Πέρασαν μερικές ώρες όταν το στομάχι μου άρχισε να θορυβεί και αποφάσισα να αρχίσω να προσπαθώ να συνέλθω. Ο Αραέλ δεν ήθελε να κατέβω μόνη μου, αλλά επέμενα μέχρι που κουράστηκε. Δεν μπορούσα να ξαπλώνω τόσο πολύ, χρειαζόμουν να κινήσω λίγο τους μυς μου για κάτι άλλο εκτός από το να πάω στην τουαλέτα, παρόλο που ένιωσα εξαιρετικά περίεργα και λίγο οδυνηρά την πρώτη φορά που κατάφερα να σηκωθώ όρθια.
Ωστόσο, πριν κατέβω, αποφάσισα να δω μόνη μου πόσο σοβαρός ήταν ο τραυματισμός. Ξεκόλλησα απαλά μια γωνία της ταινίας, αγνοώντας προσεκτικά το τσούξιμο, και με ελαφρά ανακούφιση διαπίστωσα ότι η περιοχή με τα ράμματα δεν ήταν μεγαλύτερη από την παλάμη μου, αν και εξεπλάγην που δεν ήταν σαν τις άλλες καισαρικές που έχω εκτιμήσει στη ζωή μου. Η ουλή ήταν πολύ ασύμμετρη και -ειλικρινά- όχι όμορφη για να τη δεις, σαν να ήταν τόσο σοβαρή που ακόμη και οι ενέργειές της κατάφεραν μόνο να ενώσουν σχεδόν τη σάρκα, αλλά όχι να την ξαναφτιάξουν εκατό τοις εκατό. Είπα στον εαυτό μου ότι αυτό ήταν το λιγότερο, ότι κάποια στιγμή θα σταματήσω να με νοιάζει. Εξάλλου, δεν μπορούσα να παραπονεθώ. Όχι, όταν στην πραγματικότητα δεν θα έπρεπε καν να είναι ζωντανή.
Παρά το γεγονός ότι του επέτρεψα να με βοηθήσει στις σκάλες, ο Αραέλ ήταν πιο ήρεμος όταν τον διαβεβαίωσα ότι θα επέστρεφα να ξεκουραστώ μόλις έτρωγα κάτι. Το στομάχι μου γρύλιζε σαν να μπορούσα να καταβροχθίσω ένα ολόκληρο πιάτο με οτιδήποτε, αλλά ο Άλοθες μου έδειξε ότι έπρεπε να κάνω μια ελαφριά διατροφή προς το παρόν. Έτσι, κατόπιν παραγγελίας του, έπρεπε να αρκεστώ σε λίγη ήπια σούπα και ζελέ που είχε φτιάξει ο Κέλβιν, και την ίδια στιγμή μπόρεσα να θαυμάσω καθώς έβλεπα την Άρια να κρατά την Αέλια στην αγκαλιά της και να την κουνάει απαλά.
«Θα είναι πολύ όμορφη όταν μεγαλώσει», μουρμούρισε στον εαυτό της, καθώς την ξάπλωσε στο τραπεζάκι του σαλονιού για να την μετρήσει ο Άλοθες.
Η Αέλια συνέχιζε να μετατοπίζει το περίεργο βλέμμα της από το ένα ον στο άλλο καθώς μιλούσαν.
«Πόσο γρήγορα θα μεγαλώσει;» ρώτησε η Νοέλια, ξαπλωμένη σε μια από τις πολυθρόνες. «Δηλαδή, σε ένα μήνα από τώρα, πόσο μεγάλη θα είναι;»
«Ο υπολογισμός της ανάπτυξής της δεν είναι τόσο απλός». Ο Άλοθες έπρεπε να σπρώξει τη μεζούρα μακριά από την Αέλια μόλις εκείνη άρχισε να αγχώνεται, αλλά απ' ότι φαινόταν τα κατάφερε. «Χρειάζομαι περισσότερο χρόνο για να κάνω μια εκτίμηση. Εάν η ανάπτυξή της είναι σαν τη δική μας, θα πρέπει να επιβραδυνθεί με τους μήνες, και τελικά να σταματήσει εντελώς σε μερικά χρόνια».
YOU ARE READING
Παράδεισος(Soul #2)
ParanormalΣυνέχεια του Άβυσσος. Μέρος πρώτος: Η ιερή φλόγα✅ Μέρος δεύτερο: Η φλόγα της αγάπης.