Κεφάλαιο 51

271 38 37
                                    

Τα φώτα της οροφής και των φωτιστικών στο δωμάτιο τρεμόπαιξαν ακριβώς τη στιγμή που ο Άλοθες ακούμπησε τα χέρια του στην κοιλιά μου.

Μου ξέφυγε ένας αναστεναγμός και η καρδιά μου βροντοχτύπησε, καθώς τα διαστήματα μεταξύ σκοταδιού και φωτεινότητας μεγάλωναν.

«Διάολε», μουρμούρισε ο Άλοθες, απομακρυνόμενος από κοντά μου.

«Γιατί συμβαίνει συνέχεια αυτό;» ρώτησε ο Κάλεμπ, με ανησυχία που ακτινοβολούσε από τα χαρακτηριστικά του, αποφεύγοντας να με κοιτάξει.

Μια ανατριχίλα διέτρεξε στη σπονδυλική μου στήλη καθώς αισθάνθηκα την κίνηση του μικρού μου. Έσφιξα τα χείλη μου, προσπαθώντας να μην δείξω τον πόνο στο πρόσωπό μου.

«Αν είναι ένας από εσάς που το κάνει αυτό...» ξεστόμισα με σφιγμένα δόντια, μη μπορώντας να ολοκληρώσω την απειλή μου.

«Αυτό είναι», με διαβεβαίωσε ο Άλοθες, με αυστηρή έκφραση. Το τρεμόπαιγμα των φώτων σταμάτησε μόνο όταν στάθηκε αρκετά βήματα μακριά μου. Κοιτούσε την κοιλιά μου, με το φρύδι του αυλακωμένο, με την αμφιβολία να παρεισφρέει στην έκφρασή του.

«Μα δεν καταλαβαίνω», σχολίασε η Νοέλια περίεργα, καθώς μου έσφιγγε το χέρι, «το έμβρυο δεν σε φοβόταν πριν, γιατί το κάνει τώρα;»

Καθόταν δίπλα μου και προσπαθούσε να βοηθήσει τον Άλοθες σε ό,τι της ζητούσε, ενώ με κοίταζε με σύγχυση.

Η Άρια, η οποία βρισκόταν στα πόδια του καναπέ όπου ήμουν ξαπλωμένη, γούρλωσε τα μάτια της.

«Παραδέξου το», απάντησε η Άρια με έναν τόνο που ακουγόταν σαν να προσπαθούσε να συγκρατήσει τον θυμό της, «δεν έχεις ιδέα τι συμβαίνει».

«Δεν καταλαβαίνω τι έχει αλλάξει», είπε ο Κάλεμπ κουνώντας το κεφάλι του.

Ο Αραέλ, ο οποίος βρισκόταν ακόμη πιο μακριά από τους υπόλοιπους, ακουμπισμένος στη γωνία του δωματίου με τα χέρια του διπλωμένα στην ίδια στάση ανυπομονησίας με την Άρια, έκλεισε τα βλέφαρά του σφιχτά και πήρε μια βαθιά ανάσα. Ωστόσο, δεν είπε λέξη.

«Είναι μια φυσιολογική αντίδραση», είπε ο Άλοθες με άτονη φωνή, χωρίς να πάρει τα μάτια του από την κοιλιά μου. «Έχει μεγάλη επίγνωση του τι συμβαίνει γύρω του, περισσότερο απ' ό,τι περίμενα».

«Τι σημαίνει αυτό;» Προσπάθησα να ακουστώ απαιτητική, αλλά η φωνή μου έτρεμε. Έτρεμα από φόβο, γιατί δεν μπορούσα να πιστέψω αυτό που συνέβαινε, ότι θα μπορούσε να είναι ικανός να κάνει κάτι τέτοιο. Να εκδηλωθεί με τέτοιο τρόπο.

Παράδεισος(Soul #2)Where stories live. Discover now