Κεφάλαιο 42

342 57 11
                                    

«Δεν θα τον αφήσουμε να φύγει;» ρώτησε η Νοέλια, μετά από μια σχεδόν ατελείωτη περίοδο τεταμένης σιωπής.

«Όχι», απάντησε αυστηρά η Άρια.

Άφησα έναν αναστεναγμό και έπεσα να ακουμπήσω το κεφάλι μου στον ώμο της Νοέλια, και εκείνη μου χάιδεψε το αντιβράχιο.

«Μα μας έχει ήδη δώσει όλες τις πληροφορίες που έχει», επέμεινε. «Ξέρουμε τι είναι η Κατρίνα».

«Αυτό που ξέρουμε είναι ότι η ψυχή της είναι σαν χίμαιρα», απάντησε ο Άλοθες κοιτάζοντας το πάτωμα- κοίταζε με τον ίδιο τρόπο εδώ και πολλή ώρα, με τα χέρια διπλωμένα και κάνοντας αργά βήματα σε κύκλους. «Αυτοί οι δύο μπάσταρδοι έκαναν κάτι αδύνατο, η σύνδεση που έκανε με τις ψυχές της Χέιλι και της Κατρίνας δεν θα έπρεπε να υπάρχει. Δεν είναι δυνατόν να τη χωρίσουμε από τις Χέιλι, επειδή γεννήθηκε μαζί της. Αν προσπαθήσουμε να το κάνουμε αυτό, θα πεθάνει».

«Δεν το ξέρεις αυτό», αντέτεινε η Άρια, σχεδόν με βρυχηθμό.

«Θέλεις να το ρισκάρεις;»

Έκλεισα τα μάτια μου σφιχτά, καθώς άλλο ένα ψηλό "συγγνώμη" αντηχούσε στο κεφάλι μου. Ούρλιαζε έτσι για τόση ώρα, που έκανε τους κροτάφους μου να πονάνε αφόρητα.

Στο άλλο δωμάτιο, ο Μέρλιν ήταν ακόμα δεμένος στην καρέκλα, ακίνητος, κοιτάζοντας το πάτωμα, με την έκφρασή του βαριά από την κούραση. Κάποια άλλη ενόχληση εκτός από τη σωματική δυσφορία φαινόταν να τον ταλαιπωρεί, αλλά εξακολουθούσε να παραμένει εντελώς σιωπηλός.

Ο Αραέλ μου έριξε μια κρυφή ματιά, γεμάτη πείσμα, και αρνήθηκε σιωπηλά.

«Αν δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι' αυτήν», είπε ο Κάλεμπ, με μια κατάθλιψη που είχα καιρό να δω πάνω του, «τότε τι θα κάνουμε;»

«Θα βρούμε έναν τρόπο», επέμεινε η Άρια, εξίσου πεισματάρα με τον Αραέλ. «Αυτός ο καταραμένος σίγουρα λέει ψέματα, πρέπει να έχει την απάντηση για το πώς να το αναιρέσει. Δεν είναι δυνατόν ένας δαίμονας να κάνει κάτι τέτοιο...»

Διέκοψε τον εαυτό της όταν από το άλλο δωμάτιο ακούσαμε τη φωνή του Μέρλιν να συλλογίζεται με ελάχιστο όγκο στη φωνή του:

«Ναι, είναι πιθανό να μας σκοτώσουν... Όχι. Αμφιβάλλω αν θα καταφέρουμε να γυρίσουμε σπίτι».

Ανοιγόκλεισα τα μάτια και σηκώθηκα, ξαφνικά γεμάτη περιέργεια από τον τρόπο που μιλούσε στον εαυτό του, σαν... σαν να απαντούσε πραγματικά σε κάποιον άλλο και όχι σε αυτόν.

Παράδεισος(Soul #2)Where stories live. Discover now