Κεφάλαιο 45

354 52 37
                                    

Ένιωσα ένα παγωμένο ρεύμα να με διαπερνά από την κορυφή ως τα νύχια όταν ξαφνικά θυμήθηκα τα λόγια του Αραέλ. Είχε πει κάποτε ότι ο Ασμόδαιος είναι το πιο ψεύτικο κάθαρμα που υπάρχει. Και αυτό ήταν κάτι που αυτός γνώριζε, περισσότερο από οποιονδήποτε άλλον.

«Ίσως...» τραύλισα. «νομίζω ότι η Μέρλιν έχει δίκιο».

«Τι;» Η Άρια χλεύασε. «Σου το είπε η Χέιλι;»

«Κάτι... τέτοιο».

Μάλλον μου το δίδαξε. Εκείνη τη φορά, βυθισμένη σε ένα είδος ονειρικού επιπέδου από τις συνέπειες του ξορκιού του Άλοθες με το χρυσό εκκρεμές, είχα δεχτεί επίθεση από μια παραίσθηση - ή μήπως θα ήταν καλύτερα να την ονομάσω ανάμνηση - που δεν είχε κανένα νόημα για μένα εκείνη τη στιγμή. Τώρα, όμως, μπορούσα να το συνδέσω με αυτή τη νέα αποκάλυψη. Μόλις είχε αποκτήσει συνοχή.

«Έλα τώρα», επέμεινε σιγανά ο Μέρλιν, «αν ήταν αλήθεια ότι ο Ασμόδαιος μπορούσε να το κάνει, δεν νομίζεις ότι θα σε είχε βρει ήδη; Γιατί νομίζεις ότι περίμενε τόσο καιρό για να έρθει να σε βρει;» Ένα αμυδρό μισό χαμόγελο τράβηξε τα χείλη του και σήκωσε τους ώμους. «Επειδή δεν έχει ιδέα πού να σας βρει».

Η Άρια έσφιξε τις γροθιές της και με κοίταξε καχύποπτα.

«Γιατί δεν είπες ποτέ τίποτα;!»

«Πώς να ξέρω;!» αναφώνησα, αντικατοπτρίζοντας τον οξύθυμο τόνο της. «Δεν ήξερα καν ότι αυτή η δαίμονας υπήρχε μέσα μου μέχρι τώρα - πέρασα όλη μου τη ζωή με αυτήν παγιδευμένη μέσα μου και δεν είχα ιδέα!»

"Σου δείχνω τα οράματά μου όλη την ώρα".

Αυτόματα άρπαξα το κεφάλι μου, έτοιμη να απαντήσω στη φωνή ότι πώς στο διάολο έπρεπε να ξέρω ότι ήταν προαισθήματα, πώς στο διάολο έπρεπε να ξέρω ότι ήταν οιωνοί;! Θέλω να πω, κάθε φρικτό σενάριο που οραματιζόμουν στον ύπνο μου, κάθε μάχη, κάθε χαμένη ζωή που νόμιζα ότι δεν ήταν τίποτα περισσότερο από μια αντανάκλαση του ασυνείδητου φόβου μου, ήταν γεγονότα που σε κάποιο σημείο.... Ίσως σύντομα, σε κάποιο κοντινό μέλλον...

Αν ήταν η Χέιλι και όχι ο Ασμόδαιος που είχε πραγματικά τα οράματα, τότε... οι εφιάλτες μου... Αλλά πώς να το ξέρω; Πώς να ξεχωρίσω τα όνειρά μου από τους εφιάλτες της Χέιλι; Ποια ήταν τα δικά της και ποια τα δικά μου;

Το τυχαίο ξέσπασμα της Άρια έσβησε καθώς συνειδητοποίησε πόσο με επηρέασε, και έριξε το βλέμμα της στο πάτωμα.

Παράδεισος(Soul #2)Where stories live. Discover now