Κεφάλαιο 25(Μέρος 1)

433 54 66
                                    

Μια σφοδρή συγχώνευση συναισθημάτων με χτύπησε με τέτοια βιασύνη και ένταση που δεν μπόρεσα να αντιδράσω. Το μόνο που μπορούσα να κάνω ήταν να ανοίξω τα μάτια μου πιο πλατιά, χωρίς να τα απομακρύνω από τις μπλε φλόγες που ξεπηδούσαν από το δέρμα μου. Εξωπραγματικά. Αδύνατον... Σαν όνειρο.

Αδυνατώντας να απομακρύνω το εμβρόντητο βλέμμα μου από αυτή την εικόνα, ένα τσίμπημα διαπέρασε τους κροτάφους μου και έσφιξα το πρόσωπό μου από πόνο.

Την επόμενη στιγμή, συνέβησαν πολλά πράγματα ταυτόχρονα. Όλα συνέβησαν σχεδόν ταυτόχρονα.

Η Άρια βγήκε ξανά και εστίασε τα μάτια της πάνω μου, αρχικά με μια έκφραση που ήταν μια διασταύρωση μεταξύ της σύγχυσης και του θυμού με τον οποίο είχε κλειστεί στην καλύβα, και στη συνέχεια το πρόσωπό της μεταμορφώθηκε σε εικόνα τρόμου. Ο Κάλεμπ, με ορθάνοιχτα μάτια, έκανε ένα διστακτικό βήμα προς τα πίσω και παρατήρησα ότι το στήθος του άρχισε να ανασηκώνεται πιο γρήγορα. Ο Αραέλ ήταν ακόμα μπροστά μου, χωρίς να υποχωρεί παρά τα όσα μόλις είχε εξηγήσει, με το βλέμμα του να ανεβοκατεβαίνει σε μια έντονη εξέταση.

Μπορούσα να δω την γαλάζια λάμψη της πέτρας γύρω από το λαιμό μου, που εναλλασσόταν με την κοκκινωπή, και ένιωσα αμέσως τις ενεργητικές παρουσίες του αγγέλου και του μαυροφορεμένου δαίμονα στο δέρμα μου όταν ήταν αρκετά κοντά.

Τότε, πριν προλάβω να το προβλέψω, μια ανοιχτόχρωμη σιλουέτα από ένα μακρινό σημείο προσγειώθηκε πάνω στον Αραέλ και κατάφερε να τον ρίξει στο έδαφος με έναν βρυχηθμό που αντήχησε άγρια στο δάσος.

Η αναπνοή μου κόλλησε στο λαιμό μου.

Ο κορμός του Αμεντιέλ ήταν γυμνός, με τα λευκά φτερά του απλωμένα. Βρισκόταν σκυμμένος πάνω από τον Αραέλ και είχε τοποθετήσει το ένα πόδι στο στήθος του. Τον πλησίασε ακόμα πιο κοντά, σε απειλητική απόσταση. Ένα ακόμη σοκ δέους με κατέλαβε όταν είδα ότι τα χαρακτηριστικά του, που συνήθως ήταν τόσο γαλήνια, ήταν γεμάτα βαθύ θυμό.

«Απμακρύνσου απ' αυτήν», σφύριξε ο Αμεν, με το σαγόνι του σφιγμένο δυνατά, με τον τόνο του τόσο ψυχρό και τρομακτικό που σχεδόν μου προκάλεσε ανατριχίλα στη σπονδυλική στήλη.

Ο Αραέλ τον έσπρωξε από πάνω του και σηκώθηκε γρήγορα.

«Αλλιώς τι;» μουρμούρισε θυμωμένα.

«Έι!» Φώναξα τόσο δυνατά που όλοι κάρφωσα το βλέμμα τους σε μένα. Η φωτιά δεν έσβηνε. Δεν έφευγε και εκείνοι ήθελαν να ξεκινήσουν έναν παράλογο καυγά. Η οργή που προκάλεσε αυτό μέσα μου ήταν σαν αόρατο καύσιμο και παρακολουθούσα με απόλυτο τρόμο τις φλόγες να μεγαλώνουν. Άρχισαν σιγά σιγά να απλώνονται στο αντιβράχιο μου. «Βοήθεια! Βγάλτε αυτό το καταραμένο πράγμα από πάνω μου!»

Παράδεισος(Soul #2)Where stories live. Discover now