Κεφάλαιο 38

373 57 75
                                    

«Αλλά», ο Κέλβιν δίστασε, γυρνώντας προς τους δαίμονες, «δεν υπάρχει πραγματικά κανένας τρόπος να τη σώσουμε;»

«Όχι!» Μουρμούρισε η Άρια.

«Νομίζω ότι υπάρχει», αντέτεινε ο Άλοθες, και πάλι με εξαιρετική ψυχραιμία.

«Και πώς;» ρώτησε ο Αμεν.

«Αυτό είναι ψέμα», τον κατηγόρησε η Άρια, κάνοντας ένα μορφασμό οργής. «Πώς στο διάολο περιμένεις αυτό το πράγμα να μην την καταστρέψει όταν είναι έτοιμο;»

«Βγάζοντας το έξω πριν είναι έτοιμο», απάντησε απλά ο Άλοθες.

Η Άρια τον κοίταξε σαν να έπεφταν σπίθες από τα μάτια της, και οι υπόλοιποι σιώπησαν.

Ανοιγόκλεισα τα μάτια.

«Αλλά...» Ψιθύρισα διστακτικά.

«Είσαι σοβαρός;» Ο Κάλεμπ ξεφύσησε, δύσπιστος. «Πιστεύεις ότι αν το κάνεις λίγο νωρίτερα, θα είναι λιγότερο επικίνδυνο;»

«Δεν βλέπω άλλον τρόπο», ανασήκωσε τους ώμους ο Άλοθες. «Το πλάσμα ενεργεί ενστικτωδώς, ενδιαφέρεται μόνο για την επιβίωση και θα προσπαθήσει να κάνει ό,τι μπορεί όταν είναι έτοιμο. Αν το βγάλουμε νωρίτερα, ίσως μπορέσουμε να το αποτρέψουμε από το να την βλάψει. Όμως», πρόσθεσε, σηκώνοντας ένα δάχτυλο προς την κατεύθυνση του αγγέλου, «τα κακά νέα είναι ότι θα χρειαστώ εσένα ή τον Αραέλ να είστε εκεί όταν συμβεί αυτό, για να το θεραπεύσετε όσο το δυνατόν γρηγορότερα».

Η έκφραση του Αμεν ήταν ένα μείγμα σύγχυσης και της ίδιας αυστηρότητας όπως και πριν.

«Ακόμα κι έτσι, το πλάσμα θα είναι επικίνδυνο», απάντησε.

«Αλλά κι όλοι εσείς είστε επικίνδυνοι», αντέτεινε η Νοέλια, «και είμαστε εδώ μαζί σας ούτως ή άλλως. Ακόμα κι εσύ θα μπορούσες να μας σκοτώσεις, αν ήθελες».

«Θα ασχοληθούμε με το εμβρυο αργότερα», απάντησε ο Άλοθες. «Ακόμη και αν είναι ισχυρό, δεν μπορεί να είναι ισχυρότερο από οποιονδήποτε από εμάς. Το κύριο πράγμα εδώ είναι να βγει η Κατρίνα ζωντανή».

Αγκάλιασα τον εαυτό μου καθώς ένα συγκλονιστικό συναίσθημα διαπέρασε το στήθος μου. Ένα μέρος του εαυτού μου απωθούσε εντελώς την ιδέα, αρνούμενη την παραμικρή πιθανότητα ότι αυτό θα μπορούσε να πληγώσει το παιδί.

Ωστόσο, κατάλαβα επίσης ότι οι επιλογές μας ήταν περιορισμένες. Και εμπιστεύτηκα τον Άλοθες αρκετά για να το προσπαθήσω. Εξάλλου, η άλλη εναλλακτική λύση ήταν να πεθάνω.

Παράδεισος(Soul #2)Where stories live. Discover now