Ο χώρος γύρω μου ήταν σκοτεινός και ομιχλώδης. Στεκόμουν, περιτριγυρισμένη από σκιερές μαύρες σιλουέτες, σε ένα μέρος που μου ήταν εντελώς άγνωστο. Ωστόσο, μέσα στο σκοτάδι, δεν υπήρχαν πολλά που να διακρίνονται.
Κατά κάποιο τρόπο, υπήρχε ένα είδος φασαρίας. Οι μαύρες σιλουέτες που απλώνονταν γύρω μου έμοιαζαν να εκπέμπουν αχνά μουρμουρητά που δεν καταλάβαινα. Δεν υπήρχε τίποτα σαφές, απολύτως τίποτα που μπορούσα να διακρίνω, και ίσως γι' αυτό άρχισα να νιώθω μια μεγάλη απελπισία να με κυριεύει. Τότε, από το πουθενά, μια από τις σκιές έγινε σταδιακά πιο καθαρή, παίρνοντας σιγά σιγά περισσότερο σχήμα και χρώμα. Ξαφνικά, εμφανίστηκε μπροστά μου ένα πρόσωπο που δεν γνώριζα καθόλου.
Μπροστά μου, γονατιστός, ήταν ένας άντρας. Τα συνηθισμένα σκούρα μαλλιά του έπεφταν στους ώμους του ανακατεμένα. Ήταν γονατιστός, με το ένα γόνατο στο έδαφος και το άλλο ακουμπισμένο στο μπράτσο του, σαν να υποκλινόταν, με το κεφάλι σκυμμένο. Εκείνη τη στιγμή σήκωσε το βλέμμα. Μπορούσα να διακρίνω ένα πρόσωπο που με έβγαλε από την ισορροπία μου, ένα πρόσωπο που δεν θυμόμουν να έχω δει ποτέ στη ζωή μου, εκτός από εκείνη τη φορά... σε εκείνο το όραμα που είχα πριν από πολύ καιρό, αφού είχα λάβει ένα χτύπημα με το γόνατο στο μέτωπο από μέρους ενός θηλυκού δαίμονα... Και ένα ζευγάρι μάτια που έμοιαζαν ακριβώς με τα δικά μου.
Άνοιξα τα βλέφαρά μου απότομα και, ήμουν σίγουρη ότι άφησα μια μικρή κραυγή.
Έτριψα τα μάτια μου απελπισμένη. Αυτός ο άντρας... Αυτά τα μάτια! Επιτέλους, τα είχα δει ξανά. Ήταν η πρώτη φορά που τον ονειρεύτηκα. Ήταν η πρώτη φορά, μετά από αυτό που έμοιαζε με μια αιωνιότητα αυτή τη στιγμή, που απεικόνισα το πρόσωπό του χωρίς να έχω χτυπήσει πριν. Μακάρι να μπορούσα να καταλάβω με κάποιο τρόπο τι στο διάολο σήμαινε αυτό... Αλλά δεν το είχα καν καταλάβει. Δεν έβγαζε κανένα νόημα.
Η καρδιά μου χτυπούσε τόσο δυνατά που την ένιωθα να βαράει στα αυτιά μου. Κάθισα πάνω στο στρώμα και έσφιξα τις γροθιές μου στα ακατάστατα μαλλιά μου, νιώθοντας έναν σωρό από αδυναμία να μεγαλώνει. Ωστόσο, το συναίσθημα αυτό άρχισε γρήγορα να επισκιάζεται από ένα πιο γρήγορο, πιο ορμητικό συναίσθημα... Επειδή ο εφιάλτης που μόλις είχα δει δεν είχε τόση σημασία, αν σκεφτεί κανείς ότι δεν κοιμόμουν στο κρεβάτι μου.
Μου κόπηκε η ανάσα στη θέα της κουβέρτας που με κάλυπτε, ένα απλό σκούρο καφέ χρώμα. Τα λευκά σεντόνια και το μέγεθος του κρεβατιού, το οποίο ήταν μεγαλύτερο από αυτό που είχα στο διαμέρισμα. Τίποτα από αυτά δεν ήταν σίγουρα δικό μου, αλλά τι στο διάολο...; Κοίταξα γύρω μου. Οι τοίχοι είχαν μια ανοιχτή απόχρωση και έδιναν έναν ύφος τόσο άχαρο και λιτό όσο και τα απλά έπιπλα που τους διακοσμούσαν. Μου θύμισε κάπως δωμάτιο νοσοκομείου, αλλά χειρότερα, και αμέσως ο φόβος μετατράπηκε σε απέχθεια. Ήμουν στριμωγμένη σε έναν τετράγωνο χώρο χωρίς παράθυρα. Τι είδους μέρος ήταν αυτό;
YOU ARE READING
Παράδεισος(Soul #2)
ParanormalΣυνέχεια του Άβυσσος. Μέρος πρώτος: Η ιερή φλόγα✅ Μέρος δεύτερο: Η φλόγα της αγάπης.