-29-

433 17 0
                                    

Bölüm 29|İntikam

Üstünü giyinen kocasının yanına ilerledi. Kıravatlarının dizili olduğu çekmeceden koyu gri bir kravat aldı ve büyük bir ilgiyle adamın gömleğinin yakalarından geçirdi.

"Sen her gün bunu yapacaksan, ben işe gitmeyip seninle sevişmek için çıldıracağım." Eflal'in kollarını hafif bir dokunuşla okşadı.

"Bu mümkün değil sevgilim." Eflal eşsiz bir gülümsemeyle kravatı son kez eliyle düzeltti ve gömleğin yakalarını indirdi. "Biliyorsun ki bugün itibariyle ben de çalışan bir kadınım."

"Biliyorum güzelim. Şirket sahibi bir kadın."

Gururla tekrar karısını izledi. Onun başarılı ve güçlü olmasını seviyordu.

"Öyleyim." Uzanıp Oğuz'un dudaklarından bir öpücük aldı. "Senin sayende."

"Benim değil, kendi başarın sayesinde."

Tekrar gülümsedi ve Oğuz'a sımsıkı sarıldı.

"Çok ilginç bir şekilde aşırı heyecanlıyım. Daha önce de o şirketin CEO'suydum ama hiç böyle hissetmemiştim. Sanırım senin varlığın buzdan kalbimi eritiyor ve normal insanların hislerini yaşıyorum."

Oğuz bu itiraf karşısında kahkaha attı. Buzlar kraliçesine yeni hisler kazandırmak onu onurlandırmıştı.

"O normal hislerin içinde sevgi de var mı bakalım?"

"Elbette! Ama sadece sana."

Uzanıp karısının dudaklarından kısa bir öpücük aldı ve birlikte kahvaltıya indiler.

Normal hayatta evli oldukları, bir ev düzeninde geçirdikleri ilk gündü ve ikisi de bunun güzel bir deneyim olduğunu düşünüyordu.

Onlar her şeyden habersiz mutluluklarının tadını çıkarırken Beril yalının balkonunda oturmuş nefretle boğaz manzarasını izliyordu.

Eflal'in yaptığını sindirebilmesi mümkün değildi. Elbette intikamını alacaktı.

Oğuz'la şirketi alabilmek için evlendiğine neredeyse emindi artık ve bunun üstüne düşerse zafer elde edeceğini biliyordu.

Çalan telefonunu cevaplayıp kulağına götürdü.

"Başarabildin mi?"

"Evet Beril Hanım. Mülakattan başarıyla geçtim ve bugünden itibaren Oğuz Atasoy'un asistanıyım."

Keyifle sırıttı. Düğününden beri bu ilk gülümsemesi olabilirdi.

"Aferin Asude. Paranın ilk kısmını az sonra hesabına yatırırım. Kalanını da taze çiftimizin evliliğinin sahte olduğunu kanıtlayacak belgeyi bulduğunda alacaksın."

"Anladım Beril Hanım. Siz hiç merak etmeyin en kısa zamanda o belgeyi bulacağım."

"Güzel. Geciktiğin her gün için bin dolar kaybedeceğini de asla unutma." Ve telefonu kızın suratına kapattı.

Oğuz'un asistan açığını doldurduğu minik ajanı Asude sayesinde çok yakında Haszade ailesinin tüm mal varlığına sahip olacaktı.

***

Eflal özlediği stilettolarının sesi eşliğinde asansörden indi. Attığı her adımda çıkan bu ses eski gücüne kavuştuğunu hatırlatıyordu.

"Günaydın Eflal Hanım."

Asistanı Nil'e tatlı bir şekilde gülümsedi ve Nil neredeyse kalpten gidecekti. Belki de ilk defa Eflal Haszade'nin gülümsediğini görüyordu.

VELİAHTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin