18.Bölüm

1.3K 121 23
                                    

İyi okumalar

Önceki bölümü atlamayın lütfen...

Asaf
Yaklaşık bir saattir yemekteydik ve ben sıkılmaya başlamıştım. Çünkü yanımdaki kadın bana düpedüz asılıyordu. Rahatsız olduğumu vücut diliyle belli etmeye çalışıyordum ama kadının vücudunun dili daha farklıydı belli ki.

Dikkatimi çeken bir şey daha vardı. Kadının benimle her konuşma veya temas girişiminde, Alkın'ın gözleri bizde oluyor, yalnız yanındaki adamla konuştuğundan olsa gerek, müdahale edemiyordu.

Kadın, benim rahatsız olduğumu ya anlamıyordu yada anlamazlığa vuruyordu çok barizdi bu.

"Asaf bey, sizin gibi kibar ve olgun bir beyle iş yapacağımız için çok şanslıyız." dedi kadın. Ben zoraki de olsa gülümseyip, başımı salladım hafifçe. Tam kadın bir şey daha diyecekken, kadınla benim arama koyulan sandalyeye oturan bedenle, diyeceklerini yutmak zorunda kaldı.

Kadınla ben, yanımıza oturan bedene, yani Alkın'a bakınca, kendini açıkladı.

"O taraf çok bastı da, buraya oturayım dedim." dedi. Kadın, bozulmuş bir ifadeyle, sandalyesini biraz çekti. Alkın'da tamamen yerleşti yanıma.

Aslında bu hareketi içten içe hoşuma gitmişti. Ezrak ve bizim çocuklar yüzünden, hiç olmayan şeyleri düşünüyordum. Yada aslında önceden beri vardı bu duygular. Sadece onlar açığa çıkarmıştı. Olabilir miydi?

Bir süre masadaki diğer müşterilerle sohbet ettik. Alkın, bir süre sonra susmuş , sadece içiyordu. Bir şeyler söyleme ihtiyacı hissederek, Alkın'a döndüm.

"Teşekkür ederim." dedim Alkın'ın kulağına doğru.

"Ne için?" dedi ve elindeki kadehi bırakmadan bana baktı.

"Şey... Yanıma oturduğunuz için." dedim. Dudağının kenarı yukarı kıvrıldı.

"Önemli değil. Zor durumda görünüyordun." deyip kıkırdadı. "Acil müdahale etmem gerekiyor gibi hissettim." dedi gülerek. Kendimi tutamayarak ben de kıkırdadım. Belki de düşündüğüm şey hoşuma gitmişti. Patronumun beni kıskanıp yanıma geldiği düşüncesi, içimi bir hoş yapmıştı. Ben galiba gerçekten ayvayı yemiştim.

Asaf iyice kapılıyor 🤭

Çiftimiz hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yorumlarınızı bekliyorum bebeklerim

Öpücükler ama uzaktan 💋

AŞK OYUNU (BxB)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin