Κεφάλαιο 26

457 55 50
                                    

Για ένα απροσδιόριστο χρονικό διάστημα, δεν υπήρχε τίποτα άλλο παρά απόλυτη μαυρίλα. Τα πάντα γύρω έχασαν τη διακριτή μορφή τους, τα χρώματα, οι μυρωδιές.... Ξαφνικά, εξαφανίστηκαν. Είχαν εξαφανιστεί για να με αφήσουν ολομόναχη εκεί, στη μέση του πουθενά.

Και όχι μόνο αυτούς και τα αισθητά πράγματα. Ο θόρυβος έσβησε επίσης. Σε αυτό το παράξενο μέρος όπου βρισκόμουν τώρα, δεν μπορούσα να ακούσω τίποτα.

Το μόνο πράγμα που μπορούσαν να αντιληφθούν τα αυτιά μου ήταν ο επίμονος και ταραγμένος ήχος της αναπνοής μου και ο μεταβαλλόμενος καρδιακός παλμός μου.

Ένα απελπισμένο συναίσθημα με κυρίευσε.

Κατσούφιασα και άνοιξα το στόμα μου για να πάρω αέρα, έντονα ταραγμένη. Ήταν σαν, από τη μια στιγμή στην άλλη, να είχα μείνει τελείως μόνη...

... Ή Έτσι νόμιζα, μέχρι που άκουσα μια άγνωστη φωνή.

«Και λοιπόν;» ρώτησε κάποιος σε εκείνο τον σκοτεινό χώρο. «Μπορείς να μου πεις τώρα τι είναι αυτό που βλέπεις;»

Ένιωσα τη ρυτίδα ανάμεσα στα φρύδια μου να βαθαίνει.

«Δεν βλέπω τίποτα», μουρμούρισα.

«Είσαι ψεύτρα», με κατηγόρησε με σκληρό τόνο. Κατά κάποιο τρόπο το μυαλό μου μπορούσε να αναγνωρίσει αυτή τη φωνή, βραχνή και συνάμα αρμονική, αλλά για κάποιο λόγο δεν μπορούσα να αναγνωρίσω σε ποιον ανήκε. «Τι μου κρύβεις;»

Κάτι μέσα μου μου έλεγε ότι ήξερα αυτή τη φωνή. Αλλά από πού;

Άνοιξα τα μάτια μου, ξαφνικά μπερδεμένη από την ανάκριση του άγνωστου.

Μια σπίθα πανικού εξαπλώθηκε στο σύστημά μου αστραπιαία μόλις συνειδητοποίησα ότι δεν βρισκόμουν πλέον στον ίδιο φυσικό χώρο με πριν. Το τεράστιο ανοιχτόχρωμο σπίτι, που έβλεπε το δρόμο στη μέση του πουθενά, και το τεράστιο δάσος που το περιέβαλλε, είχαν εξαφανιστεί. Τα δέντρα, το μαραμένο γρασίδι... Όλα εξατμίστηκαν.

Και έδωσε τη θέση του σε ένα εντελώς διαφορετικό μέρος.

Βρισκόμουν τώρα σε ένα χωράφι καλυμμένο από σκιές, χωρίς ζωή. Ένας γκρίζος τοίχος που έμοιαζε με βράχο περιέβαλλε κάθε σπιθαμή που κοίταζα, και παρόλο που δεν μπορούσε να είναι έτσι, ένιωθα σαν να βρισκόμουν σε ένα δωμάτιο φτιαγμένο από πέτρα. Ή, τουλάχιστον, μέσα σε μια απόκρημνη σπηλιά.

Στη συνέχεια, καθώς έριξα το εμβρόντητο βλέμμα μου, συναντήθηκαν με τα χέρια μου. Πήρα μια ανάσα, εμβρόντητη. Παχιές, βαριές σιδερένιες ράβδοι ήταν τυλιγμένες γύρω από τους καρπούς μου, φυλακίζοντάς τους. Από εκεί, αλυσίδες από εξίσου χοντροκομμένους κρίκους ήταν ενσωματωμένοι στο ανώμαλο έδαφος. Γέρνοντας ελαφρά το κεφάλι μου, ανακάλυψα, προς μεγάλη μου φρίκη, ότι γύρω από το λαιμό μου υπήρχε επίσης ένα ακατέργαστο, κρύο μέταλλο που τον κάλυπτε.

Παράδεισος(Soul #2)Where stories live. Discover now