-2-

861 40 2
                                    

Bölüm 2|İlk Karşılaşma

"Özlemişim oğlum İstanbul'u."

"Görmemiş gibi bakmayı kes." Oğuz boğaz manzarasını izleyen arkadaşına gülüp locadaki yerine oturdu.

"Sanki gördüm mü oğlum? Kaç sene oldu gelmeyeli."Uraz'ın haklı isyanına göz devirdi. "Hem olay sadece boğaz manzarası değil, hatunları da özlemişim kardeşim."

"Ordakilerin nesi vardı?"

"Türk kadını bir başka be oğlum."

Abaza arkadaşına tekrar göz devirip viskisini yudumladı. Tamam kendisinin de çapkın sınıfında yer alabilecek kadar can yakmışlığı vardı ama böyle de ağzının suyunu akıtmıyordu.

Mekanda göz gezdirirken girişteki kıza takıldı gözleri. Esmer uzun bedenine giydiği beyaz elbisesiyle o kadar can alıcı duruyordu ki bir anlığına olduğu yeri unuttu. Sanki her şey soyutlanmıştı bir tek kız kalmıştı.

Kız bar tarafındaki birilerine el sallayıp gülümsedi. Ama o nasıl gülümsemeydi. Sanki mekandaki tüm ışıklar kızın üstüne yönelmişti. Öyle parıltılı, öyle can alıcıydı.

Kız kısa saçlarını kulağının arkasına sıkıştırdı ve ince topuklularının üstünde bir kuğu gibi süzülerek arkadaşlarının yanına ilerledi.

Topuklu ayakkabı harbiden bir kadının en güçlü silahıydı. Özellikle de bu kadının.

Oğuz kızın her hareketini nefes almadan izliyor, bir anını bile kaçırırsa dünyanın sonu gelecekmiş gibi hissediyordu.

Kızın yüzü oldukça tanıdıktı. Ama nereden tanıdığını bir türlü çözemiyordu.

Kız sırtını bar tezgahına yasladığında zihnindeki parçalar yerine oturdu. Bu duruşu tanıyordu. Bu kız oydu! Sabah dergi kapağında gördüğü modeldi.

"Kim bu kız?" Uraz başını Oğuz'un başının yanına yaklaştırıp baktığı yeri çözmeye çalıştı. "Gözünü kırpmadan kesiyorsun da."

"Uraz kapa çeneni."

"Hayır yengemizse bilelim kardeşim."

Sinirle Uraz'a döndü.

"Ne saçmalıyorsun sen? Kız tanıdık geldi sadece."

"Hadi ya!" Uraz inanmadığını belli eden bir gülüş attı. "Çözebildin mi bari nereden tanıdık geldiğini?"

"Çözdüm kardeşim. Model."

"Çok aydınlatıcı oldu gerçekten Oğuz. Anında tanıdım valla kızı."

"Uzatma. Sadece sabah bir moda dergisinin kapağında gördüm o kadar."

"He önceden geliyor yani bu stalk." Uraz alayla gülümsedi.

Tam şu an arkadaşının suratının ortasına yumruğunu çakmak için neler vermezdi.

"Kes sesini Uraz."

"Ben keseyim kardeşim de sen kızı kesmeyi bırakacak mısın?" Uraz arkadaşını gaza getireceğinden emin bir şekilde sırıttı. "Kız model diyorsun. Böyle uzaktan aşık aşık bakmaya devam edersen kaptırırsın."

VELİAHTHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin