Κάποιος με ξύπνησε με ένα απαλό κούνημα στον ώμο μου.
«Κατρίνα, τι σου συνέβη; Γιατί αποκοιμήθηκες εδώ;»
Πίεσα τα βλέφαρά μου αμέσως μόλις αναγνώρισα την ευγενική φωνή του και έκρυψα το κεφάλι μου στην κουβέρτα.
«Εσύ ξυπνάς με την ανατολή του ήλιου;» Μουρμούρισα, νυσταγμένα.
Ο Κέλβιν άφησε ένα ελαφρύ γέλιο.
«Κατρίνα, είναι αργά», με ενημέρωσε, εξακολουθώντας να είναι καλοδιάθετος. «Η Νοέλια έχει ήδη ξυπνήσει, θα σου αφήσουμε λίγο πρωινό».
Ξαφνικά, μισοζαλισμένη, μου ήρθε η ιδέα.
Έτριψα δυνατά τα μάτια μου και τράβηξα την κουβέρτα από πάνω μου για να τον κοιτάξω καλά, σαν να έπρεπε να ελέγξω ότι ήταν αυτός.
«Είσαι ακόμα εδώ...»
Τα χείλη του σχημάτισαν ένα ειλικρινές χαμόγελο και έγνεψε έντονα.
«Ναι, δεν θα φύγουμε».
«Τι;»
«Μου το είπε ο Αμεν σήμερα το πρωί. Θα μείνουμε», είπε, σαν να μην μπορούσε να το πιστέψει ο ίδιος. Στη συνέχεια, κάνοντας ένα μορφασμό. «Δεν ξέρω πραγματικά γιατί άλλαξε γνώμη, αλλά δεν ήταν και πολύ πρόθυμος να το εξηγήσει».
Ανασήκωσε τους ώμους απολογητικά.
Ενστικτωδώς, κοίταξα γύρω μου για εκείνον, αλλά στο σαλόνι ήμασταν μόνο εγώ και Φύλακας. Ο θόρυβος της ακαταστασίας που ερχόταν από την κουζίνα πρέπει να ήταν η Νοέλια. Χαλαρώνοντας λίγο περισσότερο, μπορούσα να διακρίνω την παρουσία των δαιμόνων στον πρώτο όροφο, αλλά όχι εκείνη του αγγέλου.
«Πού είναι;»
«Απομακρύνθηκε λίγο από το σπίτι. Πιστεύει ότι η παρουσία τόσων πολλών δαιμόνων γύρω του επιβραδύνει τη θεραπεία του, γι' αυτό απομακρύνθηκε», εξήγησε, καθώς έβαλε ένα χέρι στον ώμο μου για να με ηρεμήσει. «Αλλά τον αισθάνομαι, είναι κοντά».
Η σύνδεσή του με τον Αμεν πρέπει να τον βοήθησε, γιατί δεν μπορούσα να δω την ενέργειά του, ούτε και το περιδέραιο μου. Έλαμπε μόνο με μια κοκκινωπή απόχρωση και τρεμόπαιζε με γαλάζιες ακτινοβολίες από την παρουσία του Αραέλ. Εκείνος θα πρέπει να είναι ακόμα στο δωμάτιό μου, σίγουρα. Θα κοιμάται ακόμα;
Με την άδειά του, πήγα στο μπάνιο στο δωμάτιο της Νοέλιας για να πλυθώ και να αλλάξω τα ρούχα μου. Αφού έφαγα, τελικά δεν ένιωθα πια δυσφορία. Υπήρχε κάτι, όμως... Ένιωθα λίγο περίεργα, αλλά αφού δεν μπορούσα να προσδιορίσω τι ήταν, το υποβάθμισα. Περισσότερο από οτιδήποτε άλλο, ήμουν ανήσυχη. Αν και, δεδομένης της κατάστασης, αυτό ήταν το λιγότερο που θα μπορούσε να με αναστατώσει.
KAMU SEDANG MEMBACA
Παράδεισος(Soul #2)
ParanormalΣυνέχεια του Άβυσσος. Μέρος πρώτος: Η ιερή φλόγα✅ Μέρος δεύτερο: Η φλόγα της αγάπης.