Χασμουρήθηκα καθώς μια χιονοστιβάδα κούρασης με κατέπληξε ξαφνικά. Ξανά.
Χτύπησα τη δική μου πλευρά του κρεβατιού και, χωρίς να περιμένει ούτε δευτερόλεπτο, ο Μπλάκ σκαρφάλωσε προσεκτικά και αργά, βυθίζοντας το στρώμα με το βάρος του. Ο μόνος τρόπος για να κοιμηθώ ήσυχα τώρα ήταν να τον αγκαλιάσω σαν ένα τεράστιο λούτρινο παιχνίδι, γνωρίζοντας ότι κανένας από αυτούς δεν θα τολμούσε να με πλησιάσει όσο ήμουν ανυπεράσπιστη... Όχι, εκτός αν κινδύνευαν να χάσουν ένα χέρι με μια δαγκωνιά.
Δυστυχώς, περισσότερος ύπνος σήμαινε περισσότερους εφιάλτες για μένα. Στη μέση της νύχτας, άνοιξα τα μάτια μου ξαφνιασμένη. Παρατήρησα ένα στρώμα ιδρώτα που κάλυπτε το μέτωπό μου και πόσο γρήγορα γινόταν πιο γρήγορη η αναπνοή μου. Για κάποιο λόγο, ένιωσα επίσης το στομάχι μου να καίει με έναν ασυνήθιστο τρόπο, διαφορετικό από τη φυσιολογική θερμότητα του σώματός μου.
Το δωμάτιο βρισκόταν σε απόλυτο σκοτάδι, αλλά καθώς οι κουρτίνες του παραθύρου ήταν ανοιχτές από άκρη σε άκρη, για κάποιο λόγο τράβηξε την προσοχή μου και ένιωσα την παράξενη παρόρμηση να πλησιάσω τα νυχτερινά φώτα. Δεν ήξερα αν η παραμονή μου σε αυτή την πόλη επηρέαζε και το μυαλό μου ή αν ήταν απλώς ένα ακόμη σύμπτωμα, κάτι που δεν ήμουν σε θέση να καταλάβω. Δεν έβλεπα καν όνειρα, ήταν περισσότερο σαν εικόνες που περνούσαν η μία μετά την άλλη, και - τώρα που ήμουν ξύπνια - μπορούσα να συμπεράνω ότι ανήκαν σε μια εποχή της ζωής μου τόσο παλιά που έμοιαζαν με αναμνήσεις αποθηκευμένες στην πιο απομονωμένη και ξεχασμένη κρυψώνα της μνήμης μου. Δεν έβγαζε νόημα, αλλά ήθελα τόσο πολύ να το καταλάβω.
Ξαφνικά, ένιωσα μια ασυνάρτητη και ακατανίκητη επιθυμία να βγω στο δρόμο, να ανακατευτώ με τους ανθρώπους και να περπατήσω στα μονοπάτια ανάμεσα στα κτίρια σε ένα μέρος που μου ήταν ξένο, αλλά όπου όλα είχαν αρχίσει. Δεν ήθελα να πάω πουθενά συγκεκριμένα, απλά να περπατήσω, όπως ακριβώς πριν από μερικές ημέρες, όταν έμαθα για πρώτη φορά γι' αυτό.
Κατάπια, ο λαιμός μου ήταν απίστευτα στεγνός.
Αλλά όχι. Τι σκεφτόμουν; Έπρεπε να αφήσω στην άκρη αυτές τις προθέσεις για προφανείς λόγους. Έπρεπε να αποφεύγω τους μπελάδες όσο περισσότερο μπορούσα. Εκείνοι είχαν ήδη αρκετά με όλα αυτά.
Κούνησα το κεφάλι μου, προσκολλημένη στην αίσθηση της ευθύνης μου. Πήρα μια βαθιά ανάσα, προσπαθώντας να χαλαρώσω, και αποφάσισα να ηρεμήσω αυτές τις παράξενες ανησυχίες ανοίγοντας το παράθυρο για να βλέπω μόνο από το μπαλκόνι. Ανακουφίστηκα αμέσως όταν ένα ανεπαίσθητο ψιλόβροχο έπεσε στο κεφάλι μου, σαν να είχε ήδη σταματήσει.
STAI LEGGENDO
Παράδεισος(Soul #2)
ParanormaleΣυνέχεια του Άβυσσος. Μέρος πρώτος: Η ιερή φλόγα✅ Μέρος δεύτερο: Η φλόγα της αγάπης.