpovídalo jeho jantarovým očím a kabátu barvy velblouda. Nabídl jsem mu cigaretu, ale on otevřel vlastní zlaté pouzdro na cigarety s vyrytými iniciálami na přední straně. S Rafaelem jsme stáli venku a kouřili skoro každý den, ale tohle bylo poprvé, co za mnou přišel, aby navázal rozhovor.

Jeho oči se se zvědavostí setkaly s mými. „Jak dlouho už se s Harrym kamarádíš?"

Při jeho otázce jsem ztuhl. „Pár týdnů. Bydlíme spolu."

„Je nádherný," řekl Rafael, jeho španělský přízvuk se ozval u každé samohlásky.

Samozřejmě jsem věděl, že Harry je nádherný a že si to myslí všichni ostatní, ale když jsem to slyšel Rafaela říkat nahlas, zpanikařil jsem. Připadalo mi, jako by objevil můj zakopaný poklad a pokoušel se mi ho ukrást.

„Je svobodný?" zeptal se.

„Je to dítě!"

„Myslel jsem, že je v našem věku?"

„Je, ale není takový."

„On nemá rád kluky?"

„Právě teď se soustředí na školu," odpověděl jsem primárně.

Rafaelovy plné rty se roztáhly do úsměvu. „Chceš ho pro sebe."

„Co!" zcela očividně. Byl hloupý?

Rafael koutkem úst vydechl oblak kouře. „Respektuji tě, Louisi, ale pokud se nepohneš ty, udělám to já."

Už jen pomyšlení na to, že Rafael svádí Harryho svými dlouhými samohláskami a zlatými doplňky, mi udělalo fyzicky špatně. Ale byla to moje chyba. Proč jsem s tím ještě nepohnul?

Během našeho volného času jsem Harrymu pomáhal pracovat v jednom z prázdných studií. V těch svých dlouhých končetinách měl obrovské množství síly, ale žádnou kontrolu nad nimi. Otáčel se a švihal nohou všemi směry jako hromada ohňostrojů.

Postavil jsem se před něj a začal ho mentorovat. „Musíš se ujistit, že tvoje hlava je poslední část tvého těla, která se otáčí, ale první část, která se vrací zpět." Držel jsem jeho hlavu v dlaních. Pomalu otočil své tělo. Pustil jsem ho a on otočil hlavou. Znovu jsem chytil jeho obličej.

Flightless Bird (český překlad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat