Κεφάλαιο 29(Μέρος 1)

379 52 21
                                    

«Εγκατασταθήκαμε στο Σιάτλ ως μόνιμη κατοικία», εξήγησε ο Αραέλ, κοιτάζοντας το μισοάδειο μπουκάλι μπροστά του, μουρμουρίζοντας τη λέξη. «Προς το παρόν, τουλάχιστον. Μετά από εκείνη την ημέρα, όταν σας αφήσαμε σε εκείνο το σπίτι, επιστρέψαμε για τελευταία φορά στην Κόλαση για να εκπληρώσουμε ένα μέρος της συμφωνίας και να εξοριστούμε οριστικά από τον Ασμόδαιο. Από τότε βρισκόμαστε στη Γη. Δεν έχουμε καμία πιθανότητα να επιστρέψουμε». Ένα μισό χαμόγελο έκαμψε τα χείλη του καθώς έβγαλε ένα ρουθούνισμα. «Γι' αυτό το λόγο μισούσα όταν ο ηλίθιος σου άγγελος πρότεινε να προσπαθήσουμε να μάθουμε μόνοι μας ποιες ήταν οι προθέσεις του Ασμόδαιου. Ούτε εμείς δεν μπορούσαμε να ξέρουμε».

Έκανα ένα σιωπηλό νεύμα, εξακολουθώντας να αισθάνομαι σαν να με είχαν χτυπήσει στο στομάχι. Είχα την εντύπωση ότι είχα χάσει την ικανότητα να μιλάω.

Καθόμασταν στο πάτωμα, γύρω από το ετοιμόρροπο τραπεζάκι του καφέ, από το οποίο έλειπε μια γωνία, αντικρίζοντας ο ένας τον άλλον. Μόλις και μετά βίας αντιλαμβανόμουν τα χτυπήματα και τις γρατζουνιές στο ξύλο, γιατί μου αποσπούσαν περισσότερο την προσοχή τα μπουκάλια με τα διάφορα οινοπνευματώδη ποτά που ήταν διάσπαρτα πάνω του, αλλά και στο πάτωμα.

Παρατήρησε την εξονυχιστική μου ματιά. Ένα αργό χαμόγελο απλώθηκε στο πρόσωπό του και έστρεψε το μπουκάλι στο χέρι του προς το μέρος μου.

Καθάρισα το λαιμό μου.

«Όχι, ευχαριστώ...» μουρμούρισα, με δυσκολία.

«Τι;» Έβαλε ένα σύντομο γέλιο. «Μη μου πεις ότι δεν πίνεις πια. Μήπως το να είσαι με τον άγγελο σε έκανε σεμνότυφη;»

Ήθελα να γουρλώσω τα μάτια μου, αλλά αποφάσισα να το καταπνίξω.

«Δεν είναι αυτό, απλώς ήπια λίγο το απόγευμα με την Άρια», απάντησα και έσφιξα τα χείλη μου. «Εξάλλου, δεν νομίζω ότι είναι καλή ιδέα. Δεν θα έπρεπε καν εσύ να...»

Σηκώθηκε πριν με αφήσει να τελειώσω. Τον παρακολούθησα να περπατάει στο διπλανό δωμάτιο. Τον άκουσα να αρχίζει να μετακινεί κάποια πράγματα απρόσεκτα, ακόμη και να ρίχνει κάτι στο πάτωμα που προκάλεσε έναν θόρυβο όταν έσπασε.

Επέστρεψε ακριβώς τη στιγμή που ήμουν έτοιμη να σηκωθώ για να τον βοηθήσω. Είχε ένα άδειο ποτήρι στο χέρι του.

Κατσούφιασα ξαφνικά ενοχλημένη, αλλά σήκωσε ένα δάχτυλο πριν μιλήσω.

«Θα είχα δεχτεί την άρνησή σου, αν δεν μου είχες πει ότι έπινες με την Άρια», απάντησε χωρίς να ταραχτεί, εξακολουθώντας να σέρνει νωχελικά τα λόγια του. Έφτασε στο μικρό τραπέζι και έπεσε απότομα στο πάτωμα. «Αφού ήπιες μαζί της, γιατί δεν μπορείς να πιεις μαζί μου;»

Παράδεισος(Soul #2)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin