Κεφάλαιο 44

345 50 41
                                    

Ήμουν τυλιγμένη σε μια κουβέρτα θερμότητας ακόμα πιο καυτή από πριν, μόνο που τώρα δεν με ενοχλούσε. Καθώς ο λήθαργος με εγκατέλειπε, ο πανικός με διαπέρασε σαν ρεύμα πάγου.

Άνοιξα τα μάτια μου με ένα ξάφνιασμα και μόνο όταν παρατήρησα ότι το ένα χέρι εξακολουθούσε να ακουμπάει στην κοιλιά μου μπόρεσα να χαλαρώσω. Ωστόσο, το πάπλωμα δεν ήταν στη μέση. Το άλλο μου χέρι ήταν ακόμα τυλιγμένο γύρω από τον κορμό του Αραέλ... Και είχα επίσης ένα πόδι μπλεγμένο με το δικό του.

Ήξερα ότι δεν κοιμόταν, παρόλο που τα μάτια του ήταν κλειστά. Κρίνοντας από την εξαντλημένη απόχρωση στα χαρακτηριστικά του, θα μπορούσα να ορκιστώ ότι δεν είχε κοιμηθεί όλη τη νύχτα. Το πρόσωπό του δεν ήταν τόσο χαλαρό όσο όταν ήταν ξεκούραστος.

«Πάλι στο μπάνιο θα πας;» ρώτησε με έναν ανούσιο ψίθυρο, αιφνιδιάζοντάς με.

Νωρίτερα, όταν ο ήλιος δεν είχε ακόμη ανατείλει και νόμιζα ότι κοιμόταν, είχα φύγει. Θυμήθηκα ότι όταν επέστρεψα, είχα τυλιχτεί στο πάπλωμα, όπως ακριβώς και πριν, και τώρα, για κάποιο λόγο, ήμασταν περιπλεγμένοι.

«Πηγαίνω συχνά στο μπάνιο τελευταία, εντάξει;» μουρμούρισα, νιώθοντας το αίμα να καλύπτει το πρόσωπό μου. «Αλλά όχι, προτιμώ να μείνω εδώ».

Με τα μάτια του ακόμα κλειστά, ένα μικρό χαμόγελο διέκρινε την έκφρασή του.

«Είμαι εντάξει με αυτό».

«Δεν σε ενοχλεί που είμαι... τόσο κοντά;»

Ο φόβος άρχισε να αναβλύζει μέσα μου όταν δεν ανταποκρίθηκε αμέσως, αλλά διαλύθηκε μόλις ένιωσα τα χέρια του να με τραβούν πιο σφιχτά πάνω του. Δεν μπόρεσα παρά να βγάλω ένα ελαφρύ νευρικό γέλιο.

«Εσύ τί πιστύεις;» μουρμούρισε σιγανά και έκρυψε το πρόσωπό του στα μαλλιά μου, τα οποία σίγουρα πρέπει να ήταν χάλια.

Όπως είχα συνηθίσει, έβαλα το χέρι μου στην κοιλιά μου πάνω-κάτω για να ελέγξω το μέγεθός της. Και άνοιξα τα μάτια μου λίγο πιο πλατιά.

Δεν ήμουν εκατό τοις εκατό σίγουρη, αλλά και πάλι μου φάνηκε ότι είχε αλλάξει. Λίγο, ίσως... Ή ίσως ήταν υποψία. Πώς θα μπορούσα να μετρήσω την ανάπτυξή του; Πώς θα ήξερα πότε ακριβώς θα ήταν αρκετά ανεπτυγμένο ώστε να είναι ασφαλές να γεννηθεί;

«Ίσως θα έπρεπε να αρχίσω... να διαλέγω ένα όνομα», σχολίασα σιγανά, αφηρημένα.

Ο Αραέλ παρέμεινε σιωπηλός για λίγα δευτερόλεπτα.

Παράδεισος(Soul #2)Where stories live. Discover now