Κεφάλαιο 53

351 44 20
                                    

Ένας ανείπωτος πανικός διαπέρασε κάθε γωνιά του οργανισμού μου, όταν η Άρια εμφανίστηκε ακριβώς πίσω από τον θηλυκό άγγελο και την άρπαξε και από τα δύο χέρια. , Μεταξύ σύγκρουσης, κατέληξαν και οι δύο στο έδαφος. Εκείνη τη στιγμή, σαν να ήθελε να αποτινάξει τη δαίμονα, τα επιβλητικά φτερά της Μακάιλα ξεδιπλώθηκαν ξαφνικά με τρομερή ορμή και η Άρια πετάχτηκε πάνω σε ένα από τα ντουλάπια της κουζίνας.

Σε μια απελπισμένη προσπάθεια άρπαξα το τραυματισμένο χέρι του αδερφού μου και το έσφιξα, αλλά εκείνος συνέχισε να κοιτάζει τη σκηνή με ένα αυστηρό, αποσβολωμένο βλέμμα στο πρόσωπό του.

Η Μακάιλα κοίταξε τον αδελφό μου περίεργα, σαν να περίμενε κάτι άλλο, πριν ο Κάλεμπ την κρατήσει σφιχτά από πίσω, καθηλώνοντάς την.

Εκείνη τη στιγμή, ο Αραέλ έφτασε κοντά μας. Με είδε για ένα κλάσμα του δευτερολέπτου, με ένα βλέμμα που φαινόταν να είναι φορτωμένο με απολογία, αλλά δεν με άφησε καν να ρωτήσω. Έβαλε τα χέρια του στους ώμους του αδελφού μου για να τον γυρίσει, και στη συνέχεια τοποθέτησε την παλάμη του στην κορυφή του κεφαλιού του.

«Τι του κάνεις;» απαίτησα να μάθω.

Στάθηκαν ακίνητοι σαν αγάλματα. Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, ο Άντριου τον απομάκρυνε από πάνω του με ένα σπρώξιμο και γούρλωσε τα μάτια του. Ξαφνικά, η αναπνοή του είχε γίνει εξαιρετικά δύσκολη. Κοίταξε τον θηλυκό άγγελο και τους δαίμονες που την κρατούσαν και μετά τον καθένα από εμάς.

«Δ-δεν...» ψιθύρισε με μια λαχανιασμένη, πολύ ασταθή φωνή, «δεν είναι αλήθεια, είναι..... Δ-δεν μπορεί να είναι αληθινό. Αυτό είναι...»

«Άντριου;» ρώτησα, φοβούμενη για τα λογικά του, όταν συνειδητοποίησα τι του είχε κάνει ο Αραέλ.

Τα μάτια του, διευρυνόμενα, ταξίδεψαν από το πρόσωπο του γκριζομάτη δαίμονα στο δικό μου και μετά στην κοιλιά μου. Ένα βογγητό ξέφυγε από το λαιμό του.

«Ω, για όνομα...!»

Και κατέρρευσε στο έδαφος.

«Άντριου!»

Έγειρα προς την κατεύθυνσή του, αλλά ο Αραέλ τον έφτασε και σήκωσε το κεφάλι του, πριν κάνω άλλη κίνηση.

«Γαμημένε άγγελε!» Ξεφώνησε η Άρια. «Δεν μπορείς να μείνεις ακίνητη;»

Το σαγόνι της Μακάιλα σφίχτηκε.

«Εσείς τον αφήσατε να έρθει εδώ», είπε ο Αμεν, σαν να υπερασπιζόταν την αδελφή του.

«Μη μου λες μαλακίες, η γαμημένη αδερφή σου ήθελε να τον δει. Τι στο διάολο έχει πάθει;» συνέχισε εκείνη.

Παράδεισος(Soul #2)Where stories live. Discover now