Bölüm 22|Hislerden Kaçmak
Kumsal elindeki telefona büyük bir şokla bakarken Eflal kahvesinden keyifli bir yudum aldı.
Zafer kazanmış olması mutluluğunu zirve bir noktaya ulaştırmıştı.
"Kızım yuh!" Kumsal telefonun ekranından gözlerini alamıyordu. "Sen bu videoyu nasıl buldun?"
Ukala bir şekilde gülümseyip bacak bacak üstüne attı.
"Azıcık parayla yapamayacağım hiçbir şey yok Kumi."
"Onu anladık!" Korkuyla Eflal'e baktı. "Kızım sana bulaşılmaz."
"Biliyorum. Ne yazık ki Beril bunu bilmiyordu ama artık öğrendi."
Uzanıp Kumsal'ın elinden telefonunu aldı ve açık videoya hiç bakmadan ekranı kapattı. O görüntüler midesini bulandırıyordu çünkü.
Video, Beril'in seks videosuydu.
Aklına gelenle tekrar midesi kalktı.
Aptal kadın, adamın biriyle seks videosu çekmişti. Üstelik sıradan bir seks de değil, oldukça vahşi ve fantezili bir seksti.
Eflal, Beril Oğuz'u öptükten sonra onu bitirme hırsıyla yanıp kavrulurken ilk yaptığı şey kadını araştırmak olmuştu.
Ertesi sabah erkenden kalkıp asistanı Nil'i aramış ve Beril hakkındaki tüm bilgileri araştırmasını istemişti. Elde ettiği bilgilerin içinde kabarık bir erkek arkadaş listesi de vardı.
İşte o listenin içinde gördüğü isim Eflal'e zafer kapılarını açmıştı. Emir Gürsoy... Eflal'e zafer kazandıran isim buydu.
Bu adı cemiyette bilmeyen yoktu. Emir Gürsoy bir kaç sene önce taciz davasıyla yargılandıktan sonra cemiyetten uzaklaştırılmış ve hakkında bir çok yeni iddia çıkmıştı. Bu iddialar arasında kaçak porno şirketine sahip olması da vardı.
Ve Beril bu adamla masum bir ilişki yaşamış olamazdı.
Bulduğu bilginin sevinciyle hemen Emir Gürsoy'a ulaşmış, ona Beril'le ilgili bilgiye sahip olup olmadığını sormuştu. Ve para için yapmayacağı pislik olmayan şerefsiz adam, Beril'in seks videosu olduğunu söylemişti. Bir milyon dolar karşılığında videoyu Eflal'e satmıştı.
Biraz pahalıya patlamıştı ama değerdi.
Eflal de daha sabah koşusundan dönmeden eline geçen videoyla hemen Beril'in yanına gitmiş, onu tehdit etmişti.
'Eğer seni bir daha sevdiğim adamın etrafında görürsem, bu videoyu paylaşmaktan hiç çekinmem.'
Aynen bu cümleyi kurmuştu.
Oğuz'dan sevdiğim adam diye bahsetmesi hala tuhaf geliyordu ama o an ağzından öyle çıkmıştı.
Sinirin etkisi olmalı diye düşündü. Yoksa Eflal kimdi, Oğuz'u sevmek kimdi?
"Bu videoyu kullanarak her şeyi yapabilirsin Eflal." Kumsal bir kaç saniye tereddütle Eflal'e baktı. "Hatta Oğuz'la evlenmene bile gerek kalmadan şirketi Beril'den alabilirsin."
"Hayır alamam." Panikle Kumsal'a itiraz etti. "Çünkü Beril şirket için videonun yayılmasını göze alabilir. Zaten babam her türlü onu affedecektir."
Haklıydı. Beril şirketi tüm Türkiye'ye rezil olmak pahasına bile vermezdi. Ama Eflal bunu sadece bahane olarak kullanıyordu. Oğuz'dan kopmamak için bahane.
Tabi henüz bunun farkında bile değildi.
"Doğru." Kumsal muzip bir ifadeyle Eflal'e sırıttı. "Benim anlamadığım bişey daha var. Neden bugüne kadar bir kere bile Beril'i araştırmamışken, söz konusu Oğuz olunca kıza saldırdın?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
VELİAHT
RomanceBirbirinden çok uzakta geçmiş iki hayat aslında kader ağlarıyla örülmüştü. Bu ağları her görmezden geldiklerinde daha çok karışıp birbirlerine dolandılar. Peki ya bu ağlardan birlikte kurtulmaya karar verirlerse? Tek yapmaları gereken basit bir sö...