-1-

1.6K 51 8
                                    

Bölüm 1|Prestij

Genç kadın önündeki kağıda yeni çizgiler eklerken kulaklığından yükselen müzik sesine eşlik ediyordu. Tıklanan kapıyla kulaklığını çıkardı ve mırıldandı.

"Gel."

"Sürpriz!" Gördüğü yüzle şaşkınca gülümsedi.

"Kumsal? Ne işin var burada?"

"Marketteydim, bu şaheseri gördüm." Elindeki dergiyi salladı. "Dayanamadım ve 'Yılın Kadını Eflal Haszade'nin yanına koştum."

Eflal gözünü bu ay kapağı olduğu dergide gezdirip gülümsedi.

Dergi editörü bu sene oyuncu veya model yerine başarılı bir iş kadınını kapak yapmak istemişti. İşte o kadın da Eflal Haszade oluyordu.

"Abartma."

"Ay mütevaziliğini yesinler. Koskaca GQ, seni yılın kadını seçmiş hala 'Ibırtmı'. Abartırım bebeğim." Masanın önündeki deri koltuğa oturup dergiye tekrar göz attı. "O değil de taş gibi çıkmışsın."

"Bana mı yürüyorsun Kumsal?"    

"Yürüyebilirim. Bu yılın kadını sensin sonuçta. Senden prestijli bir kadın Türkiye sınırlarında yaşamıyor. Sana yürümeyeyim de kime yürüyeyim?"

Eflal sıkıntıyla oflayıp göz devirdi.

"Alt tarafı bir dergi."

"Alt tarafı bir dergi mi? Kızım yıllardır bu kapağa çıkmak için kıçı kırık yaz dizisi setlerinde geberdim ben. Ama yine de başaramadım."

"Belki de kıçı kırık olduklarından başaramamışsındır."

"Heh sok sen de lafını! Bir kere yaz dizisi yüzü olarak belirlediler kızım beni. Başka teklif gelse kabul etmez miyim? Ama yapımcılar evirip çevirip o kazulet Cem Yaman'a partner yapıyor beni."

Eflal dayanamayıp kahkaha attı. Arkadaşının çektiklerini yakinen biliyordu.

"Cem Yaman'la sevgilisiniz sanıyordum?" Sorusuyla arkadaşının yüzünün aldığı hali görünce tekrar kahkaha attı.

"Ya Eflal! Sen yapma bari!"

"Tamam tamam! Sustum." Kahkahalarının arasından konuşup gözlerinden gelen yaşları sildi.

"Ben tüm iyi duygularımla gelmişim şuraya, yaptığına bak."

Triple kollarını göğsünde bağlayan arkadaşına tekrar kahkaha atmak istese de kendini durdurdu.

"Tamam çok özür dilerim. Söyle bakalım neden gelmiştin?"

"Yılın kadını oluşunu kutlasak diyorum?" Az önceki küslüğünü unutup heyecanla konuşan arkadaşına gülümsedi.

"Kimleri çağıracaksın?"

"Biz bize oluruz. Kalabalığı sevmediğini biliyorum."

"Peki tamam, kutlayalım."

Kumsal sevinçle ellerini çırptı. Üç sezon garanti diziden başrol teklifi alsa şu kadar sevinmezdi!

"Sen ne çiziyorsun bakalım?" Eflal'in önündeki çizim kağıdına uzanıp aldı. Tek kelimeyle kusursuz bir gerdanlıktı bu.

"Atasoy'larla yapacağımız ortak iş için. Toplantı yarın. Koleksiyonun yıldız parçası olarak sunmayı düşünüyorum. Umarım beğenirler."

"Kızım şaka mı yapıyorsun? Bu mükemmel." İri mavi gözlerini Eflal'e dikti. "Bana bak, bu iş olduğunda marka yüzü ben olacağım ona göre!"

VELİAHTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin