Κεφάλαιο 24

432 51 80
                                    

Μόλις το είπε αυτό, η ψηλή φιγούρα του Άλοθες μετατράπηκε σε έναν ιδιόμορφο και οικείο μαύρο καπνό και εξαφανίστηκε στον αέρα σε μια στιγμή.

Για αρκετά λεπτά επικρατούσε σιωπή.

Ξαφνικά ένιωσα έναν τρομερό κόμπο στο λαιμό μου. Μια ψυχρή αίσθηση διαπέρασε τις φλέβες μου και δεν είχε καμία σχέση με την παρουσία των δαιμόνων γύρω μου. Δεν μπορούσα να το πιστέψω ακόμα, αν και ήταν μια πιθανότητα που είχε περάσει από το μυαλό μου κάποια στιγμή.

Η Νοέλια με πλησίασε όταν παρατήρησε το σοκ μου, με την έκφρασή της ήρεμη. Πέρασε ένα χέρι μέσα από το δικό μου και ακούμπησε το κεφάλι της στον ώμο μου. Πώς μπορούσε να το κάνει αυτό; Πώς μπορούσε να μην αηδιάζει ή να μη φοβάται τη φρικτή ιδέα αυτού που θα μπορούσε να είναι μέσα μου; Γιατί αυτή μπορούσε να ξεπεράσει τα πράγματα τόσο εύκολα... και εγώ όχι;

Παρατήρησα τον Κέλβιν να πλησιάζει τον Αμεν, ο οποίος εξακολουθούσε να μην λέει κουβέντα, αλλά ούτε και να εκφράζει τίποτα. Στα χαρακτηριστικά του φαινόταν ένα σαφές μείγμα σοκ και βαθιάς σύγχυσης. Ο άγγελος, προς μεγάλη μου απορία, είχε εκείνη την αμετάβλητη μάσκα της αιώνιας αυστηρότητας χαραγμένη στο πρόσωπό του. Δεν τόλμησε να με κοιτάξει και δεν μπορούσα να μην αισθανθώ ένα παράξενο πόνο στο στήθος μου.

«Ξέρεις ότι σε περιμένει πολύ ξύλο μόλις μας αφήσουν μόνους, έτσι δεν είναι;» είπε ξαφνικά η Άρια στον Κάλεμπ, σπάζοντας τη φρικτή σιωπή και ταυτόχρονα αγνοώντας μας.

Ο Κάλεμπ, σαν να το σκεφτόταν, άνοιξε ελαφρώς τα μάτια του και στη συνέχεια αναστέναξε.

«Ναι... Μάλλον δεν το σκέφτηκα αυτό».

«Και να θυμάσαι, η Κατρίνα δεν σε υπερασπίζεται πλέον».

Προσπάθησα να καταπιώ. Αλλά ο λαιμός μου ήταν στεγνός. Τους κοίταξα και τους δύο. Η Άρια δεν μας κοίταζε- υπήρχε ένα αμυδρό ίχνος ανασφάλειας στην Άρια, αλλά έδειχνε να το έχει ξεπεράσει με τόση βιασύνη όσο και η Νοέλια, σαν η αποκάλυψη να ήταν κατά κάποιο τρόπο μια παράξενη ανακούφιση γι' αυτόν. Ο Κάλεμπ κοιτούσε το πάτωμα. Όταν πρόσεξε το βλέμμα μου, σήκωσε το κεφάλι του και κλείδωσε τα μάτια του στα δικά μου. Ο περίεργος υπαινιγμός μιας ανάμνησης σχεδόν αναβόσβησε μέσα μου καθώς παρατήρησα τη μελαγχολία που ήταν πάντα παρούσα στο πρόσωπό του, και είχα μια ισχυρή παρόρμηση να τον ρωτήσω αν αυτό που μόλις είχε πει στον Αραέλ ήταν αλήθεια.

Παράδεισος(Soul #2)Where stories live. Discover now