Κεφάλαιο 47

290 48 5
                                    

Ο Μέρλιν δεν είχε πει λέξη από τότε που τελείωσα να του λέω όλη την ιστορία. Η Νοέλια τον βοήθησε να φάει όπως πριν, και εκείνος δεν προέβαλε περαιτέρω αντίσταση. Για τις επόμενες ώρες παρέμεινε σκεπτικός και σιωπηλός.

Και εγώ γινόμουν όλο και πιο νευρική και ανήσυχη.

Δεν μπορούσα καν να φάω τίποτα, γιατί ένιωθα σαν να είχε κλείσει το στομάχι μου. Δεν μπορούσα να πάρω τα μάτια μου από την πόρτα που οδηγούσε προς το εξωτερικό, και ούτε να δώσω σημασία από όλες τις αισθήσεις μου για να δω αν θα μπορούσα να εντοπίσω κάποιο ίχνος της παρουσίας τους. Παρακολουθούσα με θυελλώδη υπομονή καθώς ο ουρανός γινόταν όλο και πιο σκοτεινός, μέχρι που δεν υπήρχε ίχνος ηλιακού φωτός.

Σε ευθέτω χρόνω, η Νοέλια με έβγαλε από την ονειροπόλησή μου. Έβαλε το χέρι της στο μέτωπό μου και το απομάκρυνε γρήγορα.

«Κατρίνα», είπε έκπληκτη, με τα μάτια της να γουρλώνουν, «έχεις πυρετό».

Δεν το είχα προσέξει. Αν και η αναπνοή μου ήταν λίγο δύσκολη, το απέδωσα στην απίστευτη ενασχόλησή μου με τους δαίμονες και τον άγγελο. Τώρα που το συνειδητοποίησα, το κάψιμο που έβγαινε από την κοιλιά μου γινόταν σχεδόν ανυπόφορο.

«Μην ανησυχείς».

«Αλλά...»

Εκείνη τη στιγμή, το τηλέφωνό μου άρχισε να χτυπάει, ξαφνιάζοντάς με. Γυρίζω στο κάθισμά μου για να πιάσω τη συσκευή και βλέπω ότι στην οθόνη έλαμπε ένας άγνωστος αριθμός.

Από τον καναπέ, ο Μέρλιν με κοίταξε επίμονα και τεντώθηκε.

Ο Άλοθες με πλησίασε με κατσούφιασμα στο πρόσωπό του καθώς εγώ απαντούσα στην κλήση.

«Παρακαλώ...;»

«Χαίρεται», μίλησε η φωνή ενός νεαρού άντρα, με αυτοπεποίθηση και μάλιστα φιλική, αποπνέοντας κάποιες νότες που μου θύμιζαν κάποιον που μπαίνει στην εφηβεία. «Μπορώ να μιλήσω στον μπαμπά; Εννοώ, στον Μέρλιν;»

Η αυτοπεποίθηση που απέπνεε μου άφησε το μυαλό κενό.

«Ναι».

«Σε ευχαριστώ».

«Ε...» μουρμουρίζω, μη μπορώντας να μην αισθανθώ λίγο αμήχανα. «Μέρλιν;»

Ο Κέλβιν έτρεξε προς το μέρος μου πριν προλάβω να σηκωθώ όρθια και άρπαξε το κινητό για να το δώσει στον Μέρλιν.

«Βάλτο σε ανοιχτή ακρόαση», διέταξε ο Άλοθες με ύφος καχύποπτο και δύσπιστο.

Ο Κέλβιν έγνεψε.

Παράδεισος(Soul #2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin