«Βρείτε τον πριν έρθει εδώ», διέταξε ο Αραέλ με τεταμένη φωνή. «Τώρα!»
Την επόμενη στιγμή, χωρίς άλλη λέξη, οι φιγούρες της Άρια και του Κάλεμπ εξαφανίστηκαν από το δωμάτιο. Ανοιγόκλεισα τα μάτια μου συγκλονισμένη, γιατί είχε περάσει πολύς καιρός από τότε που τους είχα δει να εξαφανίζονται έτσι. Το αχνό ίχνος σκοτεινού καπνού που άφησαν πίσω τους απλώς αύξανε με αβυσσαλέο τρόπο την ανησυχία που ήδη ένιωθα.
Δεν πέρασε περισσότερο από ένα δευτερόλεπτο σιωπής, και η Μακάιλα κινήθηκε με έναν τρόπο που ο Άλοθες βρήκε προφανώς ύποπτο. Ο θηλυκός άγγελος εν έκανε ούτε ένα βήμα όταν μπήκε μπροστά της και την άρπαξε από το μπράτσο. Αυτό έβγαλε τον Αμεν από την ονειροπόλησή του, αλλά δεν τόλμησε να ξεκινήσει καυγά με την Άλοθες, απλά στάθηκε πολύ κοντά στην αδελφή του, παρακολουθώντας προσεκτικά τον δαίμονα.
«Βιάζεσαι, αγγελούδι;» ρώτησε ο Άλοθες με προκλητικό τόνο.
Το σαγόνι της Μακάιλα τεντώθηκε, αλλά παρέμεινε ακίνητη. Τα γαλαζοπράσινα μάτια της ταξίδεψαν στο πρόσωπό μου.
«Άρα έχει αδελφό», μουρμούρισε χαμηλόφωνα, με έναν περίεργο υπαινιγμό, σαν να μιλούσε στον εαυτό της.
«Αυτό δεν σε αφορά», είπε προστατευτικά η Νοέλια.
Αλλά εγώ δεν θα μπορούσα να μην ενδιαφερθώ για τον καυγά τους.
Έβαλα το χέρι στο μέτωπό μου και έκλεισα τα μάτια μου σφιχτά, προσπαθώντας να συγκρατήσω τα δάκρυα. Ο Αραέλ έσφιξε το χέρι μου αρκετά προσεκτικά για να μη με πληγώσει.
«Αν του συνέβη κάτι...» μουρμούρισα ψιθυριστά, αλλά δεν μπόρεσα να τελειώσω την πρόταση.
«Δεν μπορούν», διαφώνησε ο Άλοθες, εξακολουθώντας να κοιτάζει το θηλυκό άγγελο. «Κανείς τους δεν ξέρει ότι είμαστε εδώ».
«Αλλά οι δίδυμες ξέρουν ότι είμαστε κάπου στο Σιάτλ», είπε ο Κέλβιν, συνοφρυωμένος. «Μπορεί να μας βρήκαν και να μην τόλμησαν να έρθουν».
«Αλλά δεν πρέπει να ξέρουν ποιος είναι εκείνος».
Η Μακάιλα συνοφρυώθηκε από απόλυτη σύγχυση και ο Αμεν κούνησε το κεφάλι του σαν να της έκανε νόημα να μην ανοίξει το στόμα της.
Έπαψα να τους δίνω προσοχή και άρχισα να καλώ τον αδελφό μου, αλλά αυτή τη φορά δεν απάντησε. Το τηλέφωνο χτυπούσε ξανά και ξανά, σαν να το άφηνε να χτυπάει επίτηδες.
Ή σαν να του είχε συμβεί κάτι.
Κάθισα στον καναπέ και, αγνοώντας την παρουσία όλων, άφησα τα δάκρυα να γλιστρήσουν αργά στα μάγουλά μου.
YOU ARE READING
Παράδεισος(Soul #2)
ParanormalΣυνέχεια του Άβυσσος. Μέρος πρώτος: Η ιερή φλόγα✅ Μέρος δεύτερο: Η φλόγα της αγάπης.