Η Νοέλια μούτρωσε, αρνούμενη να μπει στο αυτοκίνητο.
«Σταμάτα, μην γίνεσαι δραματική», την μάλωσα από το εσωτερικό. Στροβίλισα τα μάτια μου.
«Αντίο, Σιάτλ», ψιθύρισε, χωρίς να απευθύνεται σε κανέναν συγκεκριμένο, «Ήμασταν μαζί σου τόσο λίγο».
«Και παραλίγο να πεθάνατε επειδή ήρθατε», μουρμούρισε ο Άλοθες με τα χαρακτηριστικά του ελαφρώς χρωματισμένα με εκνευρισμό, ακουμπώντας στο όχημά του ακριβώς δίπλα στο δικό μας. «Δεν μπορώ να πιστέψω ότι χάσαρς όλα τα όπλα που σας άφησα, ανόητοι».
«Και αρκετά ρούχα», πρόσθεσε η Νοέλια, κάνοντας ξανά ένα λυπημένο μορφασμό στην ανάμνηση. «Ευτυχώς που αφήσαμε τα κινητά τηλέφωνα εδώ».
Γύρισα για να βγάλω το κεφάλι μου από το ανοιχτό παράθυρο στο πλάι μου. Ο Αμεν, που στεκόταν έξω από την πόρτα μου, με παρακολουθούσε σιωπηλά. Έγειρε επίσης πιο κοντά μου όταν παρατήρησε την ανησυχία στην έκφρασή μου.
«Αλήθεια δεν έρχεσαι μαζί μας;» ρώτησα σιγανά.
«Θα έρθω μαζί σας, Κατρίνα», εξήγησε υπομονετικά και πάλι, «μόνο που δεν θα έρθω με αυτή τη μισητή μηχανή. Θα σε συναντήσω στο Πόρτλαντ». Έκανα ένα μορφασμός αναρωτώμενη αν ο πραγματικός λόγος που δεν ήταν στο αυτοκίνητο μαζί μας ήταν το γεγονός ότι του είπα πάλι ψέματα, ότι του έκρυψα και για το θέμα του άντρα των εφιαλτών μου. Δεν μου είχε πει τίποτα γι' αυτό από τη νύχτα, και εξακολουθούσα να ανησυχώ γι' αυτό.
«Συγγνώμη που ανακατεύομαι», είπε η Νοέλια όταν τελικά μπήκε στο αυτοκίνητο, δίπλα στον Κέλβιν. «αλλά αν θέλεις να μείνεις με την Κατρίνα, δεν θα έπρεπε να συνηθίσεις αυτά τα αντιπαθητικά μηχανήματα; Εννοώ, δεν πρόκειται να σου κόψουν τα φτερά ή κάτι τέτοιο;»
Ο Αμεν έσφιξε ελαφρά τα χείλη και εγώ γύρισα για να τη χτυπήσω στον ώμο.
«Ω, πόσο επιθετική...»
«Καλά, όταν τελικά αποφασίσετε να φύγετε», είπε ο Άλοθες απ' έξω, ο τόνος του ήταν αποφασισμένος και φόρεσε μαύρα γυαλιά που κάλυπταν τα γαλάζια μάτια του, «θα σας συναντήσω εκεί».
Τον φώναξα για να τον ρωτήσω πού θα συναντιόμασταν τελικά, αλλά με αγνόησε. Έκλεισε την πόρτα του οδηγού χωρίς να προσθέσει τίποτε άλλο, και στο επόμενο λεπτό, το ολοκαίνουργιο μαύρο όχημα είχε ήδη στρίψει στο δρόμο και εξαφανίστηκε με εκπληκτική ταχύτητα από το οπτικό μου πεδίο. Αναγκάστηκα να πνίξω έναν αναστεναγμό έκπληξης.
VOUS LISEZ
Παράδεισος(Soul #2)
FantastiqueΣυνέχεια του Άβυσσος. Μέρος πρώτος: Η ιερή φλόγα✅ Μέρος δεύτερο: Η φλόγα της αγάπης.