«Εντάξει, το σχέδιο είναι να περιπλανηθώ στην πόλη μέχρι να λάμψει το κολιέ και να καταφέρω να βρω τους μπάσταρδους, όποιοι κι αν είναι... Ίσως εξαιρετικά επικίνδυνοι». Δάγκωσα το κάτω χείλος μου με κάποια δύναμη, αδιαφορώντας για τον πόνο, γιατί ένιωθα ένα σωρό πανικό στο στομάχι μου. Κοίταξα κάτω. Ο Μπλάκ σήκωσε το βλέμμα και κούνησε τα αυτιά του. «Δεν ξέρω όμως αν θα πλησιάσουν αν είσαι εδώ μαζί μου».
Ο σκύλος γρύλισε σαν να διαμαρτυρόταν. Έκανα ένα μορφασμό, διστακτικά, αλλά τελικά πήρα την απόφαση που ήταν πάνω απ' όλα στο μυαλό μου.
«Πρέπει να απομακρυνθείς», διέταξα. Άφησα το ένα χέρι να χαϊδέψει την πλάτη του. «Αλλά μείνε κοντά..., σε παρακαλώ».
Χαμήλωσε το κεφάλι του και άκουσα ένα γκρινιάρικο γρύλισμα από μέσα του, πριν τον δω να επιταχύνει το βήμα του, κάνοντας τους ανθρώπους κοντά του να γυρίσουν αλλού και να βγάλουν ελαφρά λαχανιάσματα έκπληξης για το μέγεθός του. Δεν ανησυχούσα πολύ για το αν θα χανόταν από τα μάτια μου- ήταν απόλυτα ικανός να φροντίσει τον εαυτό του, και ήμασταν τόσο κοντά που ένα σφύριγμα θα μπορούσε να τον φέρει πίσω σε μένα.
Ένας αναστεναγμός απόλυτης νευρικότητας με άφησε όταν δεν μπορούσα πλέον να τον ξεχωρίσω μέσα στο πλήθος, και πλέον ο ουρανός ήταν αρκετά σκοτεινός ώστε να δυσκολεύει την προοπτική. Τώρα, χωρίς καν την παρέα του, ο φόβος μεγάλωνε- φυσικά, επειδή πιθανόν, αν τα πράγματα πήγαιναν σύμφωνα με το σχέδιο, θα έπρεπε να αντιμετωπίσω ξανά όντα που με ξεπερνούσαν σε κάθε άποψη. Θα έπρεπε να παλέψω για να είμαι ζωντανή... ξανά. Και ενώ τώρα ήμουν κάπως καλύτερα εξοπλισμένη με μερικά πολύ χρήσιμα αντικείμενα, που μου έδωσε ο ίδιος ο Άλοθες πριν φύγω, καθώς και με εκείνο το καταραμένο στιλέτο που μισούσα, ο φόβος του θανάτου ήταν έμφυτος.
Υπήρχε επίσης κάποια πιθανότητα να μη συμβεί τίποτα σήμερα, και, στην πραγματικότητα, είχα την εντύπωση ότι δεν θα με είχαν βρει, επειδή, προφανώς, αυτή ήταν η ικανότητά μου: να περνάω απαρατήρητη. Να είμαι αόρατη μπροστά στα μάτια τους.
Αλλά τώρα κατευθυνόμουν κατευθείαν προς αυτούς, και αυτό άλλαξε τα πράγματα.
Στο μυαλό μου πέρασαν αναμνήσεις από όσα συνέβησαν εκείνη τη φρικτή νύχτα στις σήραγγες της Σαγκάης. Θα ήταν ακριβώς έτσι... εξίσου επικίνδυνο. Εξίσου θανατηφόρο. Τόσο κοντά στο να βρεθώ στο χείλος του θανάτου και ακόμα να μην καταλαβαίνω γιατί μου συνέβαινε αυτό. Ξαφνικά, μαζί με το φόβο, μια αίσθηση οργής εναντίον κανενός συγκεκριμένου... Ακόμα. Μια φωνή μέσα μου αντήχησε και ορκίστηκε ότι, αν ποτέ μάθαινα ποιος έφταιγε που η καταραμένη ψυχή μου ήταν αόρατη, αυτός ο ίδιος ο απρόσωπος τύπος που φαινόταν να συνδέεται με το καμένο νοσοκομείο και -ίσως- με το ότι είχα αναστηθεί, θα τον έκανα κομμάτια εγώ η ίδια. Ήταν το λιγότερο που του άξιζε.
YOU ARE READING
Παράδεισος(Soul #2)
ParanormalΣυνέχεια του Άβυσσος. Μέρος πρώτος: Η ιερή φλόγα✅ Μέρος δεύτερο: Η φλόγα της αγάπης.