Κεφάλαιο 19(Μέρος 2)

354 52 75
                                    

Ο Αμεν συνοφρυώθηκε με ανησυχία.

«Αισθάνεσαι ακόμα άρρωστη;»

«Όχι», απάντησα χαμογελώντας, «το φάρμακο της Νοέλιας βοήθησε».

«Ακόμα φαίνεσαι κουρασμένη. Πρέπει να κοιμηθείς, Κατρίνα, είναι αργά».

Έκανα νεύμα, αν και στριφογύριζα στο κρεβάτι δίπλα του για αρκετή ώρα, χωρίς να μπορώ να παρασυρθώ στην απώλεια των αισθήσεων, αν και ένιωθα εξαντλημένη.

«Δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, έχω πρόβλημα ύπνου εδώ και πολύ καιρό». Γύρισα να στηριχτώ στον αγκώνα μου και προσπάθησα να τον κοιτάξω στο σκοτάδι. «Εξάλλου, είναι όλα αυτά. Νομίζω ότι η ίδια κατάσταση μου προκαλεί αϋπνία».

«Μπορώ να το φανταστώ».

Ξαφνιάστηκα όταν τον ένιωσα να χαϊδεύει απαλά το μάγουλό μου, γιατί δεν είδα την κίνηση να έρχεται.

Έγειρα μπροστά και όταν του έδωσα ένα φευγαλέο φιλί, ένιωσα στα χείλη του ότι χαμογέλασε. Ο αμυδρός φωτισμός που έμπαινε από τον κοινόχρηστο χώρο μέσα από τα μικροσκοπικά κενά της πόρτας ήταν αρκετός για να διακρίνω το θεϊκό του πρόσωπο και να μου επιτρέψω να τον χαζέψω περισσότερο. Θα μπορούσε να είναι επειδή ο νυχτερινός αέρας από μόνος του υποκινεί κάποιον να διαπράξει ορισμένες πράξεις που δεν θα έκανε την ημέρα, ή το απλό γεγονός ότι ήμασταν και πάλι μόνοι, αλλά η επιθυμία αναδύθηκε μέσα μου καθώς τον πλησίαζα και πάλι.

Κάτι φλογερό έκαιγε στα σωθικά μου, καθώς τύλιγε τα χέρια του γύρω από τη μέση μου, καθώς ακουμπούσε τα χείλη μου στα δικά του σε ένα αργό χάδι. Εντυπωσιάστηκα γιατί φαινόταν όλο και πιο ασυγκράτητος, όλο και πιο... αφοσιωμένος σε ό,τι κι αν ήταν αυτό που μπορεί να αναβλύζει μέσα του. Πήρα το πρόσωπό του στα χέρια μου και του έδωσα πρόσβαση για να αφήσει τη γλώσσα του να χαϊδέψει απαλά τη δική μου.

Είχε περάσει αρκετός καιρός από την τελευταία μου καταστροφική συνάντηση με τον Τεό. Η σκέψη που μου ήρθε μου φάνηκε επιπόλαιη, αλλά ήδη το σώμα μου απαιτούσε συγκεκριμένες ορέξεις και το έβλεπα σε κάθε μου σημείο. Ήταν απίστευτο και παράλογο πώς το σώμα μπορούσε να είναι τόσο αποσυνδεδεμένο από το μυαλό. Δεν θα έπρεπε να νιώθω έτσι, όχι όταν οι ζωές μας κινδυνεύουν έτσι.

Αλλά το έκανα.

Ένας βαθύς ήχος με άφησε καθώς τα χέρια του άρχισαν να διαγράφουν μια αόρατη διαδρομή πάνω και κάτω από την πλάτη μου και ένιωσα το δέρμα των χειλιών μου να καίγεται πάνω στα δικά του. Η καρδιά μου χτυπούσε μανιωδώς και η αίσθηση της ζέστης που με κυρίευε ήταν σχεδόν αφόρητη.

Παράδεισος(Soul #2)Where stories live. Discover now