Ο ήχος του ξύλου που έπεφτε στο έδαφος με κώφανε.
Σε μια φευγαλέα στιγμή, ο τρόμος διαπέρασε το σύστημά μου.
«Τι στο διάολο είναι αυτό;!» είπε η Νοέλια, σηκώνοντας τα χέρια για να προστατέψει το κεφάλι της. «Αυτός είναι ο Λεβιάθαν;!»
«Όχι...» μουρμούρισε η Άρια μέσα από σφιγμένα δόντια, σφίγγοντας δυνατά τις γροθιές της. Μια ξαφνική οργή κατέλαβε τα χαρακτηριστικά της.
Ο Μπλάκ άρχισε να εκπέμπει μια σειρά από δυνατά, οργισμένα γαβγίσματα προς το τρομερό πλοκάμι που απέτρεπε την επίθεσή του σε όλη την επιφάνεια του καταστρώματος, σέρνοντας αντίστροφα μέχρι να εξαφανιστεί από την άκρη. Ο φόβος με κυρίευσε αστραπιαία και τον πλησίασα από καθαρό ένστικτο για να τον προστατεύσω. Οι τρίχες της μαύρης γούνας του ήταν φουντώσει, τα νύχια στα πόδια του ήταν εκτεθειμένα, απειλητικά, και γρύλιζε συνεχώς σε κάτι που δεν μπορούσαμε να δούμε.
Εκείνη τη στιγμή, ακούστηκε ένα υπόκωφο ρουθούνισμα. Ένας παράξενος ήχος, τον οποίο στην αρχή δεν μπορούσα να προσδιορίσω. Ήρθε από κάποιο μέρος από κάτω μας.
Από κάτω από το σκάφος.
Η Νοέλια έχασε την ισορροπία της και έπεσε στο έδαφος όταν μια ξαφνική κίνηση έκλινε επικίνδυνα το πλοίο στο πλάι. Ακούμπησα στο μεταλλικό κιγκλίδωμα, κρατώντας τον Μπλάκ με το ένα χέρι. Τότε κάποιος με άρπαξε από τη μέση και απότομα με απομάκρυνε.
«Απομακρύνσου από την άκρη», σφύριξε ο Αμεν, τραβώντας με μακριά. Ο τόνος του, φορτισμένος από ξαφνική ανησυχία, με γέμισε με ένα αιφνίδιο πανικό.
Υπήρξε μια άλλη ρωγμή από κάπου που δεν περιμέναμε, και στο επόμενο δευτερόλεπτο εμφανίστηκε μια άλλη τεράστια μαύρη μάζα, μακριά και παχιά σαν γιγάντιο φίδι.
Και πάλι, ένα πλοκάμι ανέβηκε στην κορυφή και έπειτα έπεσε με τερατώδη δύναμη, διαλύοντας έναν σωρό από κουτιά που περιείχαν προμήθειες. Κινήθηκε προς τα πλάγια, μέσα από τα χαλάσματα, και ο καθένας από εμάς απομακρύνθηκε όσο πιο μακριά μπορούσε.
Ο Κέλβιν έσκυψε να πάρει τη μαύρη τσάντα που μας είχε αφήσει ο Άλοθες, η οποία βρισκόταν στο κατάστρωμα έτοιμη για χρήση. Ωστόσο, το πλοκάμι πέρασε πολύ κοντά και κόλλησε σε μια από αυτές τις τεράστιες βεντούζες. Ο Κέλβιν το ακολούθησε, προσπαθώντας να το πιάσει, αλλά σταμάτησε όταν εμφανίστηκε ένα άλλο γιγάντιο μαύρο άκρο. Είδα, νιώθοντας ένα σωρό απογοήτευση να ξεχειλίζει, πως πήρε μαζί του την τσάντα με τα όπλα καθώς απομακρυνόταν για να επιστρέψει στο νερό.
YOU ARE READING
Παράδεισος(Soul #2)
ParanormalΣυνέχεια του Άβυσσος. Μέρος πρώτος: Η ιερή φλόγα✅ Μέρος δεύτερο: Η φλόγα της αγάπης.