Νόμιζα ότι έχασα την ικανότητα να αναπνέω. Το στομάχι μου σφίχτηκε σε σημείο που ήταν επώδυνο.
Παρά το γεγονός ότι βρισκόμουν στον ίδιο χώρο με τον άγγελο, και ότι ουσιαστικά τον ανακάλυψα να ψάχνει τα πράγματά μου, δεν φαινόταν να μπορεί να με κοιτάξει, ούτε καν να πει μια λέξη. Ούτε εγώ αισθάνθηκα πρόθυμη να το κάνω. Δεν ήθελα, ούτε μπορούσα. Και μόνο που τον είδα εκεί - να στέκεται στη μέση του υπνοδωματίου μου, κρατώντας στα χέρια του το όπλο που, ακόμη και σήμερα, μου προκαλούσε φρικτούς εφιάλτες - ήταν συγκλονιστικό.
Το δωμάτιο ήταν κατάμαυρο. Δεν είχα το φως αναμμένο, γιατί δεν το χρειαζόταν για να καταλάβει το περιβάλλον του. Αν μπορούσα να τον δω, ήταν επειδή το παράθυρο ήταν ορθάνοιχτο και άφηνε το φως από τις λάμπες του δρόμου.
Δεν ήμουν σίγουρη πόση ώρα πέρασε μέχρι να ανοίξουν τα χείλη του.
«Αυτό το στιλέτο...» Μίλησε σε χαμηλό τόνο, σέρνοντας τα λόγια του, «έχει ίχνη δαιμονικού αίματος πάνω του».
Ανάγκασα το μυαλό μου να ψάξει για ένα ψέμα, μια μικρή απάτη, οτιδήποτε, γιατί ξαφνικά είχα την αίσθηση ότι με είχαν πιάσει στα πράσα. Σαν να είχα μόλις διαπράξει ένα έγκλημα και να μην ήμουν αρκετά έξυπνη για να κρύψω τα αποδεικτικά στοιχεία.
Ωστόσο, δεν μπόρεσα. Η αλήθεια, αυτό που συνέβη εκείνη τη φορά, ήταν το μόνο πράγμα που μου ήρθε στο μυαλό. Το ήξερα ότι φαινόταν ακόμα και στην έκφρασή μου.
«Ναι», μουρμούρισα.
Κούνησε το κεφάλι του με ένα σύντομο, ελαφρύ νεύμα.
«Αυτό υποτίθεται ότι ήταν το όπλο που χρησιμοποιήσες για να δολοφονήσεις τον δαίμονα που αφαίρεσε τη ζωή του Παύλου;»
«Ναι...» επανέλαβα με σιγανή φωνή, χωρίς να μπορώ να ανεβάσω τον τόνο μου.
Συνέχισε να εξετάζει το στιλέτο. Το γύρισε στα δάχτυλά του, κοιτάζοντάς το προσεκτικά, σαν να ήταν κάτι που έπρεπε να θαυμάσει. Ή να μισήσει με προσοχή. Αυτό το όπλο... Ούτε εγώ δεν θα μπορούσα να το δω έτσι. Γι' αυτό το είχα κρύψει καλά στο δωμάτιο, για να ξεχάσω την ύπαρξή του.
Από αυτό το λαμπερό αντικείμενο, είχα μόνο φρικτές αναμνήσεις.
Καθάρισα το λαιμό μου, όταν επιτέλους το αρχικό σοκ παραμερίστηκε και έκανε χώρο στο θυμό.
«Τι υποτίθεται ότι έψαχνες στο δωμάτιό μου;»
Κούνησε αργά το κεφάλι του.
YOU ARE READING
Παράδεισος(Soul #2)
ParanormalΣυνέχεια του Άβυσσος. Μέρος πρώτος: Η ιερή φλόγα✅ Μέρος δεύτερο: Η φλόγα της αγάπης.