Κεφάλαιο 40

329 51 22
                                    

Δεν είχαμε καν φτάσει όταν είδαμε τις μορφές των δαιμόνων και του αγγέλου να περιμένουν στην αρχή του τεράστιου κήπου που περιέβαλλε το σπίτι.

Ο Αραέλ έφτασε πρώτος στο αυτοκίνητο. Άνοιξε την πίσω πόρτα - την οποία ευτυχώς δεν ξερίζωσε - όπου ο Κέλβιν κρατούσε τον άνδρα, και τον τράβηξε έξω με το ένα χέρι. Ο τύπος άφησε ένα ελαφρύ κλαψούρισμα καθώς τον άρπαξε από το γιακά του παρκά του για να τον σηκώσει στον αέρα, σαν να ήθελε να τον δει καλά, αλλά δεν άνοιξε τα μάτια του.

«Εδώ είσαι λοιπόν, κάθαρμα!» Σφύριξε ο Αραέλ, με το σαγόνι του σφιγμένο, με κάθε μυ στο σώμα του να είναι σφιγμένος. «Επιτέλους...» Χωρίς να περιμένει ούτε ένα δευτερόλεπτο, άρχισε να τον σέρνει στον κήπο προς το σπίτι.

Η συσσωρευμένη νευρικότητα με έκανε πιο παρατηρητική από ό,τι συνήθως και, για πρώτη φορά, είδα έναν από τους γείτονές μας. Στο πλησιέστερο σπίτι, αν και ακόμη αρκετά μακριά, ένας μεσήλικας άνδρας κοίταξε με περιέργεια την πύλη. Μία έκφραση τρόμου εμφανίστηκε στο πρόσωπό του στη θέα του αδύναμου άνδρα που τον τραβούσαν από τα ρούχα του, αλλά, όπως συνηθίζουν να κάνουν οι άνθρωποι όταν γίνονται μάρτυρες πράξεων φρίκης, γύρισε αλλού για να μην ενοχλήσει.

«Πώς τα καταφέρατε;» απαίτησε η Άρια με εμφανή αγωνία, καθώς οι υπόλοιποι γλιστρούσαμε έξω από το όχημα. «Πώς στο διάολο τον βρήκατε;»

«Τον βρήκε η Κατρίνα» την ενημέρωσε η Νοέλια και ένιωσα ότι η φωνή της είχε ακόμα μια φανερή νότα τρόμου, «μπ-μπήκαμε σε ένα μαγαζί και εκείνος ήταν...»

Προχωρήσαμε μπροστά καθώς οι δαίμονες συγκεντρώθηκαν γύρω από τον άνδρα, κρύβοντάς τον. Αλλά καθώς έκανα μερικά βήματα, ένα έντονο αίσθημα πόνου διαπέρασε το στομάχι μου. Έσκυψα προς τα εμπρός, κρατώντας την κοιλιά μου και με τα δύο μου χέρια, καθώς έσφιγγα τα χείλη μου, προσπαθώντας να καταπνίξω ένα βογγητό.

Η Νοέλια στράφηκε προς το μέρος μου.

«Είσαι καλά;» με ρώτησε με ένα βυθισμένο συνοφρύωμα.

«Θα είμαι όταν ξυπνήσει αυτό το κάθαρμα», μουρμούρισα.

«Θα έπρεπε να ξεκουραστείς για λίγο».

Έριξα μια ματιά στον Αραέλ που σταμάτησε επίσης απότομα. Διέταξε κάτι με χαμηλή φωνή στον Κάλεμπ και στη συνέχεια παραλίγο να ρίξει τον άνδρα πάνω του. Ο Κάλεμπ άρχισε να τον μετακινεί με λίγη περισσότερη προσοχή, σαν να θυμόταν ότι τελικά ήταν άνθρωπος όπως εγώ.

Παράδεισος(Soul #2)Where stories live. Discover now